26 Laatst bewerkt door nicole th (24-06-2011 19:07)

Re: How-to van een gezichtje

Taartenmarie schreef:
nicole th schreef:
Donnay schreef:

Klopt....die mis ik ook. Maar super dat je hem hier plaatst!

Zo ik heb hem ertussen geplaatst!!! ;)

Denk nog steeds dat ik er een soort breedbekkikker van zal maken maar erg bedankt dat je de moeite voor ons hebt genomen.
Je bent een topper!

Je moet in het begin niet te groot gaan je kan het altijd breder maken en een beetje crisco aan je vingers of een tooltje om het mondje in model te duwen....ik gebruik deze om het mondje te moddeleren....
http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -4064.html
En posten als het haar klaar hebt hé!!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

27

Re: How-to van een gezichtje

Roosanne schreef:

SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR,
ik ga er nu nog aan beginnen, het is nog maar 21.47u. Dat moet vanavond nog lukken....
merciekes
Anne

En Anne is ze nog niet af????
Posten hé!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

28 Laatst bewerkt door nicole th (24-06-2011 19:09)

Re: How-to van een gezichtje

Roosanne schreef:

SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR,
ik ga er nu nog aan beginnen, het is nog maar 21.47u. Dat moet vanavond nog lukken....
merciekes
Anne

Oeps 2 xmaal is niet nodig hé :o

Vele en lieve groetjes Nicole

29

Re: How-to van een gezichtje

Dankjewel super mens! ga morgen gelijk aan de slag. thanks!

30

Re: How-to van een gezichtje

wowie helemaal super!!! thanks!!!

gr lon

31

Re: How-to van een gezichtje

nicole th schreef:
Roosanne schreef:

SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR,
ik ga er nu nog aan beginnen, het is nog maar 21.47u. Dat moet vanavond nog lukken....
merciekes
Anne

En Anne is ze nog niet af????
Posten hé!!! :Y

OK, maar, beloof me dat je me niet zal uitlachen. Dit is al poging twee, alien nr.1 heb ik deskundig verwijderd wegens absoluut buitenaards.
Nu, ik ben koppig, dus hier gaan nog veel probeersels volgen, enne, als ik er eentje heb waarvan ik echt tevreden ben, dan post ik hem wel weer.
Dit is mijn tweede poging:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4ICA686.jpg
Ik zei het toch: NIET LACHEN  :grr:  :lol:
Ik kan alleen maar heel bescheiden zeggen: er zijn hier mensen met gouden handjes, die van mij  moeten nog veel oefenen voor ze een schijn van eremetaal krijgen....
Diepe buiging voor iedereen die dit kan!
Toch bedankt voor je howto, ik blijf oefenen, oefenen, oefenen... :mad:  :mad:

32

Re: How-to van een gezichtje

Roosanne schreef:
nicole th schreef:
Roosanne schreef:

SSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR,
ik ga er nu nog aan beginnen, het is nog maar 21.47u. Dat moet vanavond nog lukken....
merciekes
Anne

En Anne is ze nog niet af????
Posten hé!!! :Y

OK, maar, beloof me dat je me niet zal uitlachen. Dit is al poging twee, alien nr.1 heb ik deskundig verwijderd wegens absoluut buitenaards.
Nu, ik ben koppig, dus hier gaan nog veel probeersels volgen, enne, als ik er eentje heb waarvan ik echt tevreden ben, dan post ik hem wel weer.
Dit is mijn tweede poging:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-T4ICA686.jpg
Ik zei het toch: NIET LACHEN  :grr:  :lol:
Ik kan alleen maar heel bescheiden zeggen: er zijn hier mensen met gouden handjes, die van mij  moeten nog veel oefenen voor ze een schijn van eremetaal krijgen....
Diepe buiging voor iedereen die dit kan!
Toch bedankt voor je howto, ik blijf oefenen, oefenen, oefenen... :mad:  :mad:

Geloof me of niet.....ik heb helemaal niet gelachen voor een 2de poging ziet het er goed uit.
Ze ziet er angstig uit maar dat is misschien hoe jij je voelde toen je eraan bezig was ???
Verder zou ik vanboven het haar iets dikker leggen , nu lijkt het alsof ze geen voorhoofd heeft..., maar verder moet ik zeggen dat je goed op dreef bent... :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

33

Re: How-to van een gezichtje

nicole th schreef:

Geloof me of niet.....ik heb helemaal niet gelachen voor een 2de poging ziet het er goed uit.
Ze ziet er angstig uit maar dat is misschien hoe jij je voelde toen je eraan bezig was ???
Verder zou ik vanboven het haar iets dikker leggen , nu lijkt het alsof ze geen voorhoofd heeft..., maar verder moet ik zeggen dat je goed op dreef bent... :Y

Bedankt! Hele bruikbare tip van dat haar. Ik ga ook een 'zwarte stift' halen om de oogjes te omcirkelen. Dat gepruts met verf en een verfborsteltje... Verder vind ik zelf ook dat ze angstig kijkt. En die mond vind ik het moeilijkste van allemaal. Veel moeilijker dan de neus. Ik ga morgen (ben vandaag de hele dag op stap) heel veel bolletjes rollen en heel veel neusjes, mondjes en oogjes oefenen. Ik wil dit kunnen... Bedankt voor de feedback!!

Re: How-to van een gezichtje

Wie kan mij vertellen hoe je zo'n hoofdje rond houdt? Ik heb er ook eentje geprobeerd te maken en had haar op een lolly stokje gedaan, vanmorgen was het stokje door het hoofdje gezakt en het arme koppetje niet meer te gebruiken, zijn er speciale tools om koppetjes te laten drogen, zonder dat ze plat worden, of het stokje er doorzakt, iemand tips & trics?!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3N3NSI4-D.jpg

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

Re: How-to van een gezichtje

Oh ik zie het opeens, piepschuim en een korter stokje dan het hoofdje! Maar meer tips en trics altijd welkom, GRAAG ZELFS haha!!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

36

Re: How-to van een gezichtje

Wat een super how to! Ga zeker hiermee aan de gang bedankt!

37

Re: How-to van een gezichtje

kymvanderveeke schreef:

Wie kan mij vertellen hoe je zo'n hoofdje rond houdt? Ik heb er ook eentje geprobeerd te maken en had haar op een lolly stokje gedaan, vanmorgen was het stokje door het hoofdje gezakt en het arme koppetje niet meer te gebruiken, zijn er speciale tools om koppetjes te laten drogen, zonder dat ze plat worden, of het stokje er doorzakt, iemand tips & trics?!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3N3NSI4-D.jpg

Je hoofdje is al goed gelukt voor de 1ste x .... je kan bv het halsje al iets van tevoren maken en wat laten drogen zoals je op de foto ziet en dan voorkom je dat je stokje ( ik gebruik gewoon een cocktailprikkertje)door je hoofdje zakt  ;)
Je mag me ook mailen mocht je nog iets willen weten hoor!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

38

Re: How-to van een gezichtje

Hele duidelijke how-to! dank je wel

39

Re: How-to van een gezichtje

Bedankt voor je howto! Ik heb hem gebruikt maar moet nog even verdr uitproberen  :D

Be in love with what you have

40

Re: How-to van een gezichtje

WAUW, wat een gave how-to!! Ontzettend lief dat je hem met ons deelt! Thanks  :thumb:

Groetjes San

41

Re: How-to van een gezichtje

Lieve dames dat is zeer graag gedaan ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

42

Re: How-to van een gezichtje

Volgens mij mis ik nog steeds een foto van geen mond naar gedetailleerde mond, maar ik ga deze how to zeker uitproberen. BEDANKT

43 Laatst bewerkt door Suzan1970 (14-07-2011 11:26)

Re: How-to van een gezichtje

En ook ik ben n.a.v. de how-to aan de slag gegaan.

zo is het gezichtje geworden, helaas is de foto niet helemaal scherp  :| .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JDETGKHW.jpg

bedankt voor het kijken en tips zijn welkom.

de foto's van de gehele dame uit ong. 1885 (qua kledingstijl) zet ik in "klein & fijn".

44

Re: How-to van een gezichtje

Suzan1970 schreef:

En ook ik ben n.a.v. de how-to aan de slag gegaan.

zo is het gezichtje geworden, helaas is de foto niet helemaal scherp  :| .
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JDETGKHW.jpg

bedankt voor het kijken en tips zijn welkom.

de foto's van de gehele dame uit ong. 1885 (qua kledingstijl) zet ik in "klein & fijn".

Ze is erg leuk geworden!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

45

Re: How-to van een gezichtje

Wat geweldig fijn zo'n how to zien. Dank je wel!
Wat mij alleen nog niet duidelijk is hoe je de ogen maakt. Welk gedeelte is van fondant (of marsepijn) en welk gedeelte heb je geverfd? Of gestift, ik begrijp dat dat ook kan. Is dat fijner?
En verf je dan met verfpasta verdund met alcohol?

Re: How-to van een gezichtje

wat fgaaf gedaan!!! super!!!

47

Re: How-to van een gezichtje

ik vind haar zo leuk ben ook aan het proberen gegaan maar mijn alien wordt niet mooi. vooral de mond krijg ik niet netjes en dan krijg je gelijk een heel raar hoofdje. heeft iemand misschien een tip hoe je die zo mooi krijgt? (liefst met foto's) ik wil dit ook zo graag kunnen!

Groetjes Marleen

48

Re: How-to van een gezichtje

Bedankt dames  ;)
Het meeste doe ik gewoon moddeleren met de hand en de mond daar gebruik ik dit tooltje voor http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -4064.html
Ik teken met een lijntje aan waar ik de mond precies wil en dan ga ik met het tooltje naar binnen en trek als het ware de lipjes naar buiten, ik hoop dat ik het duidelijk uitleg :o

Vele en lieve groetjes Nicole

49

Re: How-to van een gezichtje

dat tooltje heb ik ook. toch nog maar eens op nieuw proberen vanavond! dank je voor het uitleggen!

Groetjes Marleen

50

Re: How-to van een gezichtje

Bedoel je met modeleren met de hand dus dat je de ogen helemaal geboetseerd hebt?  Ook de dunne zwarte lijntjes? Ik kan me dat bijna niet voorstellen, zo fijn als ze zijn.

Ha, het tooltje stond toevallig al op mijn verlanglijstje. Staat daar dus goed!