76

Re: Weer freubelen inb Twente

Hallo dames,

Hier heeft helaas opnieuw de buikgriep toegeslagen. Ik vrees dat ik morgen weinig aan freubelen toe zal komen. Ik kom wel even langs om de babymal te brengen voor Judith, maar blijf niet lang.... Hopelijk heb ik 17 april meer succes.

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

77

Hallo ladies,

Helaas, ik moet ook afzeggen. :s Het gaat waardeloos de laatste dagen, dus ik fiks het niet eens om er gezellig bij te hangen.
Jammer, ik verheugde me er echt op.
Veel plezier morgen!

Groetjes,

Herma

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

78

Ik kom ook morgen. :Y  Vanavond caramel shortcake maken (aangezien Vivian mijn dip heeft ingepikt... ;) )
Wat gaan jullie doen eigenlijk morgen?
Ik neem maar weer koekjes en icing mee, altijd goed dacht ik zo. :Y

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

79

Hmm, jammer Herma en Linda!
Volgende keer beter! :thumb:

80

his schreef:

Hmm, jammer Herma en Linda!
Volgende keer beter! :thumb:

Ja, ik baal echt als een stier. En dat terwijl ik Tweelingen ben...  :s

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

81

Dag dames is kom niet.
17 april staat al in de agenda en dan ben ik er wel bij!!

@Mitsy de mix staat al bij Vivian. Veel plezier ermee.

82

Ik heb vannacht eindelijk weer kunnen slapen :) en kom toch graag jullie kant op!
Eerst nog appel/ kaneelmuffins bakken. :P  Tot vanmiddag!

83

Herma, wat goed!
Helaas ga ik toch weer afzeggen... :(
Klein misverstandje in huize Ott, en daar gaan we maar geen groot drama van maken. ;)
Veel plezier vandaag en tot 17 april!!

84 Laatst bewerkt door mitsey (27-03-2011 11:06)

en ik had zo'n zin in caramel shortcake  :P

Ik heb de cheesecake klaar staan. Neem een voorraad zakdoekjes mee want die heb ik wel nodig  :s  Maar ik moet ook even inkopen doen  ;)  dus ben wel van de party...al ga ik misschien wat eerder weg. Kijk wel hoe het gaat

En dank je Daniela! zal de mix meenemen.

85

Helaas, na het bakken van de muffins is de energie hier alweer totaal op. :|  Dat wordt niets zo. Hopelijk tot de volgende keer!

Dames allemaal bedankt voor de gezellige middag. Ik kwam thuis en we gingen net aan tafel maar door alle lekkere hapjes had ik écht geen zin meer in zuurkool.
Helaas heeft mijn baby de trip naar huis niet overleeft; zijn gezichtje is tegen de zijkant van het bakje geschoven en hij had geen neus meer. Er was niets meer aan te redden dus hij is weer getransformeerd in een bolletje roze kauwgom!! Vorige keer had ik al een baby met een hazelip :/  . Ik kan het denk ik beter bij echte baby's houden die zagen er bij mij wel altijd gaaf uit :) .
Marloes mijn zoontje vond de vriendjes van sponge bob al helemaal leuk (thanks voor al je werk) maar hij vroeg alleen in volle verbijstering waar sponge bob toch was. Gelukkig kon ik hem gerust stellen dat die nog kom :Y t!
De 17e april maar weer op herhaling en als iemand dan de baby mold mee zou willen nemen?? 3x is scheepsrecht.

87

glinster grijs schreef:

Dames allemaal bedankt voor de gezellige middag. Ik kwam thuis en we gingen net aan tafel maar door alle lekkere hapjes had ik écht geen zin meer in zuurkool.
Helaas heeft mijn baby de trip naar huis niet overleeft; zijn gezichtje is tegen de zijkant van het bakje geschoven en hij had geen neus meer. Er was niets meer aan te redden dus hij is weer getransformeerd in een bolletje roze kauwgom!! Vorige keer had ik al een baby met een hazelip :/  . Ik kan het denk ik beter bij echte baby's houden die zagen er bij mij wel altijd gaaf uit :) .
Marloes mijn zoontje vond de vriendjes van sponge bob al helemaal leuk (thanks voor al je werk) maar hij vroeg alleen in volle verbijstering waar sponge bob toch was. Gelukkig kon ik hem gerust stellen dat die nog kom :Y t!
De 17e april maar weer op herhaling en als iemand dan de baby mold mee zou willen nemen?? 3x is scheepsrecht.

Hoi hoi,

17 april hoop ik er weer bij te zijn, dan neem ik de babymal wel weer mee (als ik hem dan terug heb van Judith)...!

Groetjes, Linda.

88

Hoi allemaal,
Was reuze gezellig gisteren! Ook ik had niet zoveel honger meer toen ik thuis kwam, de hapjes waren ook allemaal zooo lekker :lol: !
Omdat ik de babymold mee had genomen naar huis zijn er gisterenavond bij mij ook nog wat baby's geboren  :lol:  :lol:  :lol: .
Linda ik kom ook 17 april. Ik kan hem dan weer mee nemen of wil je hem liever eerder terug, dan breng ik hem natuurlijk gewoon!!
Ik hoor het wel weer en tot de 17e!

Groetjes,
Judith

89

Judith2010 schreef:

Hoi allemaal,
Was reuze gezellig gisteren! Ook ik had niet zoveel honger meer toen ik thuis kwam, de hapjes waren ook allemaal zooo lekker :lol: !
Omdat ik de babymold mee had genomen naar huis zijn er gisterenavond bij mij ook nog wat baby's geboren  :lol:  :lol:  :lol: .
Linda ik kom ook 17 april. Ik kan hem dan weer mee nemen of wil je hem liever eerder terug, dan breng ik hem natuurlijk gewoon!!
Ik hoor het wel weer en tot de 17e!

Groetjes,
Judith

Hoi Judith,

Gefeliciteerd met de geboorte van je baby's, haha! Op 17 april hoop ik er ook weer bij te zijn. Het zou mooi zijn als je de mal dan weer meeneemt, want glinstergrijs heeft hem ook nog nodig. Mocht ik hem zelf eerder nodig hebben, dan meld ik mij wel.

Groetjes, Linda.

90

glinster grijs schreef:

Wat zielig een baby zonder gezichtje - 17 april weer op herhaling dus ;)

En geen dank voor het werk hoor, vond het erg gezellig en leuk om te doen hoor !!
En spongebob ik ben er van overtuigd dat die helemaal goed gaat komen !!

Tot 17 april.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

91

Ik breek even in!
Iemand zin om 23 mei onderwezen te worden door de koekenbakkers kijk dan even hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143202

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

92

joynme schreef:

Ik breek even in!
Iemand zin om 23 mei onderwezen te worden door de koekenbakkers kijk dan even hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=143202

Gaaf Joyce!  :Y
Ik ga, wie gaat er mee??

93

yep ben ook van de party :Y  :Y  :Y

94 Laatst bewerkt door Naiobi (31-03-2011 09:26)

17 april ...
wie neemt wat mee?

ik neem wel spiesjes mee met tomaat/mozarella

ik heb er zin in !!

ow ja, is er nog een soort van thema?

Pluk de dag !!!

95

Het mooie weer komt eraan dus ik neem wel een zelfgemaakte vruchtenbowl mee.
Ik zal ook zorgen voor bakjes en lepeltjes ;)

96

Naiobi      Spiesjes met tomaat/mozarella
Liftrasa    Vruchtenbowl inc bakjes en lepels

97 Laatst bewerkt door mitsey (31-03-2011 10:39)

Viv schreef:

zondag 17 april
Vivian
Mitsey (Sabine)
Daniela
Icehorse (Linda)
Hiske
Naiobi (Petra) :Spiesjes met tomaat/mozarella
Judith2010
Kristy
Hertje (Herma) als ik kan meerijden
Antwan (Anke)
Liftrasa : Vruchtenbowl inc bakjes en lepels
glinster grijs (Miriam)
Marloes
Margreet

Ik zit nog even te denken  :think:  koude salade of hapjes...

Mitsey ik zou zeggen; gooi die cheese-rassberry cake in de herhaling :9 !

99

glinster grijs schreef:

:Y  :Y  :Y

100 Laatst bewerkt door Viv (31-03-2011 12:21)

glinster grijs schreef:

jaaaa die was echt super.  :D Een recept zou ik ook wel heel blij mee zijn :Y