1

Onderwerp: Birmingham 2011

Zonet heb ik vliegtickets, hotel en beurstickets geboekt voor Birmingham :).
Ik vond het dus wel tijd worden voor een -in navloging van het dyk-topic :lol:- Birmingham-topic!

Wie gaan er allemaal mee dit jaar, hoe reis je en waar verblijf je?

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Birmingham 2011

En dan zal ik natuurlijk zelf het spits afbijten :D.
Ik heb geboekt voor Cecie, Annemarie, Liekie, een din van Liekie en uiteraard mezelf, we vliegen met KLM vrijdag om 10.10 uur heen en zondag om 13.35 uur terug, en we verblijven in Novotel Airport.

Groetjes, Carin

3

Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook, samen met moeders!
We hopen met de bus te gaan met een gezellig clubje! Maar ik heb eigenlijk nog geen idee of dat al een beetje van de grond is gekomen voor dit jaar........

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

4

...twijfel......twijfel......ik ben er nog niet uit :P  :think:

5 Laatst bewerkt door Jeannette (19-03-2011 00:04)

ik zou ook graag willen, maar ken bijna niemand...(in real life)
dus... ik weet t nog niet...

Groetjes Jeannette

6

Ik zeg: Niet twijfelen maar GEWOON DOEN!! :Y  :thumb:
:D
Ik dus weer gezellig met Carin en Cecie ga en als nieuwe medereizigsters Annemarie en mijn dinnetje Irma (niet bekend hier op 't forum maar wel zeer crea en gezellig :Y )
Helemaal gezellig en leuk en ik hoop dat we nog veeeel meer forrummers gaanontmeoten in B.
Nou had Carin een nieuwtje en top-idee...voor in Bee :+  Jamie's restaurant...voor de..vrijdagavond :think: ? Gaan we/je/wie? die vast boeken ommaarop tijd te zijn ;) meteen met de vraag cq mededeling dat het er meer kunnen worden ;) Lijkt me zo gaaf!!!!! :cool:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

7

Bij Jamie hoef je met kleine gezelschappen niet te reserveren. Van 8 tot 16 personen wel. Voor groepen groter dan 16 personen staat trouwens niets op de site :lol:. Ik heb de menukaart al bekeken :lol:.
Maarrr voor november kunnen we nu nog niet reserveren :+

Groetjes, Carin

8

Dit is nou echt een topic voor in de rubriek Beurzen en evenementen. Daar gaat deze naartoe verhuizen!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Jeanette, gewoon doen! de 1e keer dat ik ging kende ik ook niemand. Maar het was superleuk, en dit jaar ga ik voor de 5e keer :lol:

Groetjes, Carin

10

Jeannette schreef:

ik zou ook graag willen, maar ken bijna niemand...(in real life)
dus... ik weet t nog niet...

Maar één manier om daar verandering in aan te brengen! Gewoon meegaan :Y

11

Oh sorry Jozien, daar had ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Wel jammer want in babbel wordt 'ie meer bekeken denk ik :lol:

Groetjes, Carin

12 Laatst bewerkt door Liekie (19-03-2011 00:10)

oh aan die 8 personen zitten we zo, toch? dus...zodra het kan hahaha gewoon DOEN!! :+

13

wij gaan donderdagochtend 10.10 uur heen en zondagochtend 11.15 uur terug en zitten in novotel airport.
we gaan shoppen, beursen en dit x eens een bezoekje brengen aan cadbury (chocola)

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

14

@Jeannette, ik ken ook niemand irl, de meiden van de wud hebben me overgehaald en inmiddels kan ik niet meer terug :+  Carin heeft al geboekt.
Ik heb er super veel zin in!
Gewoon doen!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

15

nou....
ehm...
t lijkt me errug leuk...
mn man zegt,.. ga toch lekker...
is leuk toch..
dus hij houd me niet tegen..

heeft iedereen eigen kamer, of hebben jullie een familie kamer ofzo?

Groetjes Jeannette

16

ben jaloers!!!!  :P

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

17

Jeanette, we hebben tweepersoonskamers. Aangezien "wij" (=cecie, annemarie, liekie, vriendin van liekie en ikzeidegek) met z'n vijven geboekt hebben... hebben we dus 3 kamers... en dus 1 plekje over :D. Als je liekie ff mailt (haar vriendin "heeft" de plek over zeg maar) kan kun je misschien aanschuiven. Dan moet je nog wel een vlucht en een beursticket boeken. We zitten in het Novotel Birmingham Airport.

Groetjes, Carin

18

Carin schreef:

Jeanette, we hebben tweepersoonskamers. Aangezien "wij" (=cecie, annemarie, liekie, vriendin van liekie en ikzeidegek) met z'n vijven geboekt hebben... hebben we dus 3 kamers... en dus 1 plekje over :D. Als je liekie ff mailt (haar vriendin "heeft" de plek over zeg maar) kan kun je misschien aanschuiven. Dan moet je nog wel een vlucht en een beursticket boeken. We zitten in het Novotel Birmingham Airport.

ok, ik mail haar!
en vlucht is van klm?

Groetjes Jeannette

19

ik ga ook mee!!
ik boek volgende maand met mijn dochter samen,maar we gaan zeker meer naar jamies!!!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

20 Laatst bewerkt door angelavanderploeg (19-03-2011 20:24)

Ik ben er ook weer bij!!!!!!!!
Ik ga met koekiemonster en chellie en een vriendin van chellie!
Binnenkort tickets boeken!
Wij verblijven in het Holiday Inn Hotel in het centrum van Birmingham.
Nu alweer zo'n zin in!!!!!
Sparen, sparen, sparen!
Ohw...en natuurlijk wil ik (en ik denk de andere 3 dames ook) graag mee eten!

Omg!!! Mijn man zegt gewoon net: wil je daar heen? Ik ga wel mee, gezellig weekendje!

Dus nu ff kijken hoe of wat!

Groetjes Natasja!

22

MamavanDean&Julian schreef:

Omg!!! Mijn man zegt gewoon net: wil je daar heen? Ik ga wel mee, gezellig weekendje!

Dus nu ff kijken hoe of wat!

geweldig toch!!
Ik probeerde mijn man ook mee te krijgen, maar... ga lekker met de meiden van het forum... is toch leuk!

dus nu nog ff afwachten..
@ Carin, Liek heeft me al teruggemaild, en gaat het navragen...

Groetjes Jeannette

Jaaa super! Had niet gedacht dat hij dat zou trekken! Hahaha

Groetjes Natasja!

24

Ik begrijp dat wij kamergenootjes gaan worden Jeannette?? Als je maar niet snurkt dan  ;)  ;)  :lol:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

25

Annemarie schreef:

Ik begrijp dat wij kamergenootjes gaan worden Jeannette?? Als je maar niet snurkt dan  ;)  ;)  :lol:

:)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)  :)
Ehm... ik praat soms wel in mn slaap... maar niks geloven hoor wat ik dan zeg ;)  ;)
Ik ga alles bijboeken!!

Groetjes Jeannette