Onderwerp: *Mega taarten festijn nieuws*

De zomer ligt achter ons en het Mega Taarten Festijn komt langzaam dichterbij. Achter de schermen zijn we volop bezig om deze dag een ontzettende leuke dag te laten worden voor alle taartliefhebbers!

Inmiddels is de workshopagenda rond. We zijn trots op een zeer divers aanbod die we onze bezoekers kunnen bieden. De vroegboekers hebben al kunnen kiezen en vanaf vandaag zijn alle workshops online te boeken. Wees er snel bij, want diverse workshops zijn al vol!!

Verder zijn er nog enkele plekjes te vergeven voor de gratis real-life boetseer wedstrijd, een ludieke strijd tegen de klok! Lijkt het je leuk om je boetseer kunsten op de proef te stellen, en kun je tegen een beetje stress? Geef je op, er zijn maar 10 plekjes!

Op korte termijn willen wij jullie voorstellen aan de teams van de "Strijd der taarttitanen"....hou onze site dus in de gaten!

Zijn er vragen, schroom niet te mailen! We hebben overigens ook een hyve, voeg ons gerust toe.

Wij hopen jullie allemaal te verwelkomen op 26 november in Roermond.

2

Re: *Mega taarten festijn nieuws*

http://www.megataartenfestijn.nl/

Even verplaatst :) en de link naar de site geplakt!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

je berichtje is van gisteren, ik kijk nu op de site en de leukste workshops zijn al volgeboekt!! jammer hoor, even verder snuffelen of er toch nog wat tussen zit voor mij....

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

je berichtje is van gisteren, ik kijk nu op de site en de leukste workshops zijn al volgeboekt!! jammer hoor, even verder snuffelen of er toch nog wat tussen zit voor mij....

Dat kan inderdaad kloppen Dot. Zoals al aangegeven bij de introductie van de site eerder dit jaar, hebben wij ervoor gekozen de vooraanmelders 1e keus te geven uit het workshopaanbod. En blijkbaar vonden zij het aanbod ook erg leuk :D.

Mocht je nog interesse hebben in het overige aanbod .... dan zou ik zeker niet te lang wachten. Het gaat op het moment erg snel.

Overigens belooft het event ook zonder workshops de moeite waard te zijn. Er staan natuurlijk nog demo's van Annelies en Wendy op 't programma en daarnaast vormt de Strijd der Taarttitanen natuurlijk 1 spetterende demonstratie!!!

Kortom .... we hopen natuurlijk dat je er bij bent!

5

oh dan heb ik dat van die vooraanmelding niet goed gelezen... sorry!

Groetjes, Dorothea.

6

Wanneer moeten de inschrijvingen voor de wedstrijd binnen zijn. Zal er vast wel overheen lezen... :+

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

jaaa, ik heb hubbie opgegeven voor de ws bonbons..

we hebben er nu al zin in...

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

8 Laatst bewerkt door Gitty (24-10-2011 11:18)

Ik hoop dat de catering wel taart of cupcakes heeft. Ik wil natuurlijk wel een stuk taart op mijn verjaardag  :9

Op zoek naar leuke taartspulletjes? Kijk vanaf nu op mijn site:www.specialetaartjes.nl/webshop. Spulletjes zijn ook af te halen in Eindhoven

9

Ik ben nog nooit op een beurs geweest, maar wat moet ik me er van voorstellen?
Alleen kraampjes waar je dingen kan kopen, of zijn er ook stands waar je b.v nieuwe ideen kan opdoen, voor b.v smaak en vulling.

En zijn de spullen daar goedkoper te krijgen dan als op de webshop of is dat allemaal gelijk?

ingridd schreef:

Ik ben nog nooit op een beurs geweest, maar wat moet ik me er van voorstellen?
Alleen kraampjes waar je dingen kan kopen, of zijn er ook stands waar je b.v nieuwe ideen kan opdoen, voor b.v smaak en vulling.

En zijn de spullen daar goedkoper te krijgen dan als op de webshop of is dat allemaal gelijk?

Op onze site vind je al een vrij duidelijk overzicht van de activiteiten gedurende de dag.
Er zijn inderdaad veel stands met een grote variatie aan producten. Verder natuurlijk de live taartwedstrijd, de normale wedstrijd, workshops en natuurlijk de gezelligheid van allemaal taartdames om je heen!  :lol:

11

Hall,

Ik ben op d esite bezig een toegangsbewijs te regelen maar ik wil er twee. Hoe deo ik dat. Moeten we ieder voor zich manlief en ik appart opgeven?

Zonder taart geen feest!

corientjuh schreef:

Hall,

Ik ben op d esite bezig een toegangsbewijs te regelen maar ik wil er twee. Hoe deo ik dat. Moeten we ieder voor zich manlief en ik appart opgeven?

We werken inderdaad met individuele aanmeldingen en dus moet je per persoon een aanmeldingsformulier invullen.

Leuk dat je komt trouwens  :thumb:

13

oke thnx...
Ik lees mijn berichtje ff terug, wat een bericht zeg.. :o

Bedankt dat je hebt kunnen ontcijferen. :)

Zonder taart geen feest!

14

hoeveel nachtjes nog?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

15

Bien schreef:

hoeveel nachtjes nog?

17

16

wel in Birminghamstyle!!!

http://www.cake-decorating-ideas.info/wp-content/uploads/2011/07/17th-birthday-cake-pictures.jpg

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

17

ben net onder.... ga nu ontbijten... maar zonder jullie is er niet zo heel veel aan... het is zooooo stillll...... :S

ik zal mijn leven beteren en de volgende keer wel een plaatje zoeken. :D

18

Ik wil zo graag, maar kan dan vast nog niet dat hele eind rijden. Is er iemand die zowiezo gaat vanuit omgeving Leiden/Den Haag, zodat ik eventueel kan meerijden?

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

19

Nou, ik heb me braaf opgegeven voor de wedstrijd O-) Mijn eerste wedstrijd, dus ik vind het mega spannend! Heb nu EINDELIJK(!) mijn dummies binnen, dus misschien kan ik vanavond aan de slag. Spanneeeeend.

Had ik al gezegd dat ik het spannend vind? :D

20

Even helpen met terugtellen, wat bij het MTF ben ik er wel bij :Y!
http://farm6.static.flickr.com/5090/5379173332_c310b43b6a.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3456/3740441152_37212c63ec.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Annemiek schreef:

Ik wil zo graag, maar kan dan vast nog niet dat hele eind rijden. Is er iemand die zowiezo gaat vanuit omgeving Leiden/Den Haag, zodat ik eventueel kan meerijden?

ja ik, we gaan wel al vrijdagavond, en dan in een goedkoop hotel, zodat we niet midden in de nacht hoeven te vertrekken :+ en dan zaterdagavond gewoon weer terug. heb een fijne auto, dus je kan languit liggen mocht het nodig zijn. moet je eventueel wel nog een 2e persoon mee voor de hotelkamer, dan zijn we met zijn vieren.

I never met a calorie I didn't like....

22

Hotel *check*
vervoer *check*
opgegeven voor wedstrijd *check*
opgegeven voor workshop *check*
opgegeven voor buffet *check*

Wat heb ik een zin in dit weekend!!
Nu alleen nog bezig voor de wedstrijd... zoveel ideeën zo weinig tijd :(

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

23

ik kan echt niet wachten tot het zo ver is!!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

24

Ik ook niet! (Had ik al gezegd dat ik het spannend vind? :+ )

25 Laatst bewerkt door liftrasa (14-11-2011 19:34)

Ik vind het doodeng om voor het eerst mee te doen met een wedstrijd  :/
Zit mijzelf echt af te vragen wat ik me aan doe haha

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?