26

Re: Taartavond Staphorst

Gaan er van jullie ook nog een workshop doen zaterdag.

Mijn vriendin en ik gaan een schaapje boetseren. Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt mij wel erg leuk.

Ik geloof dat wij de workshop rond 15 uur gaan doen, mijn vriendin weet de tijd wel, want zij heeft het geregeld.

27

@ Holly je hebt mail!

Ik wil ook nog iets gaan doen maar weet nog steeds niet wat..
Donderdag gaan we nog even kortsluiten over hoe en wat.

29 Laatst bewerkt door Me and my cakes (07-10-2011 09:46)

:s  alles is al vol,zoals ik al dacht! :(
Dan moeten we de beurs maar leegkopen! :+

Hoi meiden,
Ik ben op de beurs geweest en heb een demo van Wendy Schlagwein en een demo van Francis McNaughton gevolgd.
Ik zit helemaal vol inspiratie dus maak je borst maar nat!!!!
Ik ga helemaal los met boetseren!!!!

31

Wat leuk dat je demo's hebt gevolgd op de beurs. Zat je achter dat scherm/doek???

Wendy Schlagwein die heeft die geweldige poppetjes toch? Wat is er in die demo's behandeld??

Ik heb er nu al zin in  :)

32

Ik heb een workshop schaapje boetseren gevolgd gister en dat was heel erg leuk om te doen en heb daardoor eigenlijk ook wel weer zin gekregen om vaker dingen te gaan boetseren, om uit te proberen.

Deze workshops werden achter het doek gedaan, de demo`s werden boven in aparte zalen gehouden, maar daar kwamen ook erg leuke dingen vandaan, hebben er een aantal zien lopen en die lieten het ons zien wat ze gemaakt hadden.

Heb weer een heleboel leuke dingen gekocht en als klapper op de vuurpijl, nog de troostprijs gewonnen van de tombola bij de stand van dit forum. Moet alleen nog even afwachten wat ik gewonnen heb, want wij waren net onderweg naar huis, toen ze me eindelijk aan de lijn kregen. Dat ben erg benieuwd wat het is.

Wat leuk Agnes!!Wanneer krijg je dat te horen dan???
Bij Wendy en Francis keek je alleen dus we hebben zelf niets gemaakt.
Wendy maakte een bruidspaartje dat 50 jaar getrouwd was,zittend op de taart.Die heeft een humor,die Wendy!!Echt lachen!!
Francis maakte een baby'tje in een kerstpakje.Zooooooo lief!!!We mochten allemaal om haar tafeltje komen zitten(waren met een stuk of 15), vond ze gezelliger.
Ik heb later de mold mogen kopen die zij zelf heeft gebruikt bij de demo.De molds waren uitverkocht nml."Je mag deze wel kopen",zei ze,"maar hij is natuurlijk wel gebruikt!". Nou door Francis zelf gebruikte mold,daar hoefte ik geen twee keer over na te denken!!
Ik kreeg hem ook nog voor de helft!!omdat ie gebruikt was!!!

Ik ben fan van allebei de dames. Ik wil ook zo groot worden!!

Hey Agnes en Mirjan,

Dan kunnen jullie ons de 24e dus heel wat leren :D

Hihi ik had aangegeven dat we wel kunnen boetseren, maar als je graag iets anders wilt doen, zoals een dummy bekleden dan kan dat ook wel, moeten we alleen de ruimte die ik heb goed verdelen..
Dat lukt niet voor iedereen, maarja niet iedereen zal direct een dummy willen maken toch?

Heb er al zin in!

Hoe vonden jullie trouwens de beurs? Wij (mijn man en ik) zijn zaterdag geweest, echt van 11 tot 17 geweest, portemonnee begin van de dag vol, eind van de dag bijna leeg ;)
Heel veel leuke dingen gekocht :D

35

Hoi Frida ik ben er de 24e niet bij, heeft mijn man late dienst en ik kan bijna niet aan oppas komen, vind het erg jammer, had mij wel heel erg leuk en gezellig geleken.

Wij zijn ook van 11 tot 17 uur geweest zaterdag. Ik weet nu ook wat ik heb gewonnen een how-to-kit van Annelies van Tessel, dat ben erg benieuwd want weet verder nog niks.

Ik heb ook weer een boel leuke dingen gekocht.

36

Hallo dames,

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan naar de gumpaste en fondant cursus bij Ellen in Donderen? (kan alleen als je wilton cursus 1 ook hebt gedaan).

Deze cursus word aangeboden op 2 zaterdagen, ideaal  :)

Groetjes

Hi Meiden!
@Frida: ik ga boetseren!! Ingrid neem t het boek mee.
Wat de beurs betreft,mag van mij wel 2 x per jaar!!

@Agnes: Jammer zeg,dat je niet kan.(blijf proberen om oppas te regelen,hoor!)
Ik heb ze op de beurs gezien dat Annelies een ballerina,echtpaartje en een setje van 3hondjes heeft in de how-to kits.Zag er erg leuk uit!!

@Holly: zou erg graag willen maar heb nr 1 ook niet.Heb gehoord dat ie heel leuk moet zijn.

hallo allemaal,
ik begin eigenlijk nog maar net met taarten bakken,
daarom wil ik mij ook graag bij jullie aanmelden voor freubelavonden en alles.
hopelijk hebben jullie nog plek

groetjes petra

Hoi Petra,

Bedankt voor je berichtje!
De 24e hebben we bij mij thuis de 1e avond.
Ik kan echter max 6 a 7 mensen kwijt, en we zijn nu met een groepje van 7.
Mocht er een volgende datum komen, dan ben je natuurlijk van harte welkom.
Helaas kan ik echter echt max 7 mensen kwijt in mijn ruimte.

Groetjes Frida

hallo Frida,
heel erg bedankt voor je mailtje.
en natuurlijk snap ik dit.
ik heb in november ook een freubelavond bij mij zelf.
ik kan niet meer dan 6 mensen kwijt en dat is dan ook echt mijn max.
maar omdat ik gewoon net begin en heel veel wil leren, wil ik mij bij mensen aansluiten en zo dingen te gaan leren van elkaar.

mocht er nog iemand niet kunnen dan hoor ik het heel erg graag.

bedankt voor je reactie

groetjes petra

Hoi allemaal,

Wat moeten we de 24ste allemaal mee gaan nemen? Marsepein, fondant, welke kleurtjes etc.
En ik begrijp dat we iets gaan boetseren? Of heb ik dat nu mis. Ik heb er zin in in ieder geval.

Hoi Saskia en de rest,

Ja wat mij betreft gaan we boetseren, daar heb je niet de meeste ruimte voor nodig, aangezien we met 7 dames zijn, lijkt me dat het verstandigst.

Iemand ideeen voor boetseren?
Ingrid neemt een boek mee, dus daar staan ook vast veel ideeen in..

Groetjes Frida

43

Hoi allemaal,

Ik doe maandagavond niet mee met boetseren misschien kan Petra in mijn plek komen.
Ik wil wel even komen kijken en kennismaken met jullie maar boetseren is niet mijn ding.

Groetjes Karla

Hoi Karla,

Boetseren is niet verplicht hoor!
Als jij een dummy oid wilt maken, dan kan dat ook wel hoor!

Missch begin ik zelf ook nog wel met een dummy, maar wil ook graag nog even boetseren.

Groetjes Frida

45

Vanavond is het dan alweer zover  :)

Dacht kijk nog even snel of ik alle info heb (tijd, adres, spullen om mee te nemen)

Volgens mij heb ik alles, tot vanavond!!!!

Heb er zin in

Groetjes

Hè meiden,

Ik vond het geweldig gezellig!
Leuk gefreubeld (ik heb alles gedaan wat ik wilde!)
Volgende keer bij ons???

Groetjes Mirjan

Ik vond het ook gezellig.
Voor herhaling vatbaar. Dus goed idee om nog eens af te spreken bij jullie.
En je poppetje en broche zijn super mooi geworden.

Hoi Mirjan,

Sorry beetje late reactie!
Ja lijkt me leuk :)

Moet op dit moment even scriptie afronden van mijn studie maar kunnen missch datum prikken begin 2012?
Lijkt ver weg maar straks met sinterklaas en kerst gaat de tijd vaak hard..

Groetjes Frida

Hallo dames,

Ook ik ben besnmet met het bakvirus, maar voel me soms best wel in mn upje zo in mn eigen keuken.
Als jullie nog een keer bij elkaar komen en er is plek, zou ik dan aan mogen sluiten???

Groetjes,
Petra

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

50

hoi taartendames uit het noorden,

ik woon ook in meppel, en sinds kort weer licht besmet met het marsepein virus.

bij een volgende bijeenkomst meld ik me van harte aan,
het mag ook bij mij thuis ik kan zeker 6 tot 10 dames huishouden in mijn woonkamer voor eens wat boetseer werken of what ever.

ik ben een beginner.....heb ooit 1 ws gedaan bij iemand en met cupcakes bezig geweest.
ik doe heel simpel werk.

maar die ik maak vinden de mensen dan wel weer lekker.

ik hoor wel hoe en wat.

crea groeten lucia uit de oosterboer