1

Onderwerp: oproepje Birmingham-gangers

Onder voorbehoud van hoe de zaken lopen natuurlijk, maar als er dames zijn die zaterdag (of zondag) pas naar de beurs gaan en euro's willen wisselen voor ponden, dan kan dat bij mij!!

Ga mijn pinautomaat waarschijnlijk net niet redden voor de beurs en zit dus straks met een hoop ponden, dus als iemand op de beurs wil wisselen, kom gerust langs  ;)  Bij mij betaal je geen kosten!

Bij binnenkomst rechts aanhouden en dan vind je me aan de rechterkant!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

Re: oproepje Birmingham-gangers

thnnxxxx voor de tip..die ga ik even onthouden..

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

3

Das handig :) We komen zeker ff langs

www.cake-up.com Voor taarten, Cup-cakes en workshops in de buurt van Nijmegen

4

En op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond is Bien aan de bar in het Novotel te vinden! Kun je daar ook wisselen!! Misschien heb je zelfs een betere wisselkoers als je wat later op de avond komt :lol:  :lol:

Knuppels en rusjes,
Kirsten

5

:think: misschien ga ik dan toch maar ff wat minder wisselen dan in oorspronkelijk van plan was. Dan buggetteer ik gelijk m'n beursaankopen op vrijdag en hou ik op zeker wat over voor de zaterdag  :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

Oh dat is super! Wilde eigenlijk vast wat bij de bank bestellen om te voorkomen dat ik uren bij de pin op het vliegveld moet staan....

7

DE tip van B in B...... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Blijf gewoon jezelf....er zijn al zoveel anderen.....

8

Annekehil schreef:

Oh dat is super! Wilde eigenlijk vast wat bij de bank bestellen om te voorkomen dat ik uren bij de pin op het vliegveld moet staan....

Op het vliegveld staat geen rij om te pinnen hoor. Wel op de beurs!

Maar idd..handig Bien!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

hahaha op donderdag nog niet Kirsten, dan heb ik nog geen geld verdient, dan ben ik alleen maar aan het opbouwen.

Maar jullie helpen mij ermee hoor, kost me een vermogen als ik terug in Nederland al mijn ponden moet omwisselen!? Kleingeld, losse ponden en 50 penny munten kan je ook bij mij kwijt!

Weet natuurlijk niet hoe druk het op de beurs gaat worden, maar zoals Kirsten al zei, vrijdag- en zaterdagavond zal ik zeker in de bar van het Novotel te vinden zijn.

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

ohh ik wil ook zo graag... :( mag ik geen caissière spelen bij jou, Bien? ;)

Ik zing mijn eigen wijsje!

11

Jacq. schreef:

het is eigenlijk de tip van Kirsten  ;)

12

Das handig, hou ik zeker in gedachte....waarschijnlijk zal ik toch al wat geld bij je brengen ;)

Pluk de dag

13

Heel slim, ik zou het ook onthouden. Kom zo wie zo ff hoi zeggen natuurlijk.  :)

14

Even gedag komen zeggen vinden we natuurlijk ook super, wel fijn om af en toe ook even nederlands te kunnen praten  ;)

15 Laatst bewerkt door yvonenlisa (29-10-2011 19:27)

:think: misschien kan je behalve in ponden ook euro prijzen voeren daar. behalve wij b gangers zullen er toch wel meer mensen zijn die met euro's lopen

verder zullen we het onthouden wel handig

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

16

Handig!! Ga ik onthouden!

Groetjes Jeannette

17

Fijn om te weten,ik kom zowiezo even kijken!

Groetjes Notje

18

Bien schreef:
Jacq. schreef:

het is eigenlijk de tip van Kirsten  ;)

DE TV KIB dus............ O-)

Blijf gewoon jezelf....er zijn al zoveel anderen.....

19

Kadohke schreef:
Annekehil schreef:

Op het vliegveld staat geen rij om te pinnen hoor. Wel op de beurs!

Maar idd..handig Bien!

Dat is wel fijn om te weten. Had hier en daar gehoord dat er soms mega-rijen stonden  :(

20

Super Bien!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

21

yvonenlisa schreef:

:think: misschien kan je behalve in ponden ook euro prijzen voeren daar. behalve wij b gangers zullen er toch wel meer mensen zijn die met euro's lopen

verder zullen we het onthouden wel handig

Ik heb nog geen stand gezien waar je andere jaren ook met euro's kon betalen. Ik ga daar ook niet aan beginnen, moet ik nog meer kleingeld meenemen!? Buiten dat het voor onszelf dan ook wel erg verwarrend wordt, alles dubbel prijzen.

22

ze kunnen ook gewoon geld bij je brengen en daar spullen voor mee terug nemen  ;)

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

23 Laatst bewerkt door lune (30-10-2011 22:58)

maris18+ schreef:

ze kunnen ook gewoon geld bij je brengen en daar spullen voor mee terug nemen  ;)

maar dan heeft zij nog geen euro's en moet ze thuis nog alle ponden omwisselen
(al is het natuurlijk wel te hopen dat de boel snel uitverkocht is :D :D)

@ als je nou vrijdag al uitverkocht bent Bien, ga je gewoon je eigen wisselkantoortje beginnen aan het begin van de beurs

(misschien dan toch een baantje voor mij volgend jaar :lol: )

Alles goed???? nee 3 fout

24

Als ik vrijdag uitverkocht ben, heb ik zowieso een baantje voor je volgend jaar ;-)

25 Laatst bewerkt door eisse (31-10-2011 17:12)

Weet iemand of het zo druk is dat je meteen moet kopen wat je ziet en interessant vind? Of is het ook mogelijk dat je vrijdag gaat inventariseren en zaterdag pas kopen?

De kaarten voor de beurs op zaterdag zijn trouwens volledig uitverkocht!!!

gr esther

www.cake-up.com Voor taarten, Cup-cakes en workshops in de buurt van Nijmegen