26

Re: wie komen er allemaal uit rotterdam

Oke nee ik woon echt aan het water. Kijk op de looptunnel. We hebben huis in carnisselande. Wel slim idee om daar workshops te gaan geven. Zal het in de gaten houden. Misschien kunnen we wat met zijn alle gaan doen hahahaha

27

Ik woon in Rotterdam-Coolhaven

28

@teetje, ben wel een beetje bekend daar.
zwarte woontoren?? mooi wonen.
En je huis in carnisselande ga je verkopen? Dat zal niet makkelijk worden. Wij willen graag meer ruimte, maar waarschijnlijk word het bij ons verbouwen omdat verkoop gewoon heel moeilijk is.
We weten alleen nog niet of we toestemming krijgen van de gemeente. We zitten op een "zichtlocatie"

29

Ik ben opgegroeid in rotterdam Charlois.  Boergoensevliet dat stuk van Charlois woon nu in Rhoon portland.

30

Ik ben geboren en getogen in Rotterdam. Geboren in het oude noorden. Daarna gewoond op zuid. Toen verhuisd naar Terbregge, Schiebroek en Hillegersberg. Ik heb alle hoeken van Rotterdam wel gezien zeg maar.
Ik woon nu sinds 11 jaar in Spijkenisse.

Groetjes Anita

Jaaren gewoond in Capelle aan den IJssel, toen 4 jaar schiebroek en nu Nesselande!! Werk nu wel weer in Capelle! (is de uitvalbasis, werkgebied is veel groter...)

morgen is er weer een dag

32

Ja Charlois is helemaal leeg aan het lopen geloof ik. Maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Ging vorige keer voor huizen kijken in Barendrecht op woensdag middag. Zag niemand buiten op straat. Hier is altijd leven.

33

Ik woon in Rotterdam-Alexanderpolder sinds een jaar of 9, maar kom oorspronkelijk uit de Betuwe.

Is toch wel heul errug anders dan hiero  :+ .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

34

Rafealla ja dat geloof ik graag. Maar kan je wel een beetje wennen hier?

Hebben jullie ook allemaal kids?
Ik heb een zoon van 9.

35

Jee wat leuk al die Rotterdammers, ook bij mij in de buurt. Ik woon ook in Charlois vlakbij Boergoensevliet!! Oorspronkelijk uit Vreewijk maar heb ook in buitenland gewoond. Wilde graag naar Rhoon, Barendrecht vind ik ook te stil, niemand op straat, heb er jaren gewerkt. Maar zit nog wel tijdje hier want we gaan verbouwen, verkopen lukt niet door de crisis!!! Leuk die workshops hou ons op de hoogte!!
Ik heb ook 2 zoons 4 en 12 jaar. Groetjes

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10

36

tineke leuk bij mij om de hoek dus hahaha Waar gaan je kids naar school?

@zonnetje portland is dat die nieuwe wijk in rhoon?

heb jaren lang tijdens mn studie bij t delta gewerkt dus ken poortugaal en rhoon redelijk :lol:

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

38

Teetje schreef:

Ja Charlois is helemaal leeg aan het lopen geloof ik. Maar aan de andere kant heeft het ook wel weer wat. Ging vorige keer voor huizen kijken in Barendrecht op woensdag middag. Zag niemand buiten op straat. Hier is altijd leven.

Nou hier loopt charlois niet leeg hoor :D Tenminste niet waar ik woon!!! Het is hier nog steeds prima vertoeven, leuke straat met 'gewone normale' mensen :D

Dus hier ook een Rotterdammer :D

39

@ summer en waar kom je vandaan? Hilgersberg ofzo dan hahhaha

40

oh blond lees nu goed. Maar je komt dus ook uit Charlois welke kant kom je vandaan?

41

Teetje schreef:

@ summer en waar kom je vandaan? Hilgersberg ofzo dan hahhaha

Nee ik woon in Charlois!
Hiervoor altijd bij mn ouders in Barendrecht gewoond.

42

charlois is goed vertegenwoordigd.
Ik voel me ook nog steeds een charloisser hoor. Ben nog geregeld bij mijn ouders te vinden...
Maar ik heb het wel naar mn zin in Barendrecht,
AL snap ik wel wat jullie bedoelen hoor... wat betreft de stilte.
Ben zelf ook een werkende moeder. Dus ik ben zelf ook bjna nooit thuis.

43

Teetje schreef:

ik heb 2 dochters, 1 van bijna 3 (in september) en 1 van 6 maanden

Groetjes Marleen

44

Teetje schreef:

.

ik heb trouwens een zoontje van 3

45

Ja, ik ben ook een werkende moeder maar hou wel van wat leven om mij heen. Aan de andere kant sta je zo in de drukte en mijn kind blijft wel hier op school want die doe ik het niet aan om van school te halen.

46

@teetje, daarom ga ik ook vaak nog een bakkie doen bij mijn ouders..
Dan zoek ik ook de drukte op.. mijn ouders wonen in zo'n leuk "dorpsstraatje" en daar ken ik natuurlijk ook nog iedereen. En iedereen kent mijn zoontje,want mjn ouders passen geregeld op.
je kind haal je inderdaad niet zo snel van school, als het niet nodig is.

47

Ja, ik ken het het is idd een heel leuk stukje Charlois. Kom er wel eens als er braderie is. Nee, en Barendrecht is zo aan te rijden dus dat is het probleem niet.

48

precies... Ik heb gelukkig een autootje, want het openbaar vervoer hier....  :/  de braderie met koniginnedag is wel leuk inderdaad, maar mijn ouders zijn de kramen voor de deur inmiddels wel zat hoor.. hahah
op welke school zit je zoon?

49

mijn zoon zit op de Elisabeth school. Dus moet hem nu ook met de auto brengen.

50 Laatst bewerkt door tineke63 (23-07-2011 12:22)

@Teetje : ja woon je zo vlakbij wat leuk.. Mijn oudste is net van de Wilhelminaschool af, hij gaat na de vakantie naar Hugo de Groot brugklas Gymnasium. Die van 4 zat daar ook op de kleuterschool maar zit nu ook verder weg, op de Mare.
Ik ben hier pas op het forum vanaf maart, in februari mijn 1e taart gemaakt.

Ik vind Charlois ook nog steeds gezellig en woon in een leuke straat, zeker de koninginnedag is altijd lekker druk en gezellig rond de kerk.

Have a break, have a cupcake!!
Groetjes van 10