26

Re: [TIP] Winkel voor spullen in Groningen

Vandaag even bij Hoeve Eiteweert geweest. Wat een prachtige boerderij en winkel! Super zeg.

Leuk hè .... Ga er ook erg graag ( vaak ) heen

28

Binnenkort......ook een klein gedeelte verkoop ergens in groningen......
hahahaha er volgt meer info.
gr maartje

29

Maartje2you schreef:

Binnenkort......ook een klein gedeelte verkoop ergens in groningen......
hahahaha er volgt meer info.
gr maartje

toevallig ergens bij de mediamarkt in de buurt..... ;)

Je hebt je roeping wel gevonden he?

Zonder dalen kun je niet genieten van de pieken!

30

nope....niet bij de mediamarkt in de buurt hahahhah
heb een atelier ook in groningen gevonden voor mijn bedrijfje.....daar komt ook een klein gedeelte verkoop.......hihihh
maartje

31

Maartje2you schreef:

nope....niet bij de mediamarkt in de buurt hahahhah
heb een atelier ook in groningen gevonden voor mijn bedrijfje.....daar komt ook een klein gedeelte verkoop.......hihihh
maartje

ow wat leuk ja! dus je begint echt je eigen winkeltje! top joh!
ik hoor wel wanneer de grande opening is ;) succes!

Zonder dalen kun je niet genieten van de pieken!

32

nou winkeltje niet hoor.....gewoon wat basisspullen en leuke speciale dingetjes voor te verkopen na de workshops....en wil misschien elke 1e van de maand op zaterdag ofzo open voor verkoop.....maar duurt nog even hoor..is de ruimte helemaal afmaken!

33

Ik ben afgelopen zaterdag bij Hoeve Eiteweert geweest.
Ik moet zeggen ik ben er heel enthousiast over  :Y

Het is echt een aanrader voor degenen die in de stad Groningen wonen, ze hebben er echt heel veel! :) En de eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam. :)

34

Denk dat ik er dan binnenkort ook maar eens heen ga, samen met mijn vriendin.
Woon boven in Groningen, dus niet heel ver rijden.

in wirdum zit ook een winkeltje
heet geloof ik haitsemaheerd ofzo
als je googled op bakboerderij wirdum vind je hem wel

gr

36

Sorry, weet het al....
Ik had al eens op de site gekeken, maar dan is eiteweert dichterbij voor mij.

37

Ben benieuwd of Hoeve Eiteweert op dit moment wel bereikbaar is met het hoge water??

38

Ben bang van niet... volgens mij hadden ze de wegen daar afgesloten. Maar misschien inmiddels al weer open, maar dat weet ik dus niet.

39

Het ligt aan de andere kant van de A7 als waar gisteren (Tolberterpetten) de noodverordening van kracht geworden is. Maar dan nog, ligt de boerderij pal aan het water wat ongetwijfeld ook hoog staat.

40

Thanks voor de tip. Kom zelf uit Hoogkerk en nooit geweten dat dit daar in de buurt zat. Zo leer je nog es wat :)

41

Bij Buiter in Roden (tegenover de Vrijbuiter) verkopen ze ook produkten van Hoeve Eiteweerd. Het assortiment daar wordt steeds groter. Tot nu toe kan ik me er prima redden. Makro in Groningen heeft wel hele goede en goedkope marsepein vooral rond sinterklaas. En ik heb gehoord dat ze bij Pipoos in Groningen ook bakspullen hebben. Zelf nog nooit geweest. Iemand ervaring?

42

hoi,

Ja ik ben er geweest, maar vond het er vreselijk duur.
Ik koop mijn fondant en mars. bij de makro. Het was laatst in de aanbieding, toen heb ik veel ingeslagen.

ook de biscuitmix was in de aanbieding.

Maar nu is kost 250 gram marsepein in kleur, 2, 11 incl btw. nog steeds goedkoper dus.

Groetjes!!

43

De prijzen bij de hoeve komen zowat overeen met die van DLT dus ik vind het er niet duur. Vind de hoeve echt een aanwinst in de omgeving van Groningen.

Ik heb geen leuke ervaring met pipoos in de stad, ik voelde me er niet serieus genomen toen ik er vroeg om een foampad want de dame die daar eens een taartknutselworkshop had gegeven gebruikte dat niet, dus was het volgens verkoopster de grootste onzin. Ik vond het nergens op slaan, alsof ik niet goed zou weten wat ik nodig heb... ik ga daar niet meer heen. Tis er bovendien veel duurder.

44

Loezzie schreef:

De prijzen bij de hoeve komen zowat overeen met die van DLT dus ik vind het er niet duur. Vind de hoeve echt een aanwinst in de omgeving van Groningen.

Ik heb geen leuke ervaring met pipoos in de stad, ik voelde me er niet serieus genomen toen ik er vroeg om een foampad want de dame die daar eens een taartknutselworkshop had gegeven gebruikte dat niet, dus was het volgens verkoopster de grootste onzin. Ik vond het nergens op slaan, alsof ik niet goed zou weten wat ik nodig heb... ik ga daar niet meer heen. Tis er bovendien veel duurder.

Dit ben ik helemaal met je eens!!

---> Creatief, informatief, maar vooral een lekkere weblog! <---
http://bijjolan.blogspot.nl/

45

Ik ben er vorige week met mijn man geweest. Wij moeten er bijna 50 km voor heen en 50 km voor terug rijden maar als ik een paar dingen koop dan heb ik de rijskosten er al weer uit. Hier bij ons in de buurt heb je alleen zoet in Burgum en als je wil weten wat duur is dan moet je even op hun site kijken. Bij hun kost een sugarcraftgun 33.75 !! zij zijn pas duur.

46

Zo dat is prijzig!! Nou dan hoef ik daar dus ook niet heen te gaan om te kijken. :)

47

Nee als ik jou was zou ik maar niet naar Friesland rijden om enkele euro's per product meer te betalen. Bovendien is het een piepklein winkeltje waar ze bijna niks hebben.

48

Ow nee, dan blijf ik mooi naar de Bakboerderij gaan.

49

Het is natuurlijk wel zo dat een klein winkeltje, om te kunnen bestaan, soms wat meer 'moet' vragen.

Soms vind ik het daarom geen probleem als iets ergens een klein beetje duurder is, als je daarbij ook goed advies krijgt of op zijn minst al aardig bejegend wordt :)

Al met al is het gewoon een beetje goed zoeken hier in het Noorden.
Assen (CupCake en Taart) is voor sommigen die niet in de stad Groningen wonen ook nog wel te doen qua afstand denk ik.

Dat is minder ver dan Burgum, en ook een leuke winkel met een leuke eigenaresse.

50

weet niet of ie al genoemd is maar dacht post hem toch ff ;) (sorry als ie dus dubbel is) er zit een taartoutlet in groningen. je kan online bestellen en dan afhalen.