151 Laatst bewerkt door Eline25 (30-08-2011 07:30)

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Bedankt allemaal zeg! Wat een boel lieve reacties toch! *glunder*

puck schreef:

Van mijn kant en als Eline én Potter-fan weer een grote WOW.....
Ook mijn kids vinden 'm geweldig! (kun je die ook voor mij maken mam...euhm, nee kind, laat mamma dáár nog maar even niet aan beginnen (over te hoog gegrepen gesproken :lol: ))
Enne die late reactie??? Geen taarten plaatsen in mijn vakantie hè?? :D

Hahaha! Solly.... Ik zal het noooooit meer doen!  ;) En bedankt hoor voor je lieve reactie!

O ja: voor calou nog de werkuren! ;) Ik tel ze eigenlijk nooit echt, maar volgens mij een avondje boetseren (medaillon, snitch, toverstaf), een middagje bakken, snijden, vullen, afsmeren, weer een avondje boeken en onderbord maken, en de volgende ochtend heb ik Hedwig gemaakt, de vleugels had ik toen wel klaar liggen trouwens... Soort van...  :lol:

152 Laatst bewerkt door Eline25 (30-08-2011 07:32)

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Louisiana schreef:

Ik vind je taart overweldigend goed! Als je ooit een workshop geeft, laat het me alsjeblieft weten. Ik wil erbij zijn. Woon zelf in Meppel, dus afstand is geen probleem!

Hoi Lousiana! Ik kreeg in mijn vakantie eindelijk een leuk idee voor een workshop (denk ik), dusseh.... Wie weet komt dat er binnenkort nog eens van! Ik schrijf je op de lijst, en mocht het zover komen, dan stuur ik je een mailtje!

O ja, en natuurlijk bedankt voor je complimenten! En wat leuk dat je in Meppel woont! Das idd lekker dichtbij...

woodstock schreef:

Ik heb al eerder wat geschreven, maar ik blijf maar terugkomen om je taart te bekijken, ik vind hem echt zo waanzinnig mooi!!


(Dat wilde ik je even laten weten  :D )

Hihi, gekke Natasja! Lief hoor!  :Y Je mag hem natuurlijk ook gewoon lekker opslaan!!

153

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Deze heb ik helemaal gemist in de vakantie (en met zoveel berichtje zou je denken, dat je 'm echt niet kunt missen)! Maar nog een berichtje erbij, hoor. Wat een plaatje! En ben weer verliefd op jouw foto, geweldig !

Groet, Jolanda

154

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Waaauw wat geweldig mooi!

155

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Echt een kunstwerkje, prachtig!

156

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ik heb deze ook gemist door de vakantie wat een GE-WEL-DIGE taart(kunstwerk) Wow dit is nou echt zonde om aan te snijden jeetje wat knap!

Groetjes P@trici@

157

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

geweldig!!!

158

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Are you freaking kidding me!
Wat een gave taart!!!!
Die wil ik ook voor mijn verjaardag  :Y

Liefs, Zanoni

159

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

** Raapt kin van de grond ** Wow!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

160

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Jeetje, al een dikke maand geleden, en nog steeds zoveel leuke en lieve reacties! Dank jullie wel hoor!!  :Y

161

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wat moooooiiiii!

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

162

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Prachtig zeg. Knap om zulke dingen te bedenken en dan ook mooi te maken..   :thumb:  :Y

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

163

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

het is een prachtige taart geworden, mooie details!

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Wauw! Echt vet cool inderdaad  :D

www.bruidstaartdecoratie.nl
Taart en decoratie! Doe inspiratie op voor bruidstaarten in de fotogalerie.

165 Laatst bewerkt door Nathalie H. (25-07-2012 13:05)

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Ooooooh, wauw!!!! Het lijkt net echt!!!

Wat ontzettend gaaf!!

Oo ik zie dat het al een gouwe ouwe is, maar wel heel mooi!!

166

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Hij is geweldig!! Mijn complimenten hoor  :thumb:
Wel een vraagje, hoe doe je dat met de gelatine?

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

167

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

wauw erg mooi!

168

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Waanzinnig mooi!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

169

Re: Harry Potter: 'vet cool'!

Zo, ik mijn mond zit weer dicht...

Wat een supergave taart, wauw! Oud topic of niet, ik vind hem fantastisch, ik blijf steeds omhoog scrollen...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...