26

Re: uit malden....

mookje schreef:

Aanstaande zondagmiddag (10 april) gaan we met een groepje fröbelen in Beuningen maar er zijn wat afmeldingen. Zijn er vanuit hier nog geïnteresseerden?

Ahhh da's jammer. Had best die kant uit willen komen, maar ja aankomend weekend vier ik me verjaardag. Wel voor mij dus een week vol taarten, want moet er een stuk of 4 maken (voor op mijn werk en visite).

Maar ik hou het hier in de gate ;)

27

Ik kom uit Nijmegen, maar ik ben vooral bezig met cupcakes

28

Ik kom uit beuningen.

Bij wie kan ik in de buurt een workshop volgen?

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

29

ik kom uit nijmegen en doe ook nog niet zo heel erg lang taarten maken. het lijk me ook wel leuk om meer mensen hier te leren kennen enzo al zie ik wel dat ik denk ik de jongste een beetje bent want lees van iedereen die heeft al kinderen :P maar als er workshops of wat dan ook in de buurt zijn dan hoor ik het ook wel graag ;)

30

Hoi Desiree,
Ik ben 26 (toch ook niet heel oud  ;) ) dat vind ik in ieder geval  ;)

Heb wel al 3 kinderen, maar was 22 toen de eerste geboren werd. Een hele grote verrassing zeg maar  :lol:

Ik geef ook workshops op mijn site www.loutjestaarten.nl . Op dit moment staan er maar 2 op mijn site, maar omdat het de bedoeling is dat ik vanaf 2012 een officieel bedrijf ben komen er nog meer  :D

31

haha oke ja dan valt het nog wel mee, ik ben 22 maar nog geen kinderen :P haha misschien over een paar jaar maar dan moet ik tog ook nog eerst een vriend vinden :D  wat leuk dat je officieel in 2012 een bedrijf gaat worden :thumb: geef je dan ook de workshops in malden of? want dat is niet zo ver voor mij  :P  ik zal is even kijken op je website ;)

32

Grappig dit, ik kom hier veel mensen tegen van ''mijn'' freubelclubje. Ik kom zelf uit Elst, werk in Nijmegen.

Je kunt natuurlijk ook altijd nog bij ons eens aan schuiven.

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

33

Ik woon in Groesbeek, maar ben echt nog een beginner! Vandaag 2e taartje bakken en donderdag versieren ;)

34

Ik woon in Druten en zou het ook wel leuk vinden wat mensen te leren kennen die in d omgeving wonen en dezelfde gekte hebben als ik haha. Dus als er een workshopje oid in de buurt georganiseerd wodt doe ik graag mee! :)

www.enjoytaartdecoratie.webklik.nl

Hoi hoi,
Ik woon in Groesbeek. Ben nu zo'n 4 maanden bezig en redelijk wat taartjes gemaakt, maar ik heb natuurlijk nog veeeeeeel te leren als ik deze site bekijk.