51

Re: [TIP] Winkel voor spullen in Groningen

Pipoos in Groningen heb ik wat spulletjes gekocht maar is inderdaad erg duur.
Buiter in Roden is dan stuk goedkoper. 250g fondant kost bij pipoos 2,95 en bij buiter 2,00. Ik zag vandaag in het xenos krantje weer fondant en marsepein staan. 250g voor 1,99.

Ik zal binnenkort ook eens gaan kijken bij de hoeve eiteweert. Maar nu meende ik dat ze de boerderij te koop hadden staan en dat alles ergens anders heen zou verhuizen maar blijkbaar is dat niet zo.

52

boederij stond te koop, alleen nu niet meer, zoals ik begrepen heb.

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

53

Ben er vorige week nog geweest maar ik heb geen te koop bord zien staan.

54

De boerderij staat al jaren te koop omdat de eigenaren naar Zweden willen verhuizen, maar de verkoop lukt niet zo goed. Ze hebben een contract met de Haymaheerd in Wirdum (groningen). Als de boerderij verkocht wordt zetten zij het bedrijf voort in Wirdum.

55 Laatst bewerkt door Ageeth75 (11-02-2012 10:38)

juist dat was het inderdaad. Dat zou flink balen zijn als het gaat verhuizen naar Wirdum want dat is mij te ver weg om even heen te gaan.

Hier was ik nou naar opzoek, een winkel in of om Groningen  :D
Hopelijk issie er nog...zal wel toch? haha
Hoogkerk is maar n klein stukje vanaf de stad dus ga er binnenkort zeker even heen. Neem mn tomtom mee maar zal ook zeker even de borden in de gaten houden. de woeste hoeve is idd hele andere euh....koek?  :+
Tnx voor de tip!

sebratje schreef:

weet niet of ie al genoemd is maar dacht post hem toch ff ;) (sorry als ie dus dubbel is) er zit een taartoutlet in groningen. je kan online bestellen en dan afhalen.

Zal in t vervolg eerst eens t hele topic doorlezen en dan posten haha
Maar deze outlet zit in Beijum, geweldig! Ook niet duur zie ik.
Bedankt voor de tip, is 8min met de auto ofzo voor mij.

58 Laatst bewerkt door Ageeth75 (13-02-2012 08:43)

VanessaAssenav schreef:
sebratje schreef:

weet niet of ie al genoemd is maar dacht post hem toch ff ;) (sorry als ie dus dubbel is) er zit een taartoutlet in groningen. je kan online bestellen en dan afhalen.

ik zal ook eens gaan kijken daar.
bij de welkoop in winsum hoorde ik van de week dat ze ook een hoek met bakspullen hebben.

Bij de Welkoop Ageeth?
Goh, nooit geweten. Dat is bij elke Welkoop zo?

60

In vries bij de welkoop inderdaad ook een stelling met bakspullen!

Uit je dak met GEBAK!!!!

61

VanessaAssenav schreef:
sebratje schreef:

haha heb je helemaal gelijk in maar stond op tijd en wou hem toch even delen voor ik het vergat ;p

heb trouwens de adreslink ff opgezocht maar daar staat toch echt groningen op. of is Beijum een wijk :o  Woon zelf in Emmen maar mijn kadomoeder werkt dagelijks in groningen ;)

Bij deze de link:

en dat mag dus niet (karin09), link aangepast, graag regels lezen en volgen  :Y

secure.mijnwebwinkel.nl/winkel/taartoutlet/?menu=category&categoryID=1406075&oid=cf53f95132807c2af4680592798a05796939f8db--&from_url=www.taartoutlet.nl

62

Beijum is een wijk in Groningen

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

Sebratje, ik had t over mezelf omdat ik 2x achter elkaar poste. Had toch nog wat te vertellen nav jouw post  ;) Ik had blijkbaar t hele forum nog niet gelezen.
Vind t n super handige tip! Had al even op google snel gezocht naar de site.

Jolanda, idd niet iedereen is bekend in de stad dus handig dat je even benoemt dat dit een wijk is  :)

64

VanessaAssenav schreef:

Bij de Welkoop Ageeth?
Goh, nooit geweten. Dat is bij elke Welkoop zo?

volgens mij niet bij iedere welkoop maar ik heb mij laten vertellen die in Winsum wel.

65

welkoop in groningen heeft ook een stelling vol met spulletjes! niet superveel,maar wel handig als je even snel wat moet halen.1 kg witte fondant voor 5,95(ook niet zo prijzig)

66

Bij mijn weten eigenlijk elke Welkoop. Veendam en Winschoten ook. Voor noodgevallen altijd handig.

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

67

Vandaag bij hoeve ijteweert  geweest. Dat moet je ook niet te vaak doen. :x  Wat ontzettend veel en leuke bakspullen hebben ze daar zeg.
Heb even een paar dingen aangeschaft en mij verder weten in te houden.  :rolleyes:

Ze zijn daar voor de deur druk in de weer met een shovel en een tractors. Je moet er niet heen gaan als je net je auto hebt gewassen of je auto niet vies wilt hebben. De hele weg was één modderbende, ik dacht nog even dat de weg ophield maar dat was dus niet het geval. :P
De eigenaresse zei zelf ook al dat ze het verschrikkelijk vond dat het zo'n modderpoel is.

Ik was gisteren in Paddepoel, wijk in de stad, (het winkelcentrum) en daar bij de Xenos hebben ze ook best veel.
Heb er bv een taarthouder gekocht (om je taart in te bewaren), voor €4.95. Ze hadden er ook marsepein voor €2.00 per 250gr.
Ik weet niet of het fijn rolt maar daar kom ik dit weekend wel achter  :D

69

VanessaAssenav schreef:

Ik was gisteren in Paddepoel, wijk in de stad, (het winkelcentrum) en daar bij de Xenos hebben ze ook best veel.
Heb er bv een taarthouder gekocht (om je taart in te bewaren), voor €4.95. Ze hadden er ook marsepein voor €2.00 per 250gr.
Ik weet niet of het fijn rolt maar daar kom ik dit weekend wel achter  :D

ik heb er fondant gekocht en dat rolt uitstekend uit vind ik. De marsepein weet ik niet, daar heb ik geen ervaring mee.
Mocht iemand eens ergens een draaiplateau in de aanbieding zien dan hoor ik het ook graag.

70 Laatst bewerkt door bloom123 (21-02-2012 14:01)

Kan iedereen naar Hoeve Eiteweerd?
Of moet je dan een kvk nummer hebben,dat hoorde ik laatst van iemand,weet niet of het klopt.

Nog een vraagje,ik heb niet zo'n grote oven kan er net mooi 2 bakpannen van 17.5 cm in hebben.
Deze wilde ik dan het liefst gebruiken voor workshops.

Kan het wel,of zeggen jullie wel 20 cm.Dan moet ik ze helaas 1 voor 1 bakken.Het scheeld toch maar 2.5 cm.

Graat tips??

Oja,in zuidlaren : "Het leukewinkeltje",heeft ook al erg veel leuke bakspullen.

Marjan

71 Laatst bewerkt door jomykje (22-02-2012 17:31)

@Marjan Ik weet alleen antwoord op je eerste vraag. Iedereen kan naar Hoeve Eiteweerd. Daar hoef je geen Kvk nummer voor te hebben.

72

@marjan, net wat jomykje zegt iedereen kan naar hoeve eiteweerd.
Misschien is die kvk nummer nodig als je voor hun spullen wilt verkopen. Ze leveren nl ook aan de buiter in Roden ed.

73

Chennie schreef:

Ik ben er vorige week met mijn man geweest. Wij moeten er bijna 50 km voor heen en 50 km voor terug rijden maar als ik een paar dingen koop dan heb ik de rijskosten er al weer uit. Hier bij ons in de buurt heb je alleen zoet in Burgum en als je wil weten wat duur is dan moet je even op hun site kijken. Bij hun kost een sugarcraftgun 33.75 !! zij zijn pas duur.

28,95, scheeld nog wel iets :P
ik kom er wel af en toe, wanneer ik wat vergeten ben oid.
ik vind het een klein gezellig winkeltje met aardig personeel.
ik vind ze niet veel duurder dan andere kleine winkeltjes.
Maar hopelijk bevalt de bakboerderij mij ook, scheeld aardig wat kilometers vergeleken met burgum en donderen.

Hopelijk ben ik zaterdag weer beter en dan ga ik even naar die bakboerderij in matsloot. is maar klein stukje rijden en moet nog even lading spullen aanschaffen :D

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

heb vorige week een sugar gun gekocht bij zoet; die was gewoon 28,95????

75

hansje pansje kevertje schreef:

heb vorige week een sugar gun gekocht bij zoet; die was gewoon 28,95????

euh ik snap je post niet helemaal
heb jij er nou 1 gekocht? of vraag je of ik em heb gekocht?

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!