1

Onderwerp: Freubelclubje Heerenveen e.o.???

Misschien kunnen we net als de dames rond Drachten een freubelclubje oprichten en dan af en toe met een thema samenkomen. De groep van Drachten zit vol, daarom een nieuwe oproep. ik denk dat het maximum op 6 personen ligt. Dan is mijn keukentafel echt vol.

Zo kunnen we elkaar wat helpen en nieuwe dingen leren.

Ik heb nog niet zoveel ervaring en wil graag veel oefenen en leren.

Ik hoor graag als er mensen interesse hebben.

2

Re: Freubelclubje Heerenveen e.o.???

Hoi!

Ik wil ook graag mee doen!
Ben ook nog wel min of meer een beginner, heb tot nog toe meer cupcakes gemaakt dan taarten.

Ik woon in Heerenveen en ook aan mijn keukentafel kunnen 6 mensen plaatsnemen.

Ik hoop dat we een leuk groepje bij elkaar kunnen krijgen.

Hee,

Ik wil ook graag mee doen, wonend in Wolvega maar met beschikking over auto. Ben wel nog maar 20 jaar, weet niet of dat een probleem is.

Groetjes

4

Tessascupcakes schreef:

Hee,

Ik wil ook graag mee doen, wonend in Wolvega maar met beschikking over auto. Ben wel nog maar 20 jaar, weet niet of dat een probleem is.

Groetjes

wat mij betreft helemaal geen probleem!

We zijn al met zijn drieen, volgen er nog meer?

hallo!!
misschien een stomme vraag he maar wat houd zo'n freubel avondje in?
(eigen materiaal mee nemen?)

groetjes marjanneke

hallo!!
misschien een stomme vraag he maar wat houd zo'n freubel avondje in?
(eigen materiaal mee nemen?)

groetjes marjanneke

7

Mijn vraag is dezelfde als die van Marjanneke wat is een freubelclubje?

Groetjes!

A wonderfull hobby!
http://www.stephcakes.nl

8

Een gezellig groepje die af en toe samen komt om aan taarten/cupcakes te werken, met een thema of bepaalde technieken.

En elkaar daar mee helpen zodat we wat van elkaar kunnen leren.

Misschien is het zelfs af en toe mogelijk om iemand te laten komen voor een workshop of iets dergelijks.

Als er andere ideeën zijn hoor ik het ook graag!

9