76

Re: wie komen er allemaal uit rotterdam

Hier een Barendrechtse die ook wel aanschuiven...
Woon in het centrum van barendrecht. Alles lekker dichtbij dus.

Heb zelf geen kinderen. Wel een kat en een konijn. Dat zijn mijn kinderen:D

77

Simone76 schreef:

Hier nog een Rotterdamse...Ik woon in Alexanderpolder.
Heb 2 meiden (van 2 en 6 jaar).

Groetjes,
Simone

Hoi Simone,

Wie weet wonen we wel echt bij mekaar om de hoek  :lol: .

Leuke cake pops en cupcakes heb je gemaakt  :Y . Die staan (nog steeds!) op mijn "to-do" lijstje.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Ik kom niet uit Rotterdam maar uit Ridderkerk.
Das dichtbij dus.

Jammie, jammie!

79

speedy.saskia schreef:

Ik kom niet uit Rotterdam maar uit Ridderkerk.
Das dichtbij dus.

Yep, net over de brug hè  ;) .  Lekker hoor zo dicht in de buurt van taart en decoratie wonen  :lol: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

80

tineke63 schreef:

Summer: ik woon in de Quackstraat dat is niet ad kant van Zuidplein, Zwaluwstraat is hier vlakbij. Jazeker veel dames uit Charlois..  :) Groetjes

Daar heb ik op school gezeten, op de hugo de groot. Was in 1982....

Geen gelul, gebak van Krul.

81

Ik woonde vroeger in vreewijk, toen naast de kuip op de veranda, nu vrijenburg in Barendrecht.

Geen gelul, gebak van Krul.

82

smollebulle schreef:
tineke63 schreef:

Summer: ik woon in de Quackstraat dat is niet ad kant van Zuidplein, Zwaluwstraat is hier vlakbij. Jazeker veel dames uit Charlois..  :) Groetjes

Daar heb ik op school gezeten, op de hugo de groot. Was in 1982....

Daar heb ik ook op school gezeten!!! Maar ietsje later (1989/1990 ofzo) en later nog op het nachtegaalplein.
haha jeugdsentiment. Net zoals Jeugdland. Dat is ook zo typisch Rotterdams hahaha
(ik ga morgen voor het eerst met mijn zoontje. ik weet niet wie enthousiaster is.... Ik denk ik, want hij weet nog niet wat het is)

83

Rafaëlla schreef:
Simone76 schreef:

Groetjes,
Simone

Hoi Simone,

Leuke cake pops en cupcakes heb je gemaakt  :Y . Die staan (nog steeds!) op mijn "to-do" lijstje.

Hoi Rafaella,

Dat zou zo maar eens kunnen  ;)  Ik woon vlak bij het Alexandrium, in de buurt van de Springerstraat, zegt dat je iets? Is dat bij jou om de hoek???

Bedankt voor je complimenten voor de cake pops...vind het echt zo leuk om ze te maken ! Echt eens de tijd voor nemen hoor ! :Y

Groetjes,
Simone

84

Simone76 schreef:
Rafaëlla schreef:
Simone76 schreef:

Groetjes,
Simone

Hoi Simone,

Ik woon tussen 't Jacob van Campenplein en de Jacques Duthilweg in, dus eigen aan de andere kant van 't Marinus Bolkplein voor jou  ;)

Hoi Rafaella,

Dat zou zo maar eens kunnen  ;)  Ik woon vlak bij het Alexandrium, in de buurt van de Springerstraat, zegt dat je iets? Is dat bij jou om de hoek???

Bedankt voor je complimenten voor de cake pops...vind het echt zo leuk om ze te maken ! Echt eens de tijd voor nemen hoor ! :Y

Groetjes,
Simone

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

85

@ Rafaella,

Dat is idd niet zo heel ver weg...Heb voorheen in een flat bij het Jacob van Campenplein gewoond...Wellicht kennen we elkaar gewoon van gezicht..Dat zou grappig zijn..

Nu ga ik mijn taartje vullen, voor het eerst met bonbonblocvulling, ben benieuwd !

Groetjes,
Simone

86

Simone76 schreef:

@ Rafaella,

Dat is idd niet zo heel ver weg...Heb voorheen in een flat bij het Jacob van Campenplein gewoond...Wellicht kennen we elkaar gewoon van gezicht..Dat zou grappig zijn..

Nu ga ik mijn taartje vullen, voor het eerst met bonbonblocvulling, ben benieuwd !

Groetjes,
Simone

Oh, da's aan de andere kant van de rotonde zeg maar . Wie weet hebben we wel eens samen in de rij gestaan bij de C-1000 ;) .

Taartje nog gelukt?

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

87

He hallo dames,

Ik ben alweer terug van weggeweest. Top vakantie gehad. Heel erg warm in Turkije maar was heerlijk. Nu weer hier en wil alweer terug eigenlijk. Wat een baalweer hier zeg.

88

Hoi, ik kom uit Hoogvliet-Rotterdam

Groetjes Miranda     
http://cake4u.mijnalbums.nl/

89

Welkom Miranda!

Waar kom je vandaan uit hoogvliet? Ik werk in hoogvliet.

Ik ben een benieuwd wat jullie voor je taarten vragen. Ik vind dat namelijk nogal moeilijk.

90

Ik woon in Oudeland, vlak bij de McDonnalds.
Ik ben begonnen met €1,25 per persoon, dat vraag ik nu nog steeds als ik voor vrienden of bekenden bak. Voor onbekenden vraag ik iets meer

Groetjes Miranda     

91

Welkom Miranda  :)
@Teetje, ik maak alleen taarten voor familie, vrienden en af en toe een naaste kennis.. Ik vraag voor familie en vrienden niets, doe ik om van alles te oefenen. Ik bak niet erg veel, ben wel zonder werk momenteel maar veel aan het solliciteren.!
Kennissen reken ik kostprijs plus wat extra.. Ik denk dat ik voor een opdracht € 1,50 p.p. zou rekenen. Als ik naar de kunstwerken kijk die hier voorbij komen, is er nog veel dat ik wil leren!!!

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

92

@ Miranda,
Ik heb even op je site gekeken en zie echt super leuke dingen staan. Maar wat vraag jij dan voor een taart aan onbekende kan me niet voorstellen dat je daar 1,25 voor vraag als ik jou taarten zie. Zag op je bruidstaart ook hele mooie roosjes hoe heb je die gemaakt? Ik moet vd week beginnen aan mijn eerste bruidstaart met rozen maar vind jou rozen erg mooi. Dus wat tips zou heel erg welkom zijn.

93

@ teetje
ik vraag tussen de €1,50 en €2 per persoon.
ik ben nu met de wilton gumpaste and fondant cursus bezig daar leer je echt hele mooie rozen maken! misschien kun je die op de wilton site vinden?
succes met je bruidstaart!
wat vraag je eigenlijk zelf voor je taarten?

Groetjes Marleen

94

Ik vraag ook rond de 1,75 a 2,00 euro. Ik vind dat je er best wat op mag verdienen. We zijn uren met die taart bezig ben van mening dat je er uiteindelijk niets op verdient.

95

Ik wil idd ook een cursus gaan doen. Maar wil dat echt doen van mijn verdiende taarten geld. Maar elke keer koop ik toch weer vanalles hahahha

96

Teetje schreef:

Ik wil idd ook een cursus gaan doen. Maar wil dat echt doen van mijn verdiende taarten geld. Maar elke keer koop ik toch weer vanalles hahahha

haha zo probeer ik ook te sparen voor de PME maar dat potje is elke keer toch weer leeg :o  :lol:

Groetjes Marleen

97

Ja, is heel erg. Maar er komt een dag... Dat ik hem ga doen. Op zeker want wil dat echt leren.

98

Teetje schreef:

@ Miranda,
Ik heb even op je site gekeken en zie echt super leuke dingen staan. Maar wat vraag jij dan voor een taart aan onbekende kan me niet voorstellen dat je daar 1,25 voor vraag als ik jou taarten zie. Zag op je bruidstaart ook hele mooie roosjes hoe heb je die gemaakt? Ik moet vd week beginnen aan mijn eerste bruidstaart met rozen maar vind jou rozen erg mooi. Dus wat tips zou heel erg welkom zijn.

Dankjewel. Ik vraag sinds kort €2,- per persoon.
De roosjes heb ik geleerd bij PME. Ik gebruik altijd gumpaste van Wilton en dan de uitstekers van FMM, deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits … p-961.html
Als je een uitgebreide uitleg wilt, moet je me maar even mailen.
Succes met je bruidstaart, groetjes Miranda

Groetjes Miranda     

99

Hoi Miranda,

Ik heb idd ook die gumpasta gehaald. En op advies van de winkkel deze uitsteker.
taartendecoratie.nl/product.php?id_product=3432
Ik ga vd week beginnen als ik er niet tevreden ben met roosje ga ik je zeker mailen voor advies.
Ben best wel wat onzeker over het maken van die bruidstaart maar ja eens moet de eerste keer zijn.
Groetjes

100

Zo dames met kids alle kinderen weer naar school vandaag? Bij ons draaien ze nu continue rooster is best wel even wennen. Morgen mag ik weer gaan werken pfff heb dus totaal geen zin.