2476

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 3-

Oh keukentje! Wat vervelend!

Sylliek, mijn bruidstaart was gestut met de dowels van wilton, die grote plasticken.... Taart was dik 10 kilo maar stond als een huis  :Y 3 laags, met als vulling: Aardbeien botercreme, witte chocolade bc, verse aardbeien en choco snippers. Donderdagavond gebracht en heeft daar gestapeld tot vrijdagavond gestaan...

Carien, goed dat je het volgend topic opent. Ik durf niet zo goed omdat ik hoop snel weer aan het werk te zijn... En na 4 maanden niet gewerkt te hebben zal dat wel even wennen worden denk ik ;)

2477

Nog maar 24 berichtje.. En ik sta op de laatste pagina met ditmaal: de groetjes uit Kopenhagen hahaha :)

Groetjes, Aaf

2478

@Carien, je hebt gelijk, verse tuinbonen zijn vèèl lekkerder, maar voor schoonmama trek ik dus zo'n blikje open, daar eet ze 2x van.

@Dafje, fijn dat je sleutels onderweg zijn.

Alle anderen, bedankt voor de beterschap wensen, wijsvinger doet pijn, het klopt en zeurt, maar ja even doorbijten maar.

Hand mag idd niet nat worden, dus eventueel handschoen aan die heb ik gelukkig in huis. Zal morgen eens kijken of ik een foto hier kan krijgen.

Christine.

2479

Carien schreef:

oké, open ik straks een nieuw topic, maar wel eerst door tot het gaatje toch? ;)

:lol:  :lol:  :lol:

@keukentje; sterkte met je hand, erg vervelend, zeker met taarten!!

2480

Aaf, kopenhagen, wat leuk! Misschien kom je mijn ouders nog tegen ;)

Ohhh dames, ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik de trouwfoto's nu al een keer of 10 bekeken heb... hihi... en ik kan er maar geen genoeg van krijgen hihi... Is dat normaal? Gaat wel weer over neem ik aan?  :o

2481

:think: weet ik niet hoor; heb die van ons bij het inplakken bekeken (vriend had foto's gemaakt, dus zelf gedaan) en daarna nog eens toen de kinderen ernaar vroegen....Maarja, misschien is dat ook wel niet normaal ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2482

:think: nou heb ik even een ernstig dilemma......

Morgen overdag kom ik niet toe aan het forum :nooo en er zijn na dit bericht nog 17 te gaan tot breakpoint......

Beloven jullie dit topic vol te kletsen, dat ik nu intussen stiekum een nieuwe maak, maar dat jullie daar pas verschijnen wanneer deze vol is O-)  :cool:  ;)

2483

Dat beloof ik ;)

Heb je van de week een keertje tijd voor koffie? Hoef je geen tijd voor vrij te maken ofzo hoor ;)

2484

Zo, de eerste pagina alvast weer helemaal in orde gemaakt. Hoeft Carien dat niet te doen.... Het forum loopt op het moment hier niet zo geweldig, dus veel afwezig op het moment...

@Dafje, fijn dat de sleutels toch in orde komen. Anders had hier ook nog wel een auto voor je gestaan (een ouwetje dat wel, maar je komt van A naar B en belangrijker ook weer terug!)

@keukentje, beterschap!

@Aaf, kom je ook nog eens verhalen vertellen uit al die plaatsen??

@Carien, leuk dat je een nieuw topic op je neemt.

@Cassie, fijn dat je dat ook wilde.

@Suske, jammer dat het niet zo lekker loopt. Je ziet het, je bent hier nog niet vergeten hoor!

@Hertje, fijn om weer thuis te zijn? Wel een beetje jammer van het weer.....

@iedereen, fijne vakantie voor iedereen!!!!

Enjoy!

2485

rosajati schreef:

Zo, de eerste pagina alvast weer helemaal in orde gemaakt. Hoeft Carien dat niet te doen....

oeps, dat heb ik net zitten doen in deel 4   :s ....  zal effe kijken wat jij evt anders erbij hebt gezet ;)

2486

@Carien; Dit topic is zo vol gekletst hoor... tenslotte "moeten" we ons nog aanmelden voor de 3 nieuwe datums als we willen komen.
Zetten we je gelijk lekker aan het werk O-)  :D

Dus bij deze, ik meld me aan. (maar onder voorbehoud vanwege thuis, maar dat begreep je vast al. doe mijn best om er gezellig bij te zijn!)

2487

Hier alvast de link naar deel 4  ;) http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=158277

Enneuh idd Cassie, aanmelden kan vanaf nu!

Oh ja, gaan we de 1e Stolpavond (26 aug) dan verven en dusten? Kan dat Annette?

2488

zo, nou ga ik echt slapen hoor :rolleyes: !
Truste :)

2489

Ik hoop er ook bij te zijn op 26 augustus, kijk er al naar uit! :Y

Carien, nu echt wegwezen hier. ;)
Slaap lekker allemaal!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

2490

Haha, het is heel verleidelijk om op het nieuwe topic te schrijven, dan ben ik daar de eerste :)
Maar ik hou me in, en probeer hier maar eerst deel 3 vol te schrijven :)

Fijne dag allemaal!

26 augustus gaat zeer waarschijnlijk niet lukken voor mij, maar omdat ik het nog niet zeker weet, hou ik voorlopig het vraagteken aan...

2491

@Dafje: Gefeliciteerd!!! wat leuk!

Is er gewoon alweer bijna een heel topic vol geklets.. pff dat schiet op  :Y

Hier nog steeds erg druk haha maar wel leuk druk :)

2492

26 augustus, dat is een vrijdag, ga ik nog even over nadenken  :think:

Gisteren ging onze auto voor de pre- apk, heeft iets met zijn draagsteunbalk (zit aan de voorwielen) dus waarschijnlijk moet ik nog onderdelen halen vandaag. Zoon lief gaat met gewonde moeders mee, maar moeten waarschijnlijk naar Hengelo (o) daar zit toch ook een taartenwinkeltje, bij wijze van troost ?  ;)

Christine.

2493

Bij deze meld ik me ook aan voor 26 aug  :D

2494 Laatst bewerkt door Carien (19-07-2011 08:38)

kom nog snel effe spieken O-)  :rolleyes:  :o

Keurig hoor, dat jullie doorgaan met dit topic, leuk! :)

Keukentje, wij gaan die kant straks ook op, eerst Deventer, dan Hengelo, dan Enschede :rolleyes:  ;)
Taartwinkell zeg maar, je kunt dat tje rustig weglaten :Y  :thumb:

@Renée, deze week is manlief nog vrij, beetje lastig afspraak maken, we willen nl ook nog leuke dagjes weg doen, maar zijn niet zo van het vooruit plannen :rolleyes: . Kan volg week ook?  :o

Daffy, waar ben je dan zo druk mee? werk, bruiloft, ..... O-)

Fijne dag allemaal (de zon is er al :) ), ben benieuwd hoever het vanavond is met de topics :)  ;)

2495

@ Carien: ik denk dat ik het 26 aug. niet ga redden, maar zet me maar onder voorbehoud. Ik kom die dag net terug van kinderkamp en mijn ervaring is dat ik dan echt gesloopt ben door heeeele korte nachtjes. Maar misschien kan ik 's middags slapen en dan 's avonds toch nog komen. (Mochten we gaan verven en dusten wil ik daar toch wel heel graag bij zijn namelijk...)  :think:

@ Keukentje: het zit je ook niet mee hè. Eerst je voet, nu je hand. Gaat het met je voet wel wat beter? Doe maar rustig aan en ga je zelf maar lekker verwennen bij sweetycakes in Hengelo. Is inderdaad een hele leuke winkel.  :Y

Ik bewaar mijn centjes lekker tot Soesa de winkel heeft geopend!  :lol:

Dat is toch een TAART waard!

2496

@Carien: met beide en dan alles wat nog gewoon gedaan moet worden.. :)

2497

@Carien, wil je me ook bij de Taartstolp van 26 augustus zetten?

Zijn er nog enthousiastelingen die meedoen aan de Taarttoppers wedstrijd??? Mocht iemand een inschrijfformulier willen, laat het me even weten.

Fijne vakantie voor iedereen!

www.detaartshop.nl
De Taartshop, de lekkerste taartshop van Nederland

2498 Laatst bewerkt door reneebr (19-07-2011 10:24)

Carien, is prima hoor! Geniet nog maar even lekker van de vakantie ;) Ik las net op nu.nl dat het butweer over is...... Vanaf nu zon en af en toe een bui bij 20 tot 25 graden  :Y  :lol:

Jolanda, ik wil wel ;) kun je mij ook wat meer mailen over de voorwaarden enzo... En moet het allemaal eetbaar zijn? Heb dat stukje even gemist tijdens de vakantie haha... Zal ook voor de zekerheid even op je site kijken.

Edit: ohw hihi ik dacht bij taarttoppers aan alleen de bovenkant van de taart ;) niet aan een hele taart hihi... Dus nee, ik heb totaal geen zin om ook een hele taart te bakken, voor mij gaat  het over ;)

Waar kan ik meer info vinden over Taart en Trends wedstrijd? Over welke categorieën en zo? Weet iemand dit?

2499

Even rustig aan zitten achter de compie, druk, druk, druk met proefje doen. Maar ik help graag om zo snel mogelijk dit topic af te kunnen sluiten.

Kan ik mij ook alvast voor de taartstolp van aug aanmelden. Heb al even in de agenda gespiekt en daar kan ik heen zonder allerlei oppas arrangementen te moeten regelen.

@keukentje (en Carien) veel plezier met het shoppen. Bij Sweetycake kan je je portemonnee met gemak leeg krijgen. En ook veel sterkte met je hand (je hebt toch geen abonnement genomen op gekwetste ledemalten :D ).

Fijne dag allemaal, volgens mij valt het met het weer nog wel mee (tenminste op dit moment in het pitoreske Wageningen).

2500

en dan kunnen we vanaf nu in het nieuwe topic gaan kletsen :Y