1

Onderwerp: krea doe

Vinden jullie het de moeite waard om naar de krea doe in de jaarbeurs te gaan er staan als ik zo kijk niet veel stands met bakspullen .
Zouden er ook aanbiedingen zijn dan ?

Groetjes joke

2

Re: krea doe

Ik heb geen idee of er veel stands zijn met taartige dingen maar ik weet wel dat je nu in de verkeerde rubriek staat en daar dus neit veel reacties op zult krijgen. Ik heb je gemeld en je topic gaat binnenkort verhuizen.

Volg je hart...want dat klopt!

3

Tnx Monique.

[MOVE] --> Beurzen, evenementen en landelijke meetings

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

volgens mij heb ik op de site van kreadoe gezien dat er wel aanbiedingen zijn. maar dat er niet veel stands zijn.

Ik was wel van plan om te gaan, maar ik vind andere creatieve dingen ook erg leuk...
verbaasde me dat ik er hier nog niets over gelezen had.

5

`Sorry dat ik het in de verkeerde rubriek hebt gezet   :o

Groetjes joke

6

Ik ben vorig jaar geweest, vol verwachting. Viel dat even tegen, welgeteld 2 kramen met bakspullen en aanverwante artikelen.
Het is veel kralen, scrapspullen, nog meer scrapspullen en kralen. Wat handwerk, breimachines, borduren, etc.

En veel dames met van die boodschappenkarretjes op wielen die je de weg versperren of tegen je aanrijden.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

maar het is onderhand wel nog meer doorgeboomd, dat bakken, dus dit jaar staan o.a. DLT er en ik dacht nog een aantal grotere taartenshops. Dus is er dit jaar iig meer aanbod op taartengebied dan vorig jaar.

Groetjes, Dorothea.

8

Ik weet dat MJAM taart er wel staat maar verder amper volgens mij, als je naar de kreadoe gaat moet je meer gaan voor scrapbook, haken, sieraden etc.

Er staan meer stands met bakspullen hoor, ik geloof een stuk of 8, nog niet in verhouding met scrappen e.d. maar goed, als je andere hobby's ook leuk vind is het een leuk dagje uit.... althans dat hoop ik, zondag ga ik lekker met een vriendin zonder mannen en kids naar utrecht! Heb er onwijs veel zin in en veel spullen komen natuurlijk ook van andere hobby's... denk aan stempels, opbergdozen voor kralen, lint e.d. hoop ook nog dingen voor 5 december voor de kids te scoren op het kinderplein!

smakelijke groetjes
patricia

10

Ik ga ieder jaar en kom altijd met volle tassen thuis!!! Niet alleen bakspullen, maar ook andere knutselspulletjes. Ik speel ook nog veel met textielverharder, dus ik vind het er ieder jaar super. En volgens traditie ga ik met mijn moeder (zelf helemaal geen knutselmiep) en sinds 2 jaar gaat ook mijn dochter mee (nu 10 jaar). Ook zij vermaakt zich er echt prima!!!!
Zondag gaan we en ik heb er echt zin in!!!!

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

11

Ik ga zaterdag met m'n zus. Ga kaartjes kopen via de ANWB site. Of heeft iemand hier nog een goede tip om kaartjes te kopen met korting?? :D

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

12

Wij gaan er vandaag heen! Ben benieuwd!

13 Laatst bewerkt door Bommeltje (04-11-2011 22:25)

Deleukstetaartenshop staat zeker op de kreadoe!!  :Y

Het is dan wel niet zo'n grote stand als op taart en trents maar we hebben wel leuke spullen bij ons!

We delen de stand met MjamTaart! (Heel gezellig sta ik 3 dagen deze week naast Koenie  :Y  :lol: )

Verder hebben we een aantal hele mooie aanbiedigen, vooral de geweldig mooie DLTS schoudertassen gevuld met de leukste producten, een basistaart pakket, een koekjes pakket, cakepops pakket.. en ga zo maar door! Verder hebben we een deel van het kerst assortiment staan!

Ook demonstreren we doorlopend elke dag de Cricut cake mini (echt met een geweldige aanbieding voor €199  :Y ) Zo kun je de cricut in werking zien voor je beslist of je er eentje wil aanschaffen en krijg je geweldige tips mee! (succes gegarandeerd  ;)  )

Als je op tijd aanwezig bent kun je je inschrijven voor de workshops koekjes en cupcakes die de hele dag bij ons in de stand worden gegeven.. Je kunt je inschrijven bij de MjamTaart!.. maar het is wel rennen want ze zitten zo vol!

(ojaaa en mis je nog een nummer van de Mjam.. ze hebben alle uitgaves bij zich!! En een geweldige aanbieding op een jaar abbo! €20)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Ik heb me prima vermaakt op de Kreadoe. Het was enorm groot, wel heel erg veel kaarten en kralen, maar ook decopatch en taart e.d.. Minder toepasselijk vond ik een kraam bv met aloe vera creme.  Ook nog veel bekenden tegen gekomen.

De stand van De Leukste Taartenshop was zeker een stuk kleiner dan bij Taart & Trends, waar ik de stand niet heb bezocht vanwege de megarij wachtenden. Er waren leuke aanbiedingen, zeker voor beginners. Ik heb er een duidelijke uitleg en demo gekregen over de cricut cake. Live zien is toch anders dan een video.

Het enige jammere is dat ik mijn tasje met aankopen bij de stand (gingerbreadmix en de Wilton kerst mini stencils) ergens ben kwijtgeraakt. Ik had al expres een grote tas mee, maar het is er waarschijnlijk toch uitgevallen. Dus dat was toch even een teleurstelling toen ik alles uitpakte.

Op naar 26 november