76

Re: taartclubbie in zaanstreek

Ik denk dat we hier allemaal genoeg geld aan uitgeven.  :o
Zullen we een datum in de groep gooien?

77

benfie schreef:

Ik denk dat we hier allemaal genoeg geld aan uitgeven.  :o
Zullen we een datum in de groep gooien?

Is goed ik roep maar wat een woensdag- of donderdagavond?

78

Dan ga ik voor de donderdagavond. Ik ben maandag begonnen met mijn PME en laat die nu toevallig op woensdagavond zijn.

hallo in de maand december volgde ik jullie topic en keek nu of jullie een leuke avond hadden gehad maar helaas is het niet door gegaan..
ik kom ook uit de zaan en heb wel wat taartjes gemaakt maar het lijkt me leuk om ideen en ervaringen op te doen...dus mogt er plek zijn dan sluit ik me graag aan.groetjes

80

Ik kan op beide avonden dus als iemand een voorkeur heeft voor de donderdag, dan is dat voor mij prima  :)

Ik heb er hartstikke veel zin in in ieder geval!

81

Hoi Meiden! Ik zie dat jullie al een tijdje bezig zijn om een afspraak te plannen. Ik kom net kijken ( op het formum en in de taartenwereld). Het lijkt mij erg gezellig en ook wel leerzaam om eens met anderen te frobelen. Daarbij las ik dat er 2 meiden uit de westerwatering komen. Ik ook! Kan ik nog "aanschuiven"? Hebben jullie al een datum? Ik hoop dat er nog een plekkie voor me is!!!!

Groetjes Miriam

82

IK ben effe niet actief geweest in dit topic, maar wat mij betreft kunnen we echt eens proberen tot een datum te komen en natuurlijk ook er achterstaan. ;) Dus wie wilt? En kom met een voorstel van een datum of data. :P

Ik wil en kan in principe bijna altijd op een doordeweekse dag, alleen niet op een woensdag en op een zaterdagmiddag vind ik ook geen probleem.

hoi eindelijk weer eens een reactie...maarre ik kan op woe.en donderdagavond en evt ook in het weekend.
is valentijn of de carnaval nog een idee van onderwerp...niet dat ik er groot feest van maak haha.... :+

84

Ik werk op maandag, dinsdag en vrijdag. Dan kan ik niet overdag. 's Avonds hangt het af van het rooster van mijn man. Woensdag zijn mijn kinderen 's middags vrij. Dat is natuurlijk niet handig. Roep maar wat, dan kijk ik wel of ik erbij kan zijn. Lijkt me wel erg leuk!

Groetjes Miriam

85

hoi
ik woon in assendelft is ook zaanstreek he :p
ik zou het ook leuk vinden freubel clubje

hoi ik woon in saendelft....maarre voor mij is dat echt zaanstreek hoor... :)
wie o wie heeft tijd en zin eind feb/begin maart ,liever niet de vakantie want dan krijg je de kids erbij haha... om gezellig aan de slag te gaan en ideeen en tips uit te wisselen...
groetjes

87

Het ligt weer effe stil, he? Kom maar wat data, dan kijk ik of ik ook mee kan.

88

De computer was stuk en problemen op het werk :s , als jullie met data komen inderdaad dan kijk ik ook wel of ik kan, ik weet nu nog niet welke dagen ik ga werken

89

Ik woon en Krommenie en zou graag mee willen doen.
Zelf heb ik plek voor 4 (incl. mezelf)
Ik kan donderdag, zaterdag, zondag (gehele dag) Rest van de dagen enkel in de avond.

Wat gezellig, ik woon ook in saendelft, maar ben over 4 weken uitgerekend....mss sluit ik me later aan bij een clubje, als de kleine het toelaat!

nou der zijn bijna 2 welen voorbij zit de kleine nog warmpjes binnen??
lijkt me leuk als de kleine er is eens af te spreken dan kan ik lopend met me taartje haha...
hoop dat er toch eens een leuke date met andere taartenbakkers van de grond komt!1
groetjes

92

Hoi Dames,

Ook ik kom uit zaandan en het lijkt me heel erg leuk om met mede baksters af te spreken en ideeen uit te wisselen. Volgens mij is er nog geen datum geprikt als ik het zo lees, dus is er misschien nog een plekje voor mij vrij??

groetjes Nancy
Geniet van het leven zo lang je nog genieten kan.......

93

Hoi meiden ,

Ik heb toevallig net vandaag een oproepje gedaan hier voor een clubje op te richten!
Ik woon in Assendelft en zou me graag bij jullie aansluiten, ik werk op maandag, donderdag en vrijdagochtend.
Heb wel 2 kids dus moeten dan even in overleg kijken of mn vriend thuis is om op te passen, of dinsdag en woensdag onder schooltijd is ook altijd goed!

Groetjes Sylvia

94

Ik heb voor 18 nov nog 1 plekje vrij voor een super leuke en zeker gezellige gasworkshop in IJmuiden. helaas heeft er iemand afgezegt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=198280

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

95

Dag dames,

Mij zou het ook onwijs leuk lijken om met een paar dames te freubelen.. Nu heb ik niet alle pagina's gelezen.. Is er nog plek en waar?

Hoor graag meer  :)

96

Zin om te freubelen in Amsterdam noord zie hier de data http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=218678

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

97

Ik lees ook.nu pas over freubelen. Ik woon in assendelft en lijky me erg leuk om mee tedoen.

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

98

hey angela,

wauw! even op je fb pagina gekeken maar kan denk ik heel veel van je leren!1

Woon zelf ook in assendelft, dus mocht je een keertje zin hebben...??

99

Wow thanks silvia heel lief van je! Lijkt me heel leuk! Ik stuur je ff een berichtje.

Pluk de dag! fb pagina Angela's taarten en cupcakes. www.facebook.com/AngelasTaartenEnCupcakes

100

Ik lees nu ook voor het eerst dit topic, maar als jullie nog een freubeltante kunnen gebruiken zou ik ook graag een keertje aanschuiven