26

Re: taartclubbie in zaanstreek

claudia76 schreef:
benfie schreef:
claudia76 schreef:

Zo'n donker blauw vermoeden had ik al, Mailde dat als je zit had we alsnog wat konden afspreken om te freubelen en als je van gedachte veranderde en toch mee wilde doen met amsterdam dat het geen probleem was als je mee zou rijden.
Groetjes Claudia

Ik schaam me diep  :o Zit nog even mijn inbox na te kijken, maar ik denk dat ik 'm per ongeluk verwijderd zonder het gelezen te hebben, sorry. Maar zullen we na mijn vakantie, is dan wel rond de feestdagen, iets plannen?

Gr. Bianca

lekker dan! ;)

Is goed hoor

Ben na de 12e weer in het land... ;)

27

hoi benfie en claudia,

Ik heb me net opgegeven voor de freubel avond omg. amsterdam. Ik woon in tuindorp-oostzaan dus een avond freubelen in Zaandam lijkt me ook erg leuk. Mijn taarten vriendinnetje woont in Landsmeer, dus ook zij wil wel mee.
Ik heb geen enkel probleem om naar, of in Amsterdam te rijden dus als het nodig mocht zijn kunnen jullie ook met mij mee rijden.

Groetjes Mandy

28

hoi benfie en claudia,

Ik had net een bericht achter gelaten, maar ik zie het niet verschijnen dus nog maar een keer.
Ik heb me net opgegeven voor het freubelen in omg. Amsterdam, ik woon echter in tuindorp-oostzaan, dus Zaandam is erg dichtbij.
Mijn taarten vriendinnetje woont in Landsmeer en we zouden het leuk vinden om eens een avondje met de mensen uit Zaandam te freubelen.

Groetjes Mandy en Saskia

29

Hi Mandy en Saskia, Claudia

Wat leuk en gezellie! Ik ga alleen eerst nog effe lekker op vakantie. De 12e ben ik weer in het land. Een idee om voor de feestdagen nog iets af te spreken? En als het leuk en gezellie is kunnen we nog wel een keer afspreken, toch? Welke dagen/ avonden kunnen jullie?

Groetjes,
Bianca

30

mandyB schreef:

hoi benfie en claudia,

Ik had net een bericht achter gelaten, maar ik zie het niet verschijnen dus nog maar een keer.
Ik heb me net opgegeven voor het freubelen in omg. Amsterdam, ik woon echter in tuindorp-oostzaan, dus Zaandam is erg dichtbij.
Mijn taarten vriendinnetje woont in Landsmeer en we zouden het leuk vinden om eens een avondje met de mensen uit Zaandam te freubelen.

Groetjes Mandy en Saskia

Oja, had ik gelezen dat je je had aangesloten bij amsterdam, misschien kunnen we inderdaad in 1 auto gaan delen we de benzine voor ons dan weer wat voordeliger.
Groetjes Claudia

31

benfie schreef:

Hi Mandy en Saskia, Claudia

Wat leuk en gezellie! Ik ga alleen eerst nog effe lekker op vakantie. De 12e ben ik weer in het land. Een idee om voor de feestdagen nog iets af te spreken? En als het leuk en gezellie is kunnen we nog wel een keer afspreken, toch? Welke dagen/ avonden kunnen jullie?

Groetjes,
Bianca

Ik kan meestal op woensdag-/donderdagavond, donderdags ook eventueel overdag.

Groetjes Claudia

32

Woensdag en donderdagavond kan ik ook. Dinsdag ook overdag.

33

benfie schreef:

Woensdag en donderdagavond kan ik ook. Dinsdag ook overdag.

Ik dinsdag niet moet dan werken :(

34

Woensdag en donderdag avond is wat mij betreft geen probleem.

35

Wat mij betreft ook niet. 21 dec een mooie datum?

36

Lijkt mij ook leuk, maar ben even de draad kwijt waar en wanneer.

ps ik kom uit purmerend

37

@ Siep: we hebben nog geen datum geprikt, voorstel is 21 dec, maar nog geen idee bij wie.

Wie hebben we nu: Claudia, Mandy, Saskia, Siep en ikzelf?
Ik heb plek voor 4/ 5 mensen. Vrij ruime keuken. Maar ik neem aan dat we de taart al bekleed hebben? Ik heb al wat vaker gefreubeld en ik vind het prettig als mijn taart al klaar is voor het decoreren. Om een mooie strakke taart te hebben moet je dit toch wel een beetje in alle rust doen en uiteraard genoeg plek hebben. ;)

38

Hoi meiden,

ik trek maar even de stoute schoenen aan... Ik woon ook in Zaandam, en ik ben een paar maandjes bezig met het 'taarten'. Zou ik misschien een keertje bij jullie aan mogen sluiten voor een freubelavondje?

Groetjes van Linda

39

LindaF schreef:

Hoi meiden,

ik trek maar even de stoute schoenen aan... Ik woon ook in Zaandam, en ik ben een paar maandjes bezig met het 'taarten'. Zou ik misschien een keertje bij jullie aan mogen sluiten voor een freubelavondje?

Groetjes van Linda

Goed dat je de stoute schoenen aantrekt! :) En wees welkom, zou ik zeggen.

Gr. Bianca

P.S. Ik woon ook in Zaandam

40

benfie schreef:
LindaF schreef:

Hoi meiden,

Groetjes van Linda

Goed dat je de stoute schoenen aantrekt! :) En wees welkom, zou ik zeggen.

Gr. Bianca

P.S. Ik woon ook in Zaandam

Leuk! Ik blijf dit topic volgen, en als jullie de 21e afspreken dan kijk ik of ik kan aansluiten. Ik zou graag mijn huis aanbieden, maar ik heb echt een mini-keuken waar je met twee mensen nog elkaar in de weg loopt.... :(

41

Ik kan niet de 21ste, eventueel wel de 22ste O-)

42

22e kan ik ook. ;)

43

benfie schreef:

22e kan ik ook. ;)

Oke dat is mooi, dus 22 december

*Benfie
*Claudia

Bij mij kunnen er 4 aan de keukentafel en met passen en schikken 6, maar dat zien we later wel, toch?

44

En heeft het tijdens mijn vakantie stil gelegen?!  :o

45

IK denk dat alleen wij willen ofzo :s

Bij toeval dat ik nu keek

Lekkere vakantie gehad?

46

Met jou lijkt het me ook gezellie. ;)

Heerlijke vakantie gehad. Zijn naar Costa Rica geweest; veel gezien, veel dieren in het wild en zelfs heel wat regenbuitjes moeten incasseren. ;)

47

Wie weet krijgen we nu nog iemand bij het clubje.

Costa Rica toe maar, klinkt mooi!

48

Gewoon zorgen dat dit topic weer goed vindbaar wordt, hihi.
Dus dames... gezellie n avond freubelen met Claudia76 en mijzelf??
Enjoy the club! :)

49

Nou....topicactie gelukt :)  :)  :) Ik doe graag mee de 22e :)

50

:Y  :lol:  :Y Toppie!