51

Re: taartclubbie in zaanstreek

Oke gezellig ;)

52

Dus 22 dec staat en waar en hoe laat zullen we freubelen?

53

Mag bij mij thuis als jullie dat ook willen woon in de westerwatering vanaf een uur of 7 half 8 ofzo?

54

Mij prima. Ik ben wel heel benieuwd waar je woont, ik woon nl ook in de Westerwatering. ;)

55

benfie schreef:

Mij prima. Ik ben wel heel benieuwd waar je woont, ik woon nl ook in de Westerwatering. ;)

Oke grappig, wordt nu ook wel erg nieuwsgierig waar jijj dan woont!

56

hallo meiden ,

Ik heb het erg druk gehad de afgelopen week en dus geen tijd gehad om het forum te volgen.
Saskia en ik zouden donderdag avond ook graag komen, als we nog welkom zijn hihihihi
Mandy en Saskia

57

mandyB schreef:

hallo meiden ,

Ik heb het erg druk gehad de afgelopen week en dus geen tijd gehad om het forum te volgen.
Saskia en ik zouden donderdag avond ook graag komen, als we nog welkom zijn hihihihi
Mandy en Saskia

Natuurlijk zijn jullie ook welkom. Komt mooi uit er kunnen precies 4 man aan de tafel anders hebben we misschien wel erg weinig ruimte. Stuur me maar een mail dan stuur ik mijn adres en hoe laat jullie komen.

Ik heb alleen nog geen idee wat ik wil maken :s

58

Hoi!

Helaas kan ik deze datum niet, ik zie dat het ook al druk genoeg is  :)
Hopelijk mag ik een volgende keer bij jullie aanschuiven!

59

LindaF schreef:

Hoi!

Voel je ajb. niet buitengesloten hoor dan waren we gaan schuiven met de tafel ofzo.

60

Ik heb voor vrijdag nog 2 bestellingen aangenomen en voor de 24e heb ik een sweet table op het programma staan. Moet dus even kijken wat wijsheid is. Een taart voor een bestelling maak ik liever thuis, in alle rust. Komt wel goed. ;)

61

claudia76 schreef:
LindaF schreef:

Hoi!

Voel je ajb. niet buitengesloten hoor dan waren we gaan schuiven met de tafel ofzo.

Nee hoor, hihi, ik kom gewoon een keer een hoekje bij jullie aan tafel inpikken! Lijkt me echt heel erg leuk om met anderen te 'taarten' :-)

62

LindaF schreef:
claudia76 schreef:
LindaF schreef:

Hoi!

Nee hoor, hihi, ik kom gewoon een keer een hoekje bij jullie aan tafel inpikken! Lijkt me echt heel erg leuk om met anderen te 'taarten' :-)

Is goed tot de volgende x

63

Ik kan helaas niet :(  :(  Mijn man heeft donderdag zijn kerstborrel...komt ie nu mee aan :grr:

64

Wie er donderdagavond willen komen, mail me dan ff voor m'n adres voor degene die dat nog niet hebben gedaan.

65

mandyB schreef:

hallo meiden ,

Mandy en Saskia

Ik heb je gemaild maar hoor niets van je, komen jullie nog?

66

Jammer dat het vorige week niet is doorgegaan. Nieuwe kansen in 2012...?!  ;)

Allemaal een heel goede jaarwisseling en dat 2012 maar in het teken mag staan van veel en lekkere taartjes.

67

Ja leuk maar schijnbaar wil het niet zo lukken in de Zaanstreek :s  We proberen het nog een x

68

Ik wil nog steeds afspreken! :)

69

Ja dat is goed, maar ik bedoel buiten ons om is er weinig animo

:shh: ik lees stiekem mee hoor, maar heb een drukke periode en met twee jonge kinderen een beetje lastig plannen. Als er een datum voorbij komt dat ik kan reageer ik wel.  ;)
Ik vind het nl. zonde als jullie wachten tot ik kan dus ik spring gewoon bij als ik kan  :o  ;)
Succes met plannen.

71

Hoi hoi,

Ik woon zelf in Hoorn en ben net begonnen met bakken :) Ik heb me net aangemeld nav deze topic :)

Ik ben 27 jaar en woon sinds 1 jaar in Hoorn, ik kom uit Hengelo.

Het lijkt me heel erg leuk om mee te freubelen :) Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik nog vee te leren heb...  :grr: De cupcakes gaan goed maar ik durf nog niet echt te beginnen aan mijn 1e taartje hihi, wie weet trekken jullie me over de streep :)

Maar als mijn niveau of het gebrek hieraan geen probleem is voor jullie dan lijkt het me hartstikke leuk om me aan te melden!

Liefs Sonja

72

Hoi Sonja,

De 1 heeft deze hobby al langer dan de andere, het gaat erom dat we het gezellig hebben met elkaar en zo krijg je weer kijk op andere dingen.

cc zijn leuk maar taartjes decoreren ook :Y

73

Hahha dat lijkt me ook echt ontzettend leuk!!!

Op de een of andere manier vind ik het spannend om met mijn 1e taartje te beginnen  :rolleyes: maar misschien moet ik straks maar eens richting Wormer om alle accessoires te kopen voor mijn 1e taartje :p

74

Neem dan een goed gevulde portemonne mee, Sonja. :P
Ik wil ook nog steeds afspreken, hoor.

75

Hahaha ja I know, het is echt verschrikkelijk...

Ik had vorige maand mijn geld op, mijn vriend zei wat heb je in godsnaam gedaan, maar ik kon er ook niet opkomen, toen had ik even nagekeken wat ik aan mijn muffins had uitgegeven... Oh my.... :x

Leuk, ik wil ook nog steeds afspreken :)