1

Onderwerp: Omgeving Venray???

Wie komt er uit de omgeving van Venray?
Ikzelf woon in Leunen en ben sinds een jaar ongeveer aan het bakken.
Misschien kunnen we tips en adressen in de buurt uitwisselen?

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

2

Re: Omgeving Venray???

Hallo,

Ik kom zelf uit Ysselsteyn. Dus dicht bij jou in de buurt.
Ik ben zelf nog net geen jaar bezig, maar het gaat goed. Vind het super om te doen.

3

Hoi Geetje,
leuk om te zien dat er ook iemand uit de buurt of het forum zit. Ik had het berichtje al gelezen, maar vergeten te reageren :s

Waar haal jij altijd je taartspullen? Of bestel je ze via internet net als ik? Vind ik net zo makkelijk en vaak kan ik dan wel alles krijgen wat ik zoek.

hoihoi.
ik ben zelf geboren in venray en kom er dus nog regelmatig aangezien mijn vrienden daar nog grotendeels wonen. en mijn ouders in grubbenvorst.
als ik daar ben rij ik vaak ook nog even naar venlo. daar zit een grote hobbyzaak bij de tref. ze hebben niet altijd veel bakspullen maar simpele dingen en wat bakvormen hebben ze altijd wel.
groetjes loes

voor de glutenvrije taarten!

5

Ik koop heel veel via internet. Maar ik ga ook vaak naar Deurne. Daar zit een heel leuk taartwinkeltje met een schat van een eigenaresse. Vooral als ik dingen eerst in mijn vingers wil hebben of ergens advies over wil, dan ga ik daar altijd naar toe. Morgen ga ik weer.
Zij heeft alleen een aantal dingen niet, waar ik graag mee werk. oa. Satin Ice en americolor, dus dat bestel ik zeker via webwinkels.

6

Ben er dus vandaag geweest en ze heeft nu wel Satin Ice. Dus nu hoef ik alleen nog de americolor via het net te bestellen (en natuurlijk vind ik altijd wel weer iets, dat ik er graag bij wil)
Had nog een leuke verrassing vandaag: Mijn moeder was mee, omdat ik door oogklachten geen auto mag rijden en die zei ineens in de winkel:
"weet je nog, dat jij je geld voor je verjaardag nog niet hebt gehad?"
"Hé, hoe bedoel je mam?" (ben begin juni jarig)
"Nou je hebt toen gezegd, ga maar een keertje mee naar dat taartwinkeltje, dan zoek ik daar iets uit. En dat hebben we nog nooit gedaan. Maar vandaag wel."

Wauw mam, je bent een schat. Nu hoefde ik niets te betalen en ik kan mijn taartgeld weer opbergen voor iets anders.  :Y  Jippie, jippie, jippie.

7

Fijn zo'n moeder, Geetje!!!
Ga je dan naar tante Fatima in Deurne?

En ik ben idd ook weleens bij Hobbyworld in Venlo geweest, Loes. Maar tot nu toe was het iedere keer zo dat ze net niet hadden wat ik nodig had...
Maar dat geldt ook voor Else hier in Venray, die heeft ook een paar dingen maar net niet alles...

Ik bestel meestal via de leukste taartenshop, die hebben alles en ik heb het binnen een paar dagen in huis.

8

Nee, ik ga altijd naar cake-world in Deurne.

En wie of wat is Else in Venray?

9

Heb even google er op los gelaten en ik weet dus nu wat Else is. Wist ik dus echt niet, dat daar een hobbywinkeltje zat. :o  :o  Erg hé?

10

Ik heb ook een winkel  :Y In melderslo  :thumb:

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

11

He,

ik woon in helmond, haal mijn spullen ook bij marion (cake-world) en als zij het echt niet heeft dan via internet of tante fatima(helmond), altijd in voor een freubelavond. ga in januari beginnen met 1e wilton cursus.

12

Ik kom ook uit Venray, ben geen ervaren bak-ster maar vind het wel erg leuk! Tegenwoordig ben ik 'into the cake pops' en bonbons.
Groetjes,
Carin

13

Welkom allemaal!!!

Waar zit cake world dan? Die ken ik helemaal nog niet.
En voor de mensen die het (nog) niet weten, Else is een hobby-winkel in Venray, waar ook een paar taart-artikelen te krijgen zijn.

Ik zou ook wel zon Wilton cursus willen doen, waar kan dat?

14

Ze heeft ook een website. je weet wel: www ervoor en de bekende punt nl achter de winkelnaam. Ze verkoopt ook via haar website.
Je kan bij Marion ook de wiltoncursus doen. Zit er zelf ook heel erg aan te denken om het te gaan doen. Maar zolang mijn gezondheid niet beter word dan nu, ga ik me niet opgeven. waarschijnlijk zal ik het dan tegen die tijd moeten afzeggen en daar heb ik geen zin in.

15

Milouk schreef:

Hier ga ik altijd heen :)
Héérlijk dichtbij. En een gezellig winkeltje  ;)

Groetjes Yvon

@Milouk: waar zit die dan in melderslo? die hoek kom ik niet zo vaak haha. toch een keer stiekem kijken :)

17

glutenvrijtaart schreef:

@Milouk: waar zit die dan in melderslo? die hoek kom ik niet zo vaak haha. toch een keer stiekem kijken :)

Als je op het linkje 'website' klikt onder haar naam, dan kom je op haar website en daar staan ook haar adresgegevens  ;)

18

Yvonnahenna schreef:
Milouk schreef:

Hier ga ik altijd heen :)
Héérlijk dichtbij. En een gezellig winkeltje  ;)

:) Thanx!

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

19

geetje schreef:
glutenvrijtaart schreef:

Als je op het linkje 'website' klikt onder haar naam, dan kom je op haar website en daar staan ook haar adresgegevens  ;)

:Y  daar dus  ;)  Bedankt Geetje!

20

Ik woon ook in de buurt.
In Mierlo!

21

leuk ook nog iemand uit Mieldere.

Hé Inge, heb je nog iets van de voedselbank gehoord, of ben je er niet meer achteraan gegaan?

22 Laatst bewerkt door Milouk (20-12-2011 23:44)

geetje schreef:

leuk ook nog iemand uit Mieldere.

Hé Inge, heb je nog iets van de voedselbank gehoord, of ben je er niet meer achteraan gegaan?

Mieldere is wel wat anders dan Mierlo  ;)  Mierlo ligt nabij eindhoven en Mieldere is dialect voor Meerlo  :Y

Van de voedselbank niets meer van gehoord, heb nog een keer gemaild en diegene waarmee ik gemaild heb schreef dat iemand anders mij zou benaderen, maar daar hoor ik maar niets van. Heb daarna nog een keer gemaild dat ik nog steeds niets gehoord heb.
Misschien dat ik er nog eens een telefoontje aan waag, maar schijnbaar staan ze er niet echt om te springen  :nooo

dank je milouk! als ik in de buurt ben en je bent open kom ik zeker even langs!

24

Inge: je hebt helemaal gelijk. Stom van mij (ben niet zo helder de laatste tijd).

Jammer, dat de voedselbank niet reageert. Zal ik anders ook een mailtje sturen?

25

geetje schreef:

Inge: je hebt helemaal gelijk. Stom van mij (ben niet zo helder de laatste tijd).

Jammer, dat de voedselbank niet reageert. Zal ik anders ook een mailtje sturen?

Geeft niets hoor ;)

Ja, als je wilt, mag je best eens een mailtje wagen, wie weet! Ik had heel graag iets mooi op willen zetten, maar het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen :)