1

Onderwerp: Freubelen in de achterhoek

het is al weer een tijdje geleden dat we hebben gefreubeld en ik (en er zijn er nog meer volgens mij) vind het wel gezellig om een nieuwe freubel (mid)dag of avond te houden.

Wie heeft er nog meer zin om te freubelen en wie heeft er ruimte? :/
Ik heb twee tafels voor 4 personen maar als we hele taarten gaan bekleden wordt het met 8 man/vrouw wel wat vol. :D

Iemand leuke ideeen om te gaan doen?

Hoop van jullie te horen.
En hopelijk tot snel  :)

2

Re: Freubelen in de achterhoek

Super dat je nieuw topic hebt geopend!!
Ik wil er graag bij zijn!!! :lol:
Voor mij ook graag een keer een avond of weekend, alleen zaterdags kan ik niet ivm werken.

Groetjes Sabrina

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

3

Hoi allemaal,

Ik zou het geweldig vinden om er ook bij te zijn. Op zich heb ik wel veel ruimte, maar slechts één tafel voor vier personen. Dat is dus niet handig. Ik werk onregelmatig en dus heel onvoorspelbaar. Als er een aantal data op tafel gelegd worden kan ik kijken wat er in mijn agenda past :-).

Heb er nu al zin in! Lijkt me echt leuk om dingen van anderen te kunnen zien en leren!

Liefs, Evelien

4

Heey ik heb even wat data bij elkaar gezocht laat maar even weten wat jullie er van vinden :Y

December (erg druk voor de meeste): 11 of 18

Januari: 8 , 14 , 15 , 22 , 28 , 29

Februari: 5 , 11 , 12 , 19

Mochten we nog verder vooruit moeten kijken vul dan gerust aan.
Ik heb er zin in, mochten jullie ideeen hebben om te gaan doe gewoon roepen. ;) .

5

Hoi Gwen,

De data in december kan ik helaas niet. Dan moet ik werken. Voor jan of feb kan ik bijna alles, behalve 14 jan. Dat rooster heb ik nog niet, dus als we een datum hebben kan ik het aanvragen!

Groetjes, Evelien

6

Hallo!!!

Ik had de laatste 2 berichten helemaal niet gezien! Ik denk dat december me ook niet gaat lukken, zal wellicht extra koopzondagen e.d hebben.
Januari en Februari nog geen plannen!!
Ik zal Marie-Louise ook wel even een berichtje doen, misschien heeft die ook wel zin!

Groetjes

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

7

wil ook wel mee. Maar hangt van het rooster af.
voor januari

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

8

Kom maar op met een datum :-D. Gezellig!

Lijkt me ook weer es helemaal leuk... dus mag ik ook mee frobelen... ?

Kijk voor al mijn creaties ook eens op http://taartenvanbianca.hyves.nl/