51

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

linda1 schreef:

Misschien een hele domme vraag hoor, maar waar vind ik zure room in de schappen? En hoe heet dit op de verpakking? Wil ze graag eens proberen.

Zure room vind je in de koeling bij de gekoelde slagroom in de buurt. Meestal staat er gewoon zure room op, maar ook wel eens de engelse benaming sour cream. Wat voor merken/verpakkingen er zijn hangt af van de supermarkt waar je bent, gewoon even rondkijken en anders even naar vragen!

52

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

ok bedankt voor het snelle antwoord

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Het wordt ook wel Sour Cream genoemd!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

54

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Kom deze nu pas tegen.
Aan de reacties te zien moeten dit wel byzonder lekkere cupcake's worden.
Op de foto's zien ze er in ieder geval heel goed uit.
Deze ga ik zeker eens proberen.

Gr.
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Zeker eens proberen! Ze zijn echt verslavend!  :P

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

56 Laatst bewerkt door JPS (05-11-2011 16:25)

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Eerste lading van 6 st staat in de oven.
bij het verdelen heb ik 11 cupcakes gevuld maar de eerste 6 lopen nu al een beetje over en scheuren open aan de bovenkant.

Kan dat ook komen omdat ik voor de 2 theelepels bakpoeder maatlepeltjes gebruikt heb?. 1 afgestreken teaspoon maatlepel lijkt toch wel meer in te kunnen als in mijn echte theelepeltjes.
En de temperatuur, is dat voor hetelucht of normale oven?

Ben benieuwd hoe ver ze er uiteindelijk overheen gaan.

1e lading van 6 heeft een beetje paddestoelvorm gekregen.
2e lading nu ook gebakken en wat ruikt het lekker zeg.
Deze 5 bleven wel in vorm en scheurden ook een stuk minder.
Volgende keer dus gewoon wat minder ver vullen.
Kan haast niet wachten om er een te proeven.
Morgen de topping nog maken.

Zal de foto's van het resultaat morgen plaatsen.

Dit zijn ze geworden, Rechts is 1 van eerste 6. Ietst te veel beslag in CC gedaan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6EGVCOQI.jpg

Vandaag topping gemaakt, ook heerlijk zeg. Het geheel smaakt echt hemels.
Is eerste keer dat ik iets met spuitmondjes iets versierd heb.
Niet perfect maar viel niet tegen vind ik zelf.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PGVKMLHL.jpg

Bedankt kym voor dit recept, is een blijvertje hoor.

Gr,
john.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

57

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Kym,
Super bedankt voor dit recept!
Heb ze vanavond gemaakt en ze zijn inderdaad goddelijk!

Groetjes Debbie.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Heel erg graag gedaan allemaal!!!! En bedankt voor de leuke reacties!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

59

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Hoi Kim,
Wil je nog even laten weten dat ik laatst voor de zoveelste keer je recept hebt gebruikt, omdat ik de cakejes zo heerlijk vind. Krijg zoveel complimenten over deze cakejes, zoals "dit zijn de lekkerste cakejes die ik ooit gegeten heb!". Kijk, daar doe je het nou voor, toch?  :Y
Groetjes, Bibi

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Bibi T schreef:

Hoi Kim,
Wil je nog even laten weten dat ik laatst voor de zoveelste keer je recept hebt gebruikt, omdat ik de cakejes zo heerlijk vind. Krijg zoveel complimenten over deze cakejes, zoals "dit zijn de lekkerste cakejes die ik ooit gegeten heb!". Kijk, daar doe je het nou voor, toch?  :Y
Groetjes, Bibi

Helemaal super!!! Dank je wel voor het compliment!!! Daar doe je het zeker voor!!! :Y

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

61

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik heb ze gisteren ook weer gemaakt. Had een doosje gemaakt voor een kennis. Dochter was boos dat ik ze weggaf haha.
Ze vroeg of ik ze de volgende keer met banaan er doorheen wil maken, kan dat denk je?

Groetjes Debbie.

62 Laatst bewerkt door marijke911 (26-11-2011 21:46)

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Vandaag gemaakt en een succes.
Vooral omdat de botercreme geen boter-botercreme was!  :)

http://94.100.127.129/1442650001-1442700000/1442684801-1442684900/1442684874_6_4Jaa.jpeg

www.ikwiltaart.nu
Voor lekkere en speciale taarten en cupcakes

63

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

bedankt voor het delen. Zal hem even opslaan.

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Wat zijn ze leuk!!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

65

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Mmmmm lijken me heerlijk...

66

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

maak ik volgende week ook een keer, ze zien er super lekker uit!

67

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Hai Kym,

Heb vandaag je recept uitgeprobeerd en ik ben verkocht, bedankt voor het delen hiervan.

Heb wel een paar vragen, bij mij lopen ze uit, heb ik dan teveel bakpoeder gebruikt, heb niet afgestreken, zou dat het zijn of moet ik de volgende keer het mengseltje verdelen over meer papiertjes?

En hoe kan ik ze het beste een dag bewaren als ik geen luchtdichte doos ervoor heb??

Nogmaals bedankt!

Tsaarina
There's a first for everything!

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Heel graag gedaan!Dat uitlopen heb ik nooit gehad...Heb je je volledig aan het recept gehouden? Ik doe meestal rond de 45-50 gram mix per bakje, dan worden het mooie gelijke cakejes, afstrijken of goed verdelen doe ik nooit, ik gebruik een ijslepel om de mix erin te doen. Je kunt ze altijd een dag op kamertemperatuur bewaren in vershoud folie of aluminium folie.

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

69

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Heerlijk

70

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

jaaa die ga ik morgen maken, het water loopt me nu al in de mond bij't lezen van alle commentaren  :P

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

71

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Bedankt we hebben er enorm van genoten  :Y !!

72

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik moet je echt bedanken!!! Wat super gaaf dat je dit overheerlijke recept hebt gedeeld :-) rijzen goed, structuur is goed, makkelijk te bereiden, niet te nat niet te droog en overheerlijk: eindelijk het perfecte recept gevonden: ontzettend bedankt!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.

73

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik moet je echt bedanken!!! Wat super gaaf dat je dit overheerlijke recept hebt gedeeld :-) rijzen goed, structuur is goed, makkelijk te bereiden, niet te nat niet te droog en overheerlijk: eindelijk het perfecte recept gevonden: ontzettend bedankt!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.

74

Re: Chocolade cupcakes goddelijk!!

Ik moet je echt bedanken!!! Wat super gaaf dat je dit overheerlijke recept hebt gedeeld :-) rijzen goed, structuur is goed, makkelijk te bereiden, niet te nat niet te droog en overheerlijk: eindelijk het perfecte recept gevonden: ontzettend bedankt!

Geluk vermenigvuldigt zich, wanneer je haar deelt.