1

Onderwerp: weer een beurs erbij, wordt het niet een beetje veel ??!!

hoi allemaal,

vraag me af of de nieuwe londen beurs wel zo groot wordt als NEC.

even een lijstje voor volgend jaar:

9-10-11 maart  Farnham, Squires kitchen

27-28-29 april  londen Exel

19-20 mei  Telford,  British Sugar craft guild

2-3 juni  Holland Sugar Art Show   ;)  ;)

5-6 oktober  Taart en trends

9-10-11 november  Cake & decoration NEC

Voor de telford beurs, dit wordt georganiseerd door de Engelse guild,  zij kunnen niet zonder de traders, en de daaraan gekoppelde bezoekers.

En voor elke beurs geldt,  niet voldoende traders, niet voldoende opbrengsten, en later ook ontevreden bezoekers(vanwege het mindere aantal traders)
Toen Telford is gepland wisten ze zeker niet van de Londen beurs. :s

Het houdt een keer op, het geeft versnippering van aankopen, maar wel meer kosten voor de traders.

De lokatie is wel super, vlakbij hartje londen en goed per metro te bereiken.!~

ik ben benieuwd of ze aan voldoende traders kunnen komen...
OP NEC wisten ze de datum nog niet...... ja me hoela !!

eerst moesten er overeenkomsten/ toezeggingen met een basis aantal traders zijn.
Anders was er geen beurs.

ook is niet duidelijk of Cake Craft&Decoration magazine dit 100%
ondersteund.
Maar we wachten nog een poosje af.....

mpbart

2

Re: weer een beurs erbij, wordt het niet een beetje veel ??!!

Weet jij waar je kan zien welke traders er zijn in Telfort? De demonstraties heb ik al gevonden  ;)  Leuk Bart!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3 Laatst bewerkt door mpbart (17-11-2011 12:03)

Bien schreef:

Weet jij waar je kan zien welke traders er zijn in Telfort? De demonstraties heb ik al gevonden  ;)  Leuk Bart!

hoi bien,
ik weet van een paar, karen davies-patchwork-old bakery-piece of cake-

helaas hebben ze, de brit. sugarcraft-guild, niet zo'n goede(duidelijke) site, maar daar zullen ze toch wel aan werken.
ik zal Tombi Peck eens mailen voor wat info !!!

mpbart

De beurs in Londen staat (of stond in ieder geval gisteravond) ook nog niet op de site van excel. Dus het is waarschijnlijk pas net bevestigd.

I never met a calorie I didn't like....

5

wat ik me kan herinneren is dat hij in Birmingham op de poster bij de uitgang aangekondigd stond voor juni of juli (durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken) maar verder konden we er niets over vinden. Denkelijk door de Olympische spelen toch naar voren gehaald of zo??

6

Nathalie schreef:

wat ik me kan herinneren is dat hij in Birmingham op de poster bij de uitgang aangekondigd stond voor juni of juli (durf mijn hand er niet voor in het vuur te steken) maar verder konden we er niets over vinden. Denkelijk door de Olympische spelen toch naar voren gehaald of zo??

er stond :  date to be announced

mpbart

7

Ik mis nog in het lijstje de beurs in Hamburg en zal er volgend jaar weer een mega taarten festijn komen?

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

ik zag dit op de facebook page van Cake craft en decoration:

We are delighted to be asked to support both Cake International venues next year. Our readers in the south of England have often asked why the show always has to be in the Midlands, and now we have the best of both worlds. Lots more detail to come in December, so keep watching.

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs