51

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Wat een mooie taart, echt leuk die kussentjes, super dat jullie die how to willen delen.

Groetjes Bianca Wolst

52

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ik kan niet wachten totdat ik een reden heb om het ook te proberen! Hoop dat het lukt! Heel erg bedankt voor de howto  :thumb: .
Enne.....die zachte G, die heb ik ook  :Y en ben daar trots op. Mijn schoonfamilie (uit Blaricum) vind het ook leuk om te horen (verder praat ik zonder dialect, wat ik soms zelfs niet eens versta  :lol: )

53

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Nogmaals: prachtige taart en een superduidelijke én gezellige how2!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

54

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

:thumb:  :thumb:  :thumb:

55

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Wat een prachtige taart. Super gedaan dames! :thumb:

Groetjes Megny...^_^

56

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Hahaha die zachte G, vond ik wel schattigggg ;)
nee zodner dolle, super bedankt voor dit filmpje! Wil alleen nog vragen of 1 van jullie, weten jullie in welk issue van cake central de how to staat? Is dat in die van november/december 2010 of is dat die van jan/feb? of is er al een nieuwe?
ik hoop dat jullie het weten!
Groetjes,fifi

Geniet van elke dag!!!!

57

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ahum, ik zie hem nu pas... Maar wat issie mooi!

Ik ben al een tijdje op zoek naar zo'n medallion als bovenop de strik. Hoe hebben jullie die gemaakt :o ?

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

58

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

deze zit in de mold the three brooches van fpc ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

59

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

wauw!!! wat een fantastisch mooie taart zeg!!
kort maar krachtige uitleg  :lol:  maar wel duidelijk.

weeeeer iets op mijn verlanglijstje to do.

bedankt voor het delen K3

Groetjes, Franka

60

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

kwebbeltje schreef:

deze zit in de mold the three brooches van fpc ;)

Yes! Dankjewel!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

61

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

zó !!!
mbn mond viel open (echt) toen ik deze taart zag, ppffff ik doe je níét na !

INACTIEF

62

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Jammer dat ie zo kort was :( .. maar idd eruug duidelijk :D

63

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

makatralsy schreef:
Kadohke schreef:

Woehahahahaha (wat vreeeeselijk om jezelf te zien...en vooral die zachte ggggg te horen!!!  :rolleyes: )

D'er is niks mis met een zachte g...heel charmant juist :Y

Vind ik ook!

64

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Prachtig, maar dat gaat mij toch nooit lukken...
  :rolleyes:
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

65

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

katje78 schreef:

Jammer dat ie zo kort was :( .. maar idd eruug duidelijk :D


hihihi....het was de bedoeling om em wat langer te maken...maar we waren beetje te druk met andere dingen!  O-)

@Mirkool: Niet jezelf onderschatten!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

66

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Det hebt ger sjoen gedoan meichjes!  :D

Groetjes, Myriam

67

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Det hebt ger sjoen gedoan meichjes!  :D

Groetjes, Myriam

68

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Hij ziet er zo ontzettend mooi en ingewikkeld uit, maar door het filmpje is een hoop duidelijk geworden.
Bedankt hiervoor

69

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Geweldige how-to!  :Y

Zou je die kussentjes ook van dunne fondant kunnen maken? Mits je dan denk ik wel wat tijd neemt om ze te laten drogen?
Of is het de bedoeling dat je ze eraf peutert voor je de taart gaat eten?

Het lijkt me namelijk prachtig om op een bruidstaart te gebruiken, maar gumpaste lijkt me nou weer niet zo smakelijk. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

70

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

wanneer je al een klein beetje gumpaste toevoegt aan je fondant wordt deze al extra stretchy en dan is hij ook nog eetbaar ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

71

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ik heb dit laatst met funcakesfondant zonder versteviging gedaan en dat ging prima. Het zijn maar kleine stukjes hè ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

72

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

@ Kwebbeltje: bedankt voor je reactie!
Misschien moet ik maar een emmertje van de Satinice gumpaste halen, aangezien ik ook die fondant wil gebruiken voor de taart. Én natuurlijk eerst een keer oefenen op een zomaar taartje. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Duidelijke how to... Thanks
(en gezellig die Dixie Chick erbij  ;)

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

Ik heb ook nog een vraag. Kun je deze kussentjes het beste op voorhand maken of liever ala minuut? Ze worden zoals gezegd hard en dan lijkt me dat het plakken op de taart wat lastiger is omdat je ze niet meer iets kunt buigen of is dat geen probleem?

75

Re: [HOW TO] van de taart van KatjaDag!

ik maak ze liever a la minute. en dan gewoon een aantal achter elkaar bijvoorbeerld met 10-15 stuks en dan achter elkaar opplakken... de ene pasta droogt iets sneller dan de andere dus dat moet je gewoon even voelen aan je product denk ik... als jouw product helemaal niet zo snel droogt kun je er nog wel meer maken alvorens op te plakken. gewoon even proberen. maar ik zou er zelf niet voor kiezen om dit op voorhand te maken. al zou dat wel enorm veel tijd schelen want dat er veel tijd in zit, dat is zeker  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.