1

Onderwerp: taartclubbie in zaanstreek

Zijn er nog leuke en gezellige baksters in de Zaanstreek? En interesse voor een taartclubbie? We kunnen om de 4-5 weken ofzo met elkaar afspreken en gezellie een taart/ cc maken! Een clubbie van 4-5 mensen zou wel leuk zijn, denk ik. En het is nog altijd een hobby, dus het (regelmatig) afspreken moet ook geen must zijn, natuurlijk. ;)

2

Re: taartclubbie in zaanstreek

Hoi,,
we zijn net bezig om een datum te prikken met omgeving amsterdam, ik woon zelf in zaandam super leuk idee, maar misschien kan je je in 1 van de data vinden die we hebben opgeschreven bij amsterdam, als je niet buiten zaandam wilt of het anders in gedachten hebt mail me maar, ik vind het wel leuk en gezellig

3

Haii,

Amsterdam is dichtbij, maar ik ben niet zo'n held om met autootje in Amsterdam te rijden. En met de trein lijkt het me ook geen goed idee. ;) Dus ik ben meer voor de Zaanstreek. Maar jij hebt dus interesse?

4

Ja hoor, we zijn nu dus omg. amsterdam aan het afspreken en misschien bij mij thuis dan zou je natuurlijk ook kunnen komen als het bij mij is, maar dat weet ik nu nog niet, maar als je daar niet op wilt wachten kunnen we zo ook kijken wie er wilt en kan.

Ik weet natuurlijk niet waar je woont in de zaanstreek, ik woon in zaandam anders zou je misschien mee kunnen rijden

5

Ik woon ook in Zaandam ;) Dus ik wil wel aansluiten, maar misschien vindt jij het lullig als jij voor Amsterdam iedere keer zou moeten rijden. Andere keren wil ik dan wel rijden, hoor. En anders benzinecentjes geven vind ik ook niet erg.

6

benfie

t is omgeving amsterdam hoor:)

Ik woon niet in Adam en de 3e persoon woont er ook niet, maar wel in de omgeving.

ow..en ik rij wel in Adam.. mar wordt er bloedsjaggie van dus mij wil je dan ook niet meer op een taartavond hebben.. wordt een bloederig taartje dan  :D

7

Halloween staat bijna voor de deur!  :lol:

Omgeving Amsterdam is nog net aan. :P

8

Sweet978 waar kom jij dan vandaan?

Benfie dat komt dan toch mooi uit, ik rijd alleen niet met sneeuw :nooo

9

Volgens mij gaat dat wel goed komen. Sneeuw, wat is dat?! Ook ik rijd liever niet in de sneeuw. En hebben we al een dtum op het oog?

10

We hebben het even voor de duidelijkheid nu over omg. amsterdam toch, dan was er een voorstel voor 10 nov en 1 dec allebei op een donderdagavond

11

Als ik me bij omg. Amsterdam mag aansluiten?! Ik kan alleen 10 nov. 1 Dec ben ik nog met vakantie.

12

Als ik me bij omg. Amsterdam mag aansluiten?! Ik kan alleen 10 nov. 1 Dec ben ik nog met vakantie.

13

benfie schreef:

Hé, wat een narigheid nou dat je met vakanite dan bent :D, anders zet je even een berichtje bij omg. amsterdam dan komt het vast allemaal goed en als we er defenitief uit zijn dan kunnen we kijken met het carpoolen of dat nodig is.

14

@claudia

ik woon nog steeds in badhoevedorp.. net als in t amsterdam topic:)

15

Is er miss nog animo voor een taartclubbie regio Zaanstreek?

;)  :D ik misschien wel woon in krommenie, hou het even in de gaten. keertje frobelen is ook leuk

17

Dat zou leuk zijn. ;) Ikzelf kom uit Zaandam.

18

19

benfie schreef:

Ik had je laatst een mail gestuurd , maar niets terug gehoord, ik houd me nog steeds aanbevollen.

20

claudia76 schreef:
benfie schreef:

Ik had je laatst een mail gestuurd , maar niets terug gehoord, ik houd me nog steeds aanbevollen.

Das gek... ik heb niets ontvangen... :(

21

claudia76 schreef:
benfie schreef:

22

Oops, 1 keer is wel voldoende...

23

benfie schreef:
claudia76 schreef:
benfie schreef:

Zo'n donker blauw vermoeden had ik al, Mailde dat als je zit had we alsnog wat konden afspreken om te freubelen en als je van gedachte veranderde en toch mee wilde doen met amsterdam dat het geen probleem was als je mee zou rijden.
Groetjes Claudia

24

claudia76 schreef:
benfie schreef:
claudia76 schreef:

Zo'n donker blauw vermoeden had ik al, Mailde dat als je zit had we alsnog wat konden afspreken om te freubelen en als je van gedachte veranderde en toch mee wilde doen met amsterdam dat het geen probleem was als je mee zou rijden.
Groetjes Claudia

Ik schaam me diep  :o Zit nog even mijn inbox na te kijken, maar ik denk dat ik 'm per ongeluk verwijderd zonder het gelezen te hebben, sorry. Maar zullen we na mijn vakantie, is dan wel rond de feestdagen, iets plannen?

Gr. Bianca

25

benfie schreef:
claudia76 schreef:
benfie schreef:

Groetjes Claudia

Ik schaam me diep  :o Zit nog even mijn inbox na te kijken, maar ik denk dat ik 'm per ongeluk verwijderd zonder het gelezen te hebben, sorry. Maar zullen we na mijn vakantie, is dan wel rond de feestdagen, iets plannen?

Gr. Bianca

lekker dan! ;)

Is goed hoor