26

Re: Omgeving Venray???

Wat willen jullie dan doen met de voedselbank?
Ik ken een vrijwilligster daar, misschien kan ik jullie helpen om met ze in contact te komen?

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

27

We willen eigenlijk bekijken of de voedselbank het een leuk idee vind, als er taarten voor jarige kinderen gemaakt worden. Hoeft geen taarthoogstandje te zijn, maar wel iets leuks voor een jarig kind. Het is dan de bedoeling dat er zich een aantal personen aanmelden die die taarten willen maken en deze worden dan aan het jarig kind geschonken. Als we met veel personen zijn die willen bakken, dan is het ook te doen. Maar eerst willen we weten of de voedselbank het een leuk idee vind.

28

Ik vind het een leuk idee. Ik zie die mevrouw waar ik het over had volgend jaar pas weer, aangezien ik nu vakantie heb. Maar ik wil het haar wel vragen?

29

als je dat wilt doen, leuk

30

Ha Inge!!!

Is jouw winkel vrijdag ook open ondanks de vakantie? Dan kom ik waarschijnlijk even langs, heb een opdracht en nog wat spulletjes nodig. Heb jij toevallig ook taartdozen?

31

:Y  beide!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

32

geetje schreef:

We willen eigenlijk bekijken of de voedselbank het een leuk idee vind, als er taarten voor jarige kinderen gemaakt worden. Hoeft geen taarthoogstandje te zijn, maar wel iets leuks voor een jarig kind. Het is dan de bedoeling dat er zich een aantal personen aanmelden die die taarten willen maken en deze worden dan aan het jarig kind geschonken. Als we met veel personen zijn die willen bakken, dan is het ook te doen. Maar eerst willen we weten of de voedselbank het een leuk idee vind.

Ik heb vandaag die mevrouw die vrijwilligster is bij de voedselbank gesproken. Zij had nog niks van het idee gehoord, maar ze vroeg hoe jullie contact op hadden genomen. Het beste kon je mailen dan kwam het rechtstreeks bij het bestuur.
Meestal gaat zo'n idee dan naar de vrijwilligers omdat zij contact hebben met de mensen en samen wordt er dan bepaalt of het uitvoerbaar is.
Ze vond het in ieder geval een leuk idee en zij zou bij het bestuur navragen of het bij iemand bekend was en of het eventueel mogelijk was.

33

Hoi Minimokkel.

Milouk heeft als het goed is (en daar ga ik van uit) maanden geleden contact gehad met de voedselbank. Het zou daar besproken worden en dan zouden zij weer contact opnemen met Milouk (milouk: corrigeer me als ik er naast zit). Maar op de een of andere manier is dat terugkoppelen er niet meer van gekomen.
Fijn dat die mevrouw het wil aan kaarten bij het bestuur. Hopelijk horen we dan snel iets.

34

Hoi hoi,

Ik heb inderdaad rechtstreeks met de voedselbank gemaild en de vrouw die daar de mails beantwoord mailde me dat iemand anders contact op zou nemen met me, maar dat komt er dus niet van....

Ik ga je even een mailtje sturen minimokkel!

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

35

Ik houd jullie op de hoogte als ik wat hoor. Ik vind het echt een super idee en wil er graag aan mee werken!!

36

Ik heb inmiddels reactie  :rolleyes:

We hebben vandaag besproken wat we met de taartactie moeten doen.
Deze mevr. wilde voor kinderen die 4 jaar worden een taart bakken.
We hebben zelf vlaai voor de jarige en hebben bijna geen kinderen die 4 jaar worden.
Ook moeten we dan weer een extra lijst bij gaan houden en we hebben al 2 vlaaienlijsten.
Dus willen we er van af zien.
Het is natuurlijk fijn dat zij dit wilde doen, hopelijk is ze niet beledigd.
Wil jij haar een mailtje sturen?

37

Nou, dan gaat het hele feest dus niet door!! Jammer, het was zo'n leuk idee.

38

Vind het zo vreselijk jammer. Zeker als het naar eigen zeggen van de voedselbank maar een paar kinderen zijn. Jammer, jammer, jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!

39

Ja, die hadden we toch een mooie en lekkere :9  verjaardag kunnen bezorgen!

40

minimokkel schreef:

Ja, die hadden we toch een mooie en lekkere :9  verjaardag kunnen bezorgen!

Hallo Dames uit de buurt,

(ik kom uit lomm, andere kant van de maas, tussen velden en arcen) en ik vind het jammer voor jullie dat het niet doorgaat,

Ik heb me voor http://www.icingsmiles.org/ op gegeven!
Taarten maken voor kids die ziek zijn.
Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste taart mag maken,

GR
Chantal

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

41

Hoi Chantal,

Voor Icingsmiles heb ik me ook al opgegeven. Maar ik had het zo leuk gevonden om de kindjes in mijn eigen omgeving een leuke taart te kunnen geven als ze jarig zijn.

42

ja dat klopt, dat vond ik ook een heel leuk idee, maar goed, zo ishet helaas, niet geprobeerd, is altijd mis!

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

Hallo allemaal,
Ik heb even de berichtjes in dit topic gelezen ik kom namelijk uit Boxmeer. Ik heb me ook opgegeven bij icingsmiles, heb tot nu toe alleen een automisch mailtje ontvangen wat icing smiles inhoud enzo.

Ik wil misschien een wilton cursus gaan volgen, ik zag dat die hier in de buurt worden gegeven bij cake world in Deurne. Heeft iemand de cursus hier gedaan en hoe was dat? Ik twijfel een beetje om de wilton cursus te doen of door te sparen en dan een pme cursus maar missschien is dat ook weer te hoog gegrepen.
Ik zag dat de eerstvolgende mogelijkheid om wilton 1 te doen in augustus is, is er nog iemand die zich misschien gaat opgeven?

groetjes Dianne

Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get

44

Hoi Dianne

Ik ga me misschien opgeven samen met een vriendin, maar we zijn aan het kijken of er in de buurt nog een cursus is die eerder begint.

45

Hoi hoi!

Ik kom uit Venray! Ben nu sinds een half jaartje bezig en uiteraard helemaaaaaal besmet!

Ik haal mijn spulletjes eigenlijk altijd bij KikaKeekies in Geysteren! Erg leuke winkel en altijd goed advies!

Groetjes

" Help, mijn vrouw is taartenbakker "  :)

46

Hoi Cakemommy

Van harte welkom op dit forum!!!

47

janssendianne schreef:

Hallo allemaal,
Ik heb even de berichtjes in dit topic gelezen ik kom namelijk uit Boxmeer. Ik heb me ook opgegeven bij icingsmiles, heb tot nu toe alleen een automisch mailtje ontvangen wat icing smiles inhoud enzo.

Ik wil misschien een wilton cursus gaan volgen, ik zag dat die hier in de buurt worden gegeven bij cake world in Deurne. Heeft iemand de cursus hier gedaan en hoe was dat? Ik twijfel een beetje om de wilton cursus te doen of door te sparen en dan een pme cursus maar missschien is dat ook weer te hoog gegrepen.
Ik zag dat de eerstvolgende mogelijkheid om wilton 1 te doen in augustus is, is er nog iemand die zich misschien gaat opgeven?

groetjes Dianne

Hoi Dianne

Mijn vriendin en ik gaan a.s. zaterdag in Arnhem beginnen met de Wilton cursus. De laatste keer dat ik keek was er nog plaats voor 3 personen, het is bij de tasty shop.

Hey Minimokkel,
Ik zie je berichtjes nu pas, de cursussen bij tasty shop was ik ook tegen gekomen tijdens het zoeken op internet maar iets was er dat ik daar niet heen kon, ik weet al niet meer wat precies, volgens mij begonnen die iets eerder wat het voor mij niet haalbaar maakte.

Groetjes van Dianne

Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get

49

Dat hobbywinkeltje bij het Tref is weg.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

50

Echt waar?? Da's jammer, daar kwam ik nog wel eens.