Re: wie komen er allemaal uit rotterdam

Rafaëlla schreef:

Ik woon in Rotterdam-Alexanderpolder sinds een jaar of 9, maar kom oorspronkelijk uit de Betuwe.

Is toch wel heul errug anders dan hiero  :+ .

Alexanderpolder... das om de hoek.... Nesselande valt ook onder deelgemeente Prins Alexander! Grappig.

Heb twee kinderen, 4 en 6, volgende maand 5 en 7...de oudste een dochter, de jongste een zoon.

morgen is er weer een dag

52 Laatst bewerkt door Rafaëlla (23-07-2011 22:28)

kleintje taart schreef:
Rafaëlla schreef:

Ik woon in Rotterdam-Alexanderpolder sinds een jaar of 9, maar kom oorspronkelijk uit de Betuwe.

Is toch wel heul errug anders dan hiero  :+ .

Alexanderpolder... das om de hoek.... Nesselande valt ook onder deelgemeente Prins Alexander! Grappig.

Heb twee kinderen, 4 en 6, volgende maand 5 en 7...de oudste een dochter, de jongste een zoon.

Da's inderdaad lekker dichtbij. En hoewel ik zelf ook erg direct ben moest ik toch erg wennen aan het "no-nonsens" gedrag hier in Rotterdam.

Verder geen kinderen... :nooo

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

53

taartelien schreef:

Hoi!!

Ik kom uit Barendrecht.... maar heb ook nog een huis in Rotterdam zuid vlak bij zuidplein!

Waar ik binnenkort start met workshops geven  :)

Ik woon achter zuidplein en zou graag wat meer info willen over je workshops  :thb:um

Groetjes!!

54

ik ben in rotterdam geboren en woon nu in de beverwaard rotterdam zuid .maar we gaan verhuizen naar ridderkerk.

Rafaëlla schreef:

En hoewel ik zelf ook erg direct ben moest ik toch erg wennen aan het "no-nonsens" gedrag hier in Rotterdam.

Ja dat kan ik me helemaal voorstellen, mijn ouders zijn een paar jaar geleden verhuisd naar Zeeland en dat is ook echt een verschil. Buiten dat vind ik het verschil van houding van mensen per wijk en buurt van Rotterdam al heel opvallend!!

Als ik later groot ben  :+   dan wil ik graag toch weg uit de drukte van de Randstad. Het is dat hier ons werk is en dat de kinderen heeel makkelijk met andere kinderen in contact kunnen komen, maar anders had ik hier al weggeweest. (hoewel ik best trouw ben aan mn geboortestad hoor!)

56

eerlijkgezegd is rotterdam me echt meegevallen, ik had mensen lomper verwacht, kom zelf uit brabant woon hier nu 4 jaar

57

@ Tinkeke woon je ook in de charloisse kerk singel dan? Er zit hier ook iemand die haar ouders daar nog wonen. Ja, we zijn zo wat buurvrouwen hahaha. Je, heb lopen twijfelen of ik de mijne van school haal heel veel gezeur. Maar ja, dat wil hij natuurlijk niet en hij gaat nu naar groep 6 dus laat hem maar zitten. De Mare schijnt wel een hele goede school te zijn.

58

@alfien Beverwaard heb ik ook nog gewoond toen ik jong was haha. Rijnouwensingel heb ik gewoond. Waar woon jij in de Beverwaard?

59

ik woon op de rhijnauwensingel voor aan maar ik ben het helelmaal zat de buurt gaat zo achter uit groetjes     

alfien

60

Oh oke. Ik heb op nr 621 gewoond.

61

@Teetje, ik woon een straat achter de Boergoensevliet, ja ik vind de Mare ook veel beter qua leren. Ik vind veel personeel vd Wilhelminaschool heel goed maar vond school wel achteruitgaan helaas!! Mijn oudste is altijd met veel plezier er heen gegaan. Mijn man wil wat rustiger gaan wonen, hoeft van mij niet wil wel een ander huis. Ik wil graag iets groter wonen en vind Rhoon dan goede oplossing voor ons beiden, zit ik toch nog dicht bij alles. Ik rijd geen auto dus doe meeste met de fiets, en wil dichtbij OV blijven.

Groetjes  :)

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

62 Laatst bewerkt door kleintje taart (25-07-2011 13:12)

etmc schreef:

ik had mensen lomper verwacht

:lol:  :lol:  :lol:   

Oh eigenlijk zou ik niet mogen lachen, maar deze is wel erg goed!
Het is niet zo dat ik hier echt niet naar mijn zin woon hoor... maar als ik soms in andere delen van Nederland ben dan voel ik de rust wat meer. Waarschijnlijk heeft het te maken dat als je ergens anders bent je niet aan het rennen en vliegen in het ritme van het dagelijks leven bent en sowieso de rust voelt....

Dus vandaar ook 'als ik later groot ben' - ik gok dat dat met mijn pensioen wordt!

63

tineke63 schreef:

@Teetje, ik woon een straat achter de Boergoensevliet,

Aan welke kant van de Boergoensevliet? De winkel kant of de zuidplein kant? Ik woon namelijk in de Zwaluwstraat :-) Klein stukje achter boergoensevliet!

Wat grappig dat er een hoop dames uit Charlois zijn :D

64

Summer: ik woon in de Quackstraat dat is niet ad kant van Zuidplein, Zwaluwstraat is hier vlakbij. Jazeker veel dames uit Charlois..  :) Groetjes

Groetjes van 10

65

Hahahaaha wij lopen gewoon allemaal bij dezelfde ah enzo. Maar misschien wel handig als we eens groot willen inslaan bij een groothandel ofzo.

66

Ja Teetje dat is een goed idee!!

Groetjes van 10

67

Ik ben even een tijdje weg op vakantie. Ik hoop dat we hier lekker kunnen babbelen met elkaar en misschien zelfs een keertje kunnen afspreken ofzo?

tot over een week of twee

68

Teetje, prettige vakantie!!

Groetjes van 10

69

Ik kom uit Spijkenisse en zou het geweldig vinden. Ik bak nog niet zo heel lang taarten maar het is echt een passie en de kids vinden het heerlijk haha

Fijne vakantie Teetje!!!

71

Hee, ik zie dit topic nu pas! Leuk!
Ik woon in Rotterdam-IJsselmonde, dat is nog niet vertegenwoordigd zie ik!(wijk Reyeroord)
En ik ben opgegroeid in Vreewijk.
Ik heb een zoontje van 6 en een dochtertje van 4,5.

Teetje fijne vakantie!

Groetjes,
Michelle

72

Hallo Michelle, welkom, leuk nog iemand van oorspronkelijk Vreewijk!!
Groetjes, :)
10

Groetjes van 10

73

Hoi Michelle,

Leuk dat je ook bijns rotjeknorclubje aansluit hahah

74

Hier nog een Rotterdamse...Ik woon in Alexanderpolder.
Heb 2 meiden (van 2 en 6 jaar).

Groetjes,
Simone

75

Teetje schreef:

Ik ben even een tijdje weg op vakantie. Ik hoop dat we hier lekker kunnen babbelen met elkaar en misschien zelfs een keertje kunnen afspreken ofzo?

tot over een week of twee

hele fijne vakantie!

Groetjes Marleen