76

Re: Freubelen Hengelo zondag 15 mei en 26 juni

Ooh vivian je bent een schat, scheelt mij weer een extra ritje naar Hengelo.

Erg leuk dat jullie er zondag bij zijn Eka en Annemarie.

Nu moet ik nog maar even verzinnen wat ik ga freubelen....
zo veel ideeën en maar zo weinig tijd !!

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

77

En mocht het mij lukken om zondag te komen heb zelfs ik iets om te freubelen :+

Ik hoop alleen dat ik daar bij jullie een Ajax logo mag freubelen O-) !!! Eigenlijk moet er ook nog een Twente- en een Bracelona shirtje komen, maar ik vind Ajax leuker :lol:
Volgende week is het hier voetbaltaart week :s

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Mooi dat er nog plek is! Zie dat er al veel te snaaien mee wordt genomen, zal ik wat te drinken mee nemen?

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

79

Annemarie1107 schreef:

Mooi dat er nog plek is! Zie dat er al veel te snaaien mee wordt genomen, zal ik wat te drinken mee nemen?

Drinken is altijd goed, Annemarie! :Y Zit zelf nog te twijfelen wat ik mee zal nemen... :s ...heb nu een probeerseltje in de oven staan. Als het lekker is neem ik het zondag mee.  :P

Enne smurf, leuk dat je ook komt! (ik ga er gewoon vanuit dat zussen je niet nodig hebben zondag  O-) )
Maar betekent de verhuizing van zus nu ook dat je je logeerplekje in Londen kwijt bent??  :(

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

80

zondag 26 juni +-12.00-17.00u
Vivian                                     Cheesecupcakes
Hiske                                      zit nog in de testfase  ;)
Liftrasa (Marloes) iets hartigs ,  weet nog niet wat
Daniela                                   wraps
Marjan (cakekrummels)            Arretjescake
Miriam (glinster grijs)               Gehaktballetjes
Elly (Elly67)                             Lekkere koekjes of macarons
Smurf misschien!
EMA                                        dadeltaart
Annemarie                               drinken

Dames, helaas ligt hier de hele straat eruit.  :( Maar de stoep nog niet gelukkig. Dus, je kunt met de auto redelijk dichtbij komen, parkeren en het laatste stukkie ff lopen. Hoop dat het droog is voor jullie! Anders misschien ff parapluutje mee!

81

zondag 26 juni +-12.00-17.00u
Hiske                                      testfase afgerond, project goedgekeurd  :thumb:
Daniela                                   wraps
Smurf misschien!

Het wordt toch mooi weer zondag?? Eerder smeltende fondantweer, wat ik begrepen heb, ipv parapluutjes... :/

82

Lieve dames
Helaas moet ik afzeggen. Ik zit momenteel zo vol met van alles dat ik even een pas op de plaats moet maken.
Ik heb een nieuwe baan dus moet de laatste schoolweken alles opruimen en op orde maken voor mijn opvolger.
Een volgende keer graag, maar nu dus even niet. Sorry.

Hiske                                      testfase afgerond, project goedgekeurd   
Smurf misschien!

83

Nieuwe baan?? Vertel vertel!! Dus het solliciteren van een tijdje terug heeft zijn vruchten afgeworpen?? Gefeliciteerd!!
Jammer dat je er niet bent, doe maar even lekker rustig aan! :Y

84

Jaja de sollicitatie is goed verlopen. Alleen ga ik nu naar Neede en heb dan 4 weken vakantie. Ja ik weet nog genoeg, maar dan moet ik wel alles voor de zomervakantie klaar hebben. En aangezien ik 11 jaar hier gewerkt heb, heb ik nogal wat dingen verzameld (wat moet worden uitgezocht) en er moeten nog een aantal verslagen gemaakt worden voor dinsdag over een week, dus genoeg te doen (een beetje te veel dus)

85

Wat ga je in Neede doen dan? Vergelijkbaar met wat je hier deed? Spannend hoor, maar ook druk natuurlijk. Heel veel succes de komende tijd in ieder geval! :Y

86

Ja het is precies het zelfde als wat ik nu doen, alleen op een andere school. Heb er wel erg veel zin in. Toch weer een nieuwe uitdaging.

87

Ik wil alleen even de babymold uit proberen (dus geen massaproductie maken hahaha)...hooguit 1 of 2 baby's maken...maar ik zou ook wel graag willen leren hoe je een baby moet boetseren zonder mal...hopelijk ben ik er toe in staat morgen want heb vanavond feest van mijn oom en tante  :lol:

88

Zo, de koekjes zijn klaar. Nu nog bedenken wat ik morgen eens zal gaan maken  :think:

Groetjes, Elly

89

Tot morgen allemaal !! Heb er weer erg veel zin in ;)

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

90

Nou het staat in de oven. Ik ben benieuwd. De eerste keer hou ik me altijd netjes aan een recept. Maar de 2e keer niet dus jullie zijn mijn testpanel morgen! :D

Daniela  jammer dat je niet komt maar soms is het noodzaak om je verstand te volgen in plaats van je gevoel en dus een gezellig middagje af te zeggen  :thumb: .  Ik had alleen al wel de schelpenmal klaar liggen. Ik heb hem nu al wel heeeeeeel lang geleend. Het is nu zomer en ik kan me voorstellen dat je juist nu eerder iets met schelpen ed wilt maken dan in de winter. Daarom mijn voorstel om de mal bij Vivian te laten zodat jij hem daar deze week een keer kan oppikken. Leuk plan, nu Vivian nog lief aankijken en vragen of ze even magazijntje wil spelen :) . Succes met het afhandelen van je werkzaamheden in Hengelo. Ga je nog helemaal creatief los op een afscheidstractatie??

92

hahaha, is goed hoor wat mij betreft!

93

Dames,

Bedankt voor de gezellige middag...vond het erg gezellig en heerlijk en mijn baby's zijn goed overgekomen  :)

94

Ik ben ook eindelijk weer thuis :+

Nee, niet door file (klein beetje maar gehad) of fout rijden (tja, ook wel een heel klein stukje :shh: ) maar omdat ik eerst nog heerlijk bij mijn zwager ben gaan eten :Y .Niet dat ik veel honger had O-) , maar ach ik moest mijn mannen daar ophalen :D

Ik vond het weer heel gezellig, maar gewoon niets doen en kletsen vind ik toch iets meer mijn ding. Nu moest ik echt af en toe pauze houden om een lekker hapje te scoren en nu heb ik volgens mij niet alles geproeft :+

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ik vond het ook gezellig, heb vooral veel... gezien! En geproefd :P
De baby had ik heel knap gemaakt, aldus vriendlief  :D
En zelfs de vlinder is heel overgekomen, hij blijft mooi!

Bedankt dames, tot een volgende keer!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

96

Ik ben allang thuis, maar tot nu toe kijk ik amper op deze site. Heb vaak elke dag al te veel tijd nodig om mijn gewone mail te lezen....
Ben van plan nu dus hier vaker te kijken.
Ik vond het erg gezellig gisteren. Denk wel dat ik zelf liever rustig thuis iets maak, maar vond het erg leuk om mede enthousiaste taarten maaksters te zien en te spreken.
Ook leuk dat je zo dingen uit kunt proberen en proeven.
Vivian bedankt voor je gastvrijheid.
Graag tot ziens, maar jullie allemaal eerst een goede vakantie gewenst

97

Ik vond het ook heel gezellig en ik heb heerlijk overal van gesmikkeld. Het leek wel een high tea. Zoals beloofd hier nog een link naar het recept van de zachte chocoladekoekjes.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=103585

Vivian, ik reed naar huis zondag toen ik me realiseerde dat ik er helemaal niet aan gedacht heb om even mee te helpen afwassen en opruimen  :o Ik vind dit erg vervelend, ik hoop dat je niet alleen bent achtergebleven met de rotzooi. :/

Groetjes, Elly

98

:o  :o  :o  inderdaad....ben ook zo weg gegaan   :grr: :o   :o   :o  Volgende keer help ik even mee opruimen

99

Hoho dames, geen probleem. Zo'n rommel was het niet hoor. Ik heb ff wat opgeruimd en Hiske de volgende dag de rest. Dus relax!!

Ik vond het ook weer erg gezellig en erg lekker. Volgende maand maar eens een paar data prikken voor het najaar.  :Y

100

Rommel viel best mee hoor! :Y Op wat kruimels op de grond na, maar die waren voor het grootste deel waarschijnlijk van m'n eigen dochter. :lol:

En voor de liefhebbers, nog even het recept van de kaneelsuikertortilladriehoekjes (leuk scrabblewoord :P ) http://www.ourbestbites.com/2009/04/bak … mon-chips/
Echt supermakkelijk om te maken! :Y  :Y