Onderwerp: mega taarten festijn en icing smiles..

Volgende week zaterdag is het alweer tijd voor de volgende beurs: het megataartenfestijn in Roermond! Op deze beurs staat ook een stand van icing smiles, we hopen jullie daar natuurlijk allemaal te treffen, leuke prijzen zijn er te verloten en hopelijk gaan er heel veel mensen zich inschrijven als vrijwilliger om een keer een taart te maken voor een ziek kind! hoop jullie daar te zien!

Hoe kan ik me aanmelden als vrijwilliger bij icing smiles holland?

Stuur een e-mail naar: vrijwilligers@icingsmiles.nl met je naam, adres, pc, woonplaats, telefoonnummer en als je die hebt je website. Als je een bedrijf hebt ontvangen we ook graag je bedrijfsgegevens.

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

2

Re: mega taarten festijn en icing smiles..

Ik heb me 2 maanden geleden aangemeld bij icing smiles, maar helaas nog niks van gehoord... :nooo

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

geef me anders even je e-mail, dan stuur ik deze even door..

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

4

Hoi Katja,
Lees dat je geen reactie hebt gekregen op je opgave. Heb je via de site van Icing Smiles opgegeven op tijdens Taart en Trends?
Iedereen die gemaild heeft is ingeschreven en heeft hierna een algemene email gekregen ter bevestiging. vandaag is ook onze nieuwsbrief verronden aan alle ingeschreven vrijwilligers.
Het zou kunnen dat je ergens tussendoor geslipt bent en dat is niet ok natuurlijk want wij zijn heel zuinig op onze vrijwilligers en hebben er heel veel nodig. Dus excusus dat er iets niet goed gelopen is en we gaan het in orde maken.
Wil je een mailtje via de icing smiles website vrijwilligers@icingsmiles.nl sturen dan komt het zeker goed. Wij zijn ook zaterdag op het Megataartenfestijn zoals je hebt gelezen dus als je daar heen gaat kom even bij ons langs dan kijken we gelijk na of je in ons bestand zit.

Misschien tot zaterdag,
Groetjes,
Tineke & team Icings Smiles

5

Tineketaart schreef:

Hoi Katja,
Lees dat je geen reactie hebt gekregen op je opgave. Heb je via de site van Icing Smiles opgegeven op tijdens Taart en Trends?
Iedereen die gemaild heeft is ingeschreven en heeft hierna een algemene email gekregen ter bevestiging. vandaag is ook onze nieuwsbrief verronden aan alle ingeschreven vrijwilligers.
Het zou kunnen dat je ergens tussendoor geslipt bent en dat is niet ok natuurlijk want wij zijn heel zuinig op onze vrijwilligers en hebben er heel veel nodig. Dus excusus dat er iets niet goed gelopen is en we gaan het in orde maken.
Wil je een mailtje via de icing smiles website vrijwilligers@icingsmiles.nl sturen dan komt het zeker goed. Wij zijn ook zaterdag op het Megataartenfestijn zoals je hebt gelezen dus als je daar heen gaat kom even bij ons langs dan kijken we gelijk na of je in ons bestand zit.

Misschien tot zaterdag,
Groetjes,
Tineke & team Icings Smiles

Lees net dat er een nieuwsbrief is verzonden, maar die heb ik niet ontvangen. Heb wel bevestiging dat ik ingeschreven sta.....

What doesn't kill you, makes you stronger