51

Re: Weer freubelen inb Twente

Aaah okeee...ja dat lijkt mij ook wat makkelijker..heb qua boetseren ook nog veel te leren  :D

52

Nu hoorde ik gisteren dat de verjaardag waarschijnlijk niet doorgaat, dus wie weet kom ik nog. Even kijken hoe ik dat ga doen met de kids. Heb donderdag ook al oppas nodig. Dan heb ik een of andere WS ;)

53

Misschien heb ik het gemist, maar is er al een tijdstip geprikt? Wil natuurlijk niet als mosterd na de maaltijd aan komen kakken, haha.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

54

Vivian - dip a la Jo
Mitsey (Sabine) - raspberry cheesecake
Daniela (misschien?)
Icehorse (Linda) - hartige italiaanse cakejes
Judith2010  Zalmrolletjes
Hertje (Herma) - cupcakes
Antwan (Anke)
Liftrasa- gehaktballetjes
glinster grijs (Miriam)
Liesbeth - arretjescake
Cindy

13.00u in SweetyCakeShop
Is dat een mooie tijd?
Neemt 1 van de dames die nog niks hebben ingevuld, drinken mee?
Koffie en thee kun je hier zo pakken, maar wat fris of sap erbij is wel lekker. En wil iedereen weer even denken aan een placemat oid als werkvlak, dan slijt mijn tafel niet zo hard :D

55

Ik weet het nog steeds niet, maar als ik kom neem ik wel weer bowl of zo mee.

56

daan77 schreef:

Ik weet het nog steeds niet, maar als ik kom neem ik wel weer bowl of zo mee.

:P Lekkerrrr

Vivian - dip a la Jo
Daniela (misschien?)
Antwan (Anke)
glinster grijs (Miriam) - drinken
Liesbeth - arretjescake
Cindy

Hoi,
Ik ben de laatste tijd wat minder op het forum geweest maar komende week ga ik deze taart leegte in mijn leven weer goed maken door de WS royal icing op donderdag en dan zondag weer freubelen. Ik zag dat er nog niemand was voor de drankjes, neem ik wel mee  :Y .
Verder nog een vraagje voor diegene die vorige keer de malletjes van de schelpen mee had ( :s oei ik ben al zo slecht in namen en dan hebben we ook allemaal nog van die maffe forum namen!) als je komt wil de ze dan weer meenemen. Voor de rest een tip om oordopjes mee te nemen ;) , vorige keer ging het lossen namelijk alleen door een hele harde tik(ken)!!!! De schelpen waren toen super op de Ariel taart maar nu maak ik voor mijn zoontje een sponge bob stapel vandaar. Thanks alvast en daan en viv tot donderdag (nog meer mensen die er donderdag zijn?) de rest tot zondag.
Miriam

58

glinster grijs schreef:

Vivian - dip a la Jo
Daniela (misschien?)
Antwan (Anke)
Liesbeth - arretjescake
Cindy

Hoi,
Ik ben de laatste tijd wat minder op het forum geweest maar komende week ga ik deze taart leegte in mijn leven weer goed maken door de WS royal icing op donderdag en dan zondag weer freubelen. Ik zag dat er nog niemand was voor de drankjes, neem ik wel mee  :Y .
Verder nog een vraagje voor diegene die vorige keer de malletjes van de schelpen mee had ( :s oei ik ben al zo slecht in namen en dan hebben we ook allemaal nog van die maffe forum namen!) als je komt wil de ze dan weer meenemen. Voor de rest een tip om oordopjes mee te nemen ;) , vorige keer ging het lossen namelijk alleen door een hele harde tik(ken)!!!! De schelpen waren toen super op de Ariel taart maar nu maak ik voor mijn zoontje een sponge bob stapel vandaar. Thanks alvast en daan en viv tot donderdag (nog meer mensen die er donderdag zijn?) de rest tot zondag.
Miriam

Ik weet nog steeds niet zeker of ik er zondag ben (ik had die schelpenmal) maar ik ben donderdag ook bij de ws. Dan neem ik ze wel mee. Ik heb ze toch niet nodig. Dan komen ze wel een keertje treug bij een volgende frobeldag.

Wat aardig dat je ze donderdag mee wilt nemen. Ik sta voor alle 3 de freubelmiddagen op het lijstje dus ik kan de mal volgende keer zo weer meenemen. Ik zal het ze zondag dan maar niet aandoen om de schelpen daar te maken :lol: .
Nu weet ik zeker dat jij niet naast mij zat die middag (had ik dus verkeerd van wie de mal was) maar wie zat er dan naast mij??

60

Ik zat nog 1-tje verder, weet ook niet meer wie er tussen ons in zat :o  qua naam dan, als ik haar zie weet ik het weer (denk ik)

61

Hallo!

Ook ik ben donderdag van de partij  :Y !
Zie er veel van de vorige freubeldag denk ik  :lol:  :lol:  :lol:
Dus tot donderdag of zondag!

62

glinster grijs schreef:

Vivian - dip a la Jo
Daniela (misschien?)
Antwan (Anke)
Liesbeth - arretjescake
Cindy -  gevulde eieren

Heb Cindy inmiddels ook gevraagd en om het in paas stijl te houden  :lol:  worden het gevulde eitjes mmmm!
Voor wie ik niet donderdag zie, tot zondag! en de rest dus tot donderdag.

63

daan77 schreef:

Ik zat nog 1-tje verder, weet ook niet meer wie er tussen ons in zat :o  qua naam dan, als ik haar zie weet ik het weer (denk ik)

Dat was Petra, Naiobi.

64 Laatst bewerkt door Naiobi (21-03-2011 15:49)

haha, ja dat dacht ik al dat ik dat zou zijn geweest, maar ik weet ook mijn god niet meer wie wie is enzo ...
ben zo slecht in namen onthouden ...
ik ben er zondag niet, de volgende keer wel!

Pluk de dag !!!

65

Cathelijntje schreef:

Zondag 27 maart
Vivian
Mitsey (Sabine)
Daniela (misschien?)
Icehorse (Linda)
Judith2010
Hertje (Herma)
Antwan (Anke)
Liftrasa
glinster grijs (Miriam)
Liesbeth

zondag 17 april
Vivian
Mitsey (Sabine)
Daniela
Icehorse (Linda)
Hiske
Naiobi (Petra)
Judith2010
Kristy
Hertje (Herma) als ik kan meerijden
Antwan (Anke)
Liftrasa
glinster grijs (Miriam)
Marloes
Margreet
Cathelijne
Belletain (Nicolette)

zondag 15 mei
Vivian
Mitsey (Sabine)
Daniela liever niet, maar ik kan wel
Icehorse (Linda), liever niet maar kan wel
Naiobi (Petra)
Judith2010, liever niet maar kan wel
Antwan (Anke)
Liftrasa
glinster grijs (Miriam)
Liesbeth

Als er nog plek is, wil ik me graag opgeven voor zondag 17 april. Lijkt me erg leuk om zo'n dagje mee te doen.
Zijn hier nog kosten aan verbonden? En het is (neem ik aan) in de ochtend/middag? Aangezien ik zondag avond niet al te laat in Balkbrug terug moet zijn.

..*Heerlijk aan het bakken*..

66

Nou, wat zal ik 's meenemen zondag? Is er nog ergens behoefte aan? Misschien wat  "hardware" ? (Bordjes, vorkjes enzo?) Of toch nog wat eetbaars of drinkbaars erbij?
Wie kan mij even adviseren?  :rolleyes:

Ik wil zondag graag wat voorbereidingen doen voor mijn verjaardagstaart voor dinsdag erna. Ik wil daarvoor tulpen maken (groot, klein) maar dat heb ik nog nooit gedaan. Dus als iemand daar al ervaring in heeft en me een beetje op weg wil helpen?  :thumb:

Groetjes,
Anke

Bij elke gelegenheid taart......tot het je neusgaten uitkomt.......

67 Laatst bewerkt door liftrasa (23-03-2011 09:12)

@Antwan ''hardware'' is inderdaad wel handig om erbij te hebben.
Tulpen kan ik je helaas niet bij helpen maar misschien een ander wel.

@Belletain Natuurlijk ben je 17 April welkom, gezellig !!
Meestal begint het rond het midddaguur en je bent vrij om te gaan wanneer je wilt.
Kosten zijn er niet, alleen neemt iedereen wat lekkers of te drinken mee.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

68

Even een beetje off- topic.
Wie gaat er morgen ook bij viv de ws RI volgen en kan ik blij maken met een bijna volle zak bc mix van funcakes. Houdbaar tot 29-4-'11
Ik heb de zak vandaag open gemaakt, maar vind het dus echt niet lekker.
Jammer om weg te gooien, dus als er iemand is.... Dan neem ik de zak morgenavond mee.

69

daan77 schreef:

Wie gaat er morgen ook bij viv de ws RI volgen en kan ik blij maken met een bijna volle zak bc mix van funcakes. Houdbaar tot 29-4-'11
Jammer om weg te gooien, dus als er iemand is.... Dan neem ik de zak morgenavond mee.

Als je zondag komt wil ik hem wel  :)

70

mitsey schreef:
daan77 schreef:

Als je zondag komt wil ik hem wel  :)

Dat weet ik dus nog steeds niet zeker. Heeft met de voetbal van manlief te maken.

71

o.k, kijk maar even. Als je er bent heb ik geluk anders misschien een ander... :)

72

Heeft ook iemand zo'n shoe mold die ik zou kunnen gebruiken??

Alvast bedankt!

73

En heeft iemand nog muzieknoot-uitstekers, die ik dan misschien even mag gebruiken??  :)

74

Sorry heb geen van beide.
Hoop dat een ander die heeft voor jullie.

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

75

Beste dames,
Helaas moet ik afzeggen. Er is iets goed mis gegaan in mijn rug/bekken. Ik kan bijna geen kant op. Ik heb dat heel af en toe, als gevolg va bekkeninstabiliteit en ik weet dat ik de komende dag of 4 à 5 nogal beperkt ben in mijn bewegingen. Heb ook veel pijn  :(
Dit soort dingen komen natuurlijk nooit goed uit maar nu helemaal niet. Ik had me verheugd op een middagje freubelen (nu ik eindelijk het lef had om me op te geven.... ;) ). En dan zijn mijn oudste zoon en ik ook nog dinsdag jarig, waar ik natuurlijk ook best druk voor ben en wat dus qua planning lekker in de soep gaat lopen.......
Kortom: ik baal echt verschrikkelijk!!

Ik ga nu maar voor de herkansing op 17 april. Ik hoop dat jullie morgen een hele leuke middag hebben. Brengen jullie hier nog even verslag uit? Veel plezier samen!

Groetjes,
Anke