26 Laatst bewerkt door Carien (12-04-2011 13:02)

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 3-

Linda, Zeelandia gaan gebruiken :Y

jeeeee, pagina 2  :D ( :think: in hoeveel minuten?? O-)  ;) )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

27

Akire schreef:

Klinkt een beetje als een Halloween thema... Dus dat moet niet zo moeilijk zijn... Skeletpak aan en klaar  :lol:

Haha, hij kan altijd nog z'n oude motorpak aan doen, zit een paar maten te krap, dus krom lopen doet ie dan wel als een oud mannetje.

Christine.

28

tine83 schreef:

Keukentje, ik heb wel een heksenjurk voor je, zelfs met hoed, zal vanavond even een foto maken, als je daar interesse in hebt! uit mijn hoofd is het een maat 44 (heb zelf maat 40/42) maar je kan hem strakker aantrekken dus dan ziet hij er niet veel te groot uit.

Ik heb je gemaild  :thumb:

Christine.

29

keukentje schreef:
Akire schreef:

Klinkt een beetje als een Halloween thema... Dus dat moet niet zo moeilijk zijn... Skeletpak aan en klaar  :lol:

Haha, hij kan altijd nog z'n oude motorpak aan doen, zit een paar maten te krap, dus krom lopen doet ie dan wel als een oud mannetje.

Dan een mitella om... wat (nep!) schaafplekken en blauwe plekken in het gezicht maken en het is GRIEZELIG.... toch?!

Met zoete groet! Akire

30

Hoeraaaaa deel 3!!!!!!  :)
Zit de hele dag op de weg en vanmorgen deed m'n internet het niet, heel vervelend want vind het heerlijk om tussendoor even het forum te lezen. Gelukkig nu weer internet!

Groetjes, Aaf

31

Ha die Aaf! Op welke snelweg zit jij?

Ik op A28...

Met zoete groet! Akire

32

@Renee, Bedankt voor je aanbod maar Akire zit in de buurt om me te helpen. Dus die handtas gaat wel goedkomen.

@Chantal, Weet niet of je ook met deel 3 meeleest maar je moet gewoon komen. Daffy en ? Hebben eerder precies gezegd hoe het bedoeld was van mijn kant. Vind het erg leuk dat je het er voor over hebt. Het is een ontzettend leuke groep en avond. Dus als je wilt komen ben je meer dan welkom.

Bedankt voor de uitleg van WUD. Zat aan allerlei taart evenementen te denken. Heb er idd ook wel eens gekeken maar je kan het al snel niet meer volgen. Hier moet je al zo opletten. ;)

@Rosajati, Ga je niet eens met mijn handtasje meedoen? Nou hoor. :9

33

zeg dames horen jullie niet op de weg te letten ;)  ;)

@muisje: en ik steun je in gedachten  :Y

34

De chauffeur moet opletten... en dat doet-tie. Ik werk, internet en bel wat af... Handig hoor zo'n student die je een dagje rond rijdt.  :Y  :lol:

Met zoete groet! Akire

35 Laatst bewerkt door tine83 (12-04-2011 13:44)

Akire schreef:

De chauffeur moet opletten... en dat doet-tie. Ik werk, internet en bel wat af... Handig hoor zo'n student die je een dagje rond rijdt.  :Y  :lol:

Wat!  :rolleyes:  je hebt een chauffeur! hihi!  :D  cool!

Trouwens Aaf, kom jij ook vrijdag?

36

Ja Aaf, word wel weer eens tijd dat je je gezicht laat zien. We missen je. ;)

37

@rosajati Wil je mij vrijdag van de lijst afhalen, ik zie dat ik er nog opsta, maar heb helaas iets anders...

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

38

Das Cool,

Ze hebben bij de Appie kleine zakjes met mini zaanse kermis(kokosbiscuitjes met suiker), Zijn zooooo schattig! Handig voor dakje van mn petit fourtjes in vogelhuisjesstijl!

39

Wow!! Wat gaan we snel hier!! :D

@bakfanaat; over de warme handen met icing. inderdaad als je veel moet spuiten in minstens 2 zakjes verdelen.
Maar ik heb hier tegenwoordig vaak zo'n koel element op tafel liggen.
De spuitzakjes de ik niet gebruik leg ik vaak daar even op om te koelen, en af en toe koel ik mijn handen er even aan!

40

Weten jullie nog dat mijn smoothers opeens mysterieus verdwenen waren toen ik mijn bruidstaart moest maken?
Ik heb ze gisteren plots gevonden  :lol:
Bizar.. Maar wel goed, want er stonden nieuwe op het lijstje bij volgende bestelling van de shop..

Vraagje: er wordt toch voor cake gezorgd vr de handtasjes, niet? Weer iemand of er citroen (of andere citrusvruchten) in het beslag zit? Moet weten of ik mijn eigen taartje kan eten, of zelfs kan maken..

@ Cassie en Anna35: kunnen we weer een date regelen, of liever niet?

Straks nr Daffy vr de push up dingies :)

41

dafje, wat goed dat je ze hebt teruggevonden, waar lagen ze?
Akire regelt volgens mij de cake voor vrijdag, zij zal het antwoord wel weten!
Die cake hoeft niet afgesmeerd te worden met botercreme?

42

Het zal ongetwijfeld gewoon hotelcake zijn van bijv Aldi, ik kan me niet voorstellen dat daar citrusvruchten inzitten, volgens mij gaan we afsmeren met jam. Wil je 100% op veilig neem je even je eigen jam mee......maar misschien bemoei ik me nou met dingen waar ik me niet mee moet bemoeien of hoor te bemoeien :o  :think:

Akire zal vast nog wel even reageren op jouw vraagje Dafje.

43

@ Tine: gewoon in mijn ´taartenkamertje´(is momenteel het rommelkamertje, maar de bedoeling is om daar uiteindelijk te gaan taarten :)), in een tasje van AH  :o Snap niet dat ik ze niet eerder gevonden heb, want heb er na die tijd ook nog veel naar gezocht.. :o
Maar eind goed al goed  :cool:

44 Laatst bewerkt door Carien (12-04-2011 17:43)

ja, dat is nu wat Keukentje bedoeld met het huis neemt en het huis geeft :Y  ;)  Fijn dat je ze terug hebt :thumb:

Pffff, kwamen we er zondag achter dat DE spreekbeurt al over anderhalve week is, dus aan het werk :s Gistermiddag heeft ze zitten typen (wel olv moi natuurlijk :rolleyes: ) en vanmiddag weer. Vanmiddag ook zoonlief met rekenen geholpen; die kan zo ingewikkeld denken, dat de simpelste sommen heeeeel vreemde (en foute natuurlijk) antwoorden opleveren. Waarom leren ze ook niet gewoon optellen, aftrekken, keer, gedeeld door enz  :rolleyes: De sommen staan zo cryptisch, dat ie het veel ingewikkelder maakt dan nodig (ooohh, moet ik nu de tafel van 3 gebruiken? :s ).
Moeders is ook niet in de wieg gelegd voor geduldige lerares, dus ja  :o
Vanavond uitvinden hoe powerpoint werkt, want een spreekbeurt schijnt niet meer zonder te kunnen :s
Kunnen we niet gewoon 10-20-30 jaar terug O-) ? Toen alles nog gewoon en goed :s was? :D  :think: ...... ;)

45

pfff dat klinkt als een hele opgave Carien :Y  en spreekbeurt met powerpoint?? dus nooit meer een ei wat de klas rond gaat als de spreekbeurt over een kip gaat.. ik wil geloof ik ook terug in de tijd :lol:

46 Laatst bewerkt door Carien (12-04-2011 17:54)

Daffy, kijk nog even hier  :Y http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=145123

ze hebben allemaal van die digi-borden in de klas, dus spreekbeurt met plaatjes en filmpjes op dat bord; 't gaat over schaatsen, dus ze neemt ook echte schaatsen mee hoor :Y  ;)

47

Pfff spreekbeurten... Wat een ondingen! Gelukkig nooooit meer  :nooo

Zo, ik heb mijn gratis verzenden bon lekker ingewisseld :) Laat dat pakketje donderdag maar komen  :Y
4 crimpers besteld, ivy leaf cutter set (okay, na gepriegel met papiertjes toch maar overstag haha), dan ook maar meteen een mooie veiner erbij,  een dummie, primrose dustpoeder, quilting tool, nog wat edible glaze (eens kijken of dit beter wil als de taartina van dokter oetker  :rolleyes: )

Oh helemaal blij :)

En tegelijk soesa ook blij kunnen maken met gratis verzenden van o.a. het super boek van Alan dunn  :Y

48

@Carien: je geeft niet op he :lol:

49

O-) ik moest natuurlijk ook direct bon inwisselen;  :shh: kreeg zelfs korting omdat ik boven de 75 zat :shh:  :o  (maar een beetje hoor ;) )

50

daffy schreef:

@Carien: je geeft niet op he :lol:

:nooo  ;)