1

Onderwerp: Op zoek naar baksters in omgeving Zevenaar

Hallo,

Ik ben onlangs begonnen met het bakken en decoreren van taarten. Ben er nu bijna wel dagelijks mee bezig. Zou het erg leuk vinden om het eens samen met iemand te doen.
Zijn er mensen in de omgeving van Zevenaar die hier ook wel zin in hebben?

Groetjes, Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

2

Re: Op zoek naar baksters in omgeving Zevenaar

Hallo Joyce,

Ik werk in Zevenaar en woon in Arnhem. Ik heb in september een workshop (basis taarten maken) gevolgd en vind het geweldig. Ik zou net als jij graag eens samen taarten maken om te kunnen leren van iemand anders. Lijkt me hartstikke leuk om eens af te spreken!

Ik heb Facebook en daar ook mijn eerste taarten op staan.. (Ben nog wel een beginner hoor). Je kan me vinden bij Evelien de Boer. Morgen ga ik met een vriendin taarten vullen en decoreren. Het biscuit staat in de oven ;).

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Evelien

3

Hi!

Hier nog een beginneling, die in Arnhem woont :D Vandaag mijn eerste taartje gemaakt...

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- … 8980_n.jpg

Lijkt me leuk om samen eens aan de knutsel te gaan: lekker kopje thee erbij :D

xx franka

4

Nou dat is leuk! Zijn we al met z'n drietjes! :)

5

Zeker!! Had je al een berichtje gestuurd via FB, Evelien :D

6

Hi Dames,

Ik doe het alweer een kleine 2 jaar en woon in Zevenaar. Mochten jullie zin hebben om samen wat te leren/oefenen dan is dat geen probleem. Ik kan alle avonden vanaf 19.00u

Groetjes,
lenny

www.cakelady.nl
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar

7

Gezellig!!

8

Hallo allemaal!

Hardstikke leuk dat jullie gereageerd hebben! Ik heb nog geen foto's geplaatst, zal in dezer dagen even kijken hoe het moet. Trouwens....na het zien van jullie taarten weet ik het zo net nog niet...wat zijn ze leuk!!!!
Ik ga ervan uit dat we het allen te druk hebben in december maar ik zou graag wat afspreken voor in januari. Ik ben werkzaam in de zorg dus heb wisselende diensten maar er moet toch een dag te vinden zijn dat we allemaal kunnen? Zal binnenkort aangeven welke dagen ik vrij ben.
Gezellig!, verheug me er nu al op!!! ;)

Groetjes

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

9

Hi!

Gezellig om wat af te spreken in januari :D

xx franka

10

Hallo
Wat leuk, een paar enthousiaste meiden met dezelfde hobby als ik.  :D
Woon zelf in Arnhem en ben ook dol op alles wat met bakken en versieren te maken heeft!!
Cupcakes, taarten, koekjes....
Dus als jullie eens gaan afspreken houd ik me aanbevolen.
Gezellig om samen wat te maken..

11

Leuk, zijn we al met zijn 5-en :D

Wordt vast gezellig!

12

Hallo dames!

Hier even de dagen/avonden in januari dat ik zou kunnen:

12 t/m 15 januari na 15.00 uur (moet werken tot 13.45)

16 en 17 januari ben ik vrij dus de tijd maakt niet uit.

18 januari na 15.00 uur.

21 en 22 januari.

25 en 26 januari.

27 januari na 15.00 uur.

30 en 31 januari.

Heb even voor het gemak geen rekening gehouden met de weekenden. Deze staan dus ook vermeld. Ik stel uiteraard mijn huis open voor het freubelen! (Ik zorg dan uiteraard ook voor een natje en een droogje ;) ). Mijn eettafel is niet al te groot maar moet wel lukken denk ik.

Ik hoor het wel!!!!!

Groetjes Joyce

13 Laatst bewerkt door Sheep83 (15-12-2011 20:23)

Hi!

Ik kan 12,13, 16,17, 18, 25, 26, 27 30 en 31 jan na 19.00 ivm werk & kids.

21,22 jan kan ik de hele dag ( maar liever een avond )

xx franka

14

Hoi Sheep,

Wij hebben in ieder geval al wat gezamelijke dagen waaruit we kiezen kunnen.....Leuk!!! :D  :cool:

Gr. Joyce

15

Oei ik heb wel minder data die ik daaruit kan. In principe heb ik de weekenden laten schieten. Ik werk eveneens onregelmatig en heb dus al weinig weekenden vrij. Dan ben ik altijd graag met mijn vriend samen.. Maar stel dat we geen betere optie vinden dan ben ik best bereid daar eens van af te stappen ;).

12 jan kan ik de hele dag en/of avond.
16 jan kan ik overdag de hele dag (’s avonds voorslapen voor nachtdienst)
25 en 26 januari kan ik de hele dag (één van de avonden heb ik een uitje van het werk, maar de andere avond eveneens beschikbaar. Weet nog niet welke avond nu het uitje valt.)
30 januari kan ik overdag weer de hele dag (’s avonds weer voorslapen voor de nachtdienst).

Joyce wat leuk dat jij je huis open stelt.
En ook leuk dat we al met zo'n 'clubje' zijn! Gezellig!

Liefs, Evelien

16

Hoi Evelien,

Tot nu toe hebben wij gedrieën al gezamelijke dagen...dit komt wel goed! ;)
LEUK..LEUK..LEUK!! :D

Groetjes,
Joyce

P.S. Ben van plan om rond 10 januari te inventariseren wie wanneer kan. Ik zal dan een voorsteldatum en tijd doorgeven.

17

Hi All!

Voor zover ik kan zien zijn er op basis van ons 3en, maar 2 data die overeenkomen:

12 januari na 19.00 of 25/26 januari na 19.00 ( afhankelijk van uitje van Evelien)...

Misschien dat 10 januari inventariseren dan aan de late kant is??

xx franka

18

Hoi hoi,

Je hebt helemaal gelijk!  ;)  Wel dames misschien moeten we dan maar alvast wat afspreken??

Roept u maar....Mijn voorkeur gaat uit naar de 25 of 26ste.

Groetjes....

19

:D Mij maakt het niet uit..Laat het even van Evelien afhangen, wanneer ze haar teamuitje heeft...Of zij moet liever de 12de afspreken, dan is dat ook prima :D

xx

20

Wat leuk!! Zoveel enthousiasme!!
Ik vind t ook leuk, maar zit net als velen met onregelmatige diensten, en daarbij ook nog eens 2 kleine kinderen.
Mijn voorstel is dat jullie een datum prikken en dat ik dan kijk of ik me daar hopelijk bij aan kan sluiten :)

21

Oei oei, het wachten is op mij ;). Ik ga er snel achteraan of al zeker is of het de 25e of 26e is! Dan kunnen we het vastleggen :-D. Heb er nu al zin in joh!!  :Y

Jullie horen zsm van me! X

22

Hi dames,

Ik kan alle doordeweekse avonden vanaf 18.00u
Indien nodig kan het ook bij mij gehouden worden. Ik heb plek voor 6 meiden.
De weekenden zijn voor mij niet mogelijk ivm woning 2 aan de andere kant van Nederland  O-)

www.cakelady.nl
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar

23

Hoi Lenny,

Even geteld; we zijn tot nu toe met zijn zessen? Dan lijkt het me handig als we het bij jou thuis kunnen doen. Ik denk dat ik dan te weinig plek heb. Ik wil wel dan wel voor b.v. de frisdrank zorgen...

gr. Joyce

24

Fijne kerstdagen gehad? Ik kan op 25 januari. Dat kan namelijk, want het uitje gaat niet door!! Leuk leuk!! En we doen het dus bij Lenny? Geweldig een groepje van 6. Houden we 25 januari aan als datum?

Liefs, Evelien

25 Laatst bewerkt door Sheep83 (28-12-2011 20:53)

Hi!

Ik hoor net van mijn man dat hij op die avond een ouderavond heeft (hij is docent)...Zou het ook de 26ste kunnen? Anders dan moet ik voor de 25ste even een oppas regelen ( of we moeten de 25ste bij mij thuis afspreken: we moeten hier ook wel met 5 man aan tafel kunnen)...

xx