2451

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 2-

Chantal je bent welkom hoor!
Was inderdaad alleen een waarschuwing... Is ook zo zonde als je zon eind heb gereden en het valt tegen!
Dus gewoon komen vrijdag ;)

Pfff winkels... Ja hier in Deventer zit een hele leuke... Wel een grote portomenee meenemen ;) Maar in Apeldoorn heb ik nog nooit gewinkeld, dus dat zou ik niet weten

2452

@Muisje81: Je doet het niet alleen - ben er toch  :+ Ik zal fijn naast jou komen zitten ter ondersteuning. Je hebt voldoende geoefend en het resultaat gaat gewoon geweldig zijn  :Y  :Y  :Y  Niet stressen! Adem in - Adem uit... Het komt helemaal goed.  :lol:

@Chantal: ik heb maar een opmerking "KOMEN".  :Y  :Y  :Y
Het wordt heel gezellig en die handtasjes zijn zoooo leuk!!!  :Y  :Y  :Y
[zelf reis ik best veel en vind dan 80km ook niet zo ver... ben vanmorgen ff naar ZuidLaren geweest voor een bakkie koffie ;), in mijn beleving is Nieuwegein gewoon om het hoekje... en als je vaker in de wagen zit dan is een uurtje snelweg zonder files helemaal geen opgave, maar gewoon iets wat je ff doet]

Met zoete groet! Akire

2453

Hallo Daffy,

kan ik me aanmelden voor a.s. vrijdag? Lijkt me super leuk!
Weet jij of er foto's van het eindresultaat van de taartwedstrijd van Zus en zo te vinden zijn?

gr natasja

2454

nbreggen schreef:

Hallo Daffy,

Weet jij of er foto's van het eindresultaat van de taartwedstrijd van Zus en zo te vinden zijn?

gr natasja

mail van mij voor jouw, ivm telefoonnummer, wil effe bellen met je ;)

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2455

Rosajati-Sandra... het gaat heel hard hier! Als jij de volgende topic eigenaar wilt zijn dan is het opletten geblazen  :+

Met zoete groet! Akire

2456

nbreggen schreef:

Hallo Daffy,

gr natasja

Laat Marije het maar niet horen!  :D  hihi... het is Zoet en zo!

en:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144938

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144974

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144927

2457

tine83 schreef:
nbreggen schreef:

Hallo Daffy,

gr natasja

Laat Marije het maar niet horen!  :D  hihi... het is Zoet en zo!

en:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144938

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144974

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144927

zus en zo is toch ook een hele leuke naam :lol:

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.

2458

vind ik ook!  :D

2459

Ik geloof dat het nu beter is om niks meer te tikken ivm het nieuwe topic wat geopend moet worden....
Dat is toch bij 2500 berichten....
Sandra waar ben je :+

2460

@Chantal,

geposte berichtjes kunnen altijd verkeer overkomen wat vaak niet de bedoeling van de schrijver/ster is. Zelf ben ik er aanstaande vrijdag niet en dat tasje had me heel leuk geleken om te proberen. Wel ben ik bij de tiara geweest en de sfeer was heel leuk, ongedwongen en gezellig !
Je steekt van elkaar op, ziet wat een ander kan en doet en jij laat jouw kunsten zien, ook ben je er niet bedreven in wat bij mij het geval is. Stel je komt (tuurlijk kom je!) en het was niks voor jou, dan ben je geen groot bedrag kwijt geweest aan een workshop, maar een paar euro en dan toch kun je met de ideeën die je opgedaan hebt weer zelf verder borduren.
Snap je een beetje wat ik bedoel ?
Dus ik zeg, gewoon gaan vrijdag, zijn allemaal hele lieve,leuke, spontane meiden !! :Y

Christine.

2461 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 09:54)

nbreggen schreef:

Hallo Daffy,

gr natasja

Maar natuurlijk kan dat  :Y  Heel veel plezier vrijdag

@de rest: er is wel iemand die foto's gaat maken toch en we gaan inderdaad snel richting het eind.. mocht dit topic vol zijn (en gesloten) moeten we toch even met ze alle wachten op Sandra (rosajati) anders krijgen we het zelfde probleem als de vorige keer haha

2462

In een ander topic zag ik de C1000 aanbieding van de marsepein, ik heb nog wat kleine stukjes bruin liggen, morgen moet/mag ik bij de kleinkinderen oppassen (uk is nog ziek) leuk tijdverdrijf voor de andere 2 bij slecht weer.

Christine.

2463 Laatst bewerkt door rosajati (12-04-2011 09:58)

Sandra is heel erg druk aan het nadenken over wat voor koekjes ze naar Soesa gaat brengen..... Ja hoor, heb het mailtje gehad en ga je even mailen.

Tja bijna weer een topic vol.... Houden jullie het nog even netjes tot vanavond 23 uur???? Dan ben ik weer thuis, en zal even spieken of het al moet! Er is plek voor 2500, dus nog 40 te gaan. Ik zal voor ik ga werken (moet om 16 uur weg) nog even kijken.

Heb zin in vrijdag! Sorry Muisje, maar ik doe niet mee met de tas. Kom je wel geestelijk ondersteunen  :D  :D .
Zie je straks (denk ik).

Ojee, nog maar 37 zie ik....

Enjoy!

2464 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 09:57)

@ Rosajati: je kan ook nu een alvast een nieuw topic openen. Dan hoef je niet tussen door te kijken en kunnen we daar verder als deze vol is.. of nu al  :Y

2465

Ja dat zou kunnen, maar dan maken we weer de 2500 niet vol. Er waren er een paar die dat toch wel jammer vonden.....

Nu kunnen we ook tot half 12 het zelf volkletsen....

Enjoy!

2466

oww dat moet ook wel lukken toch :lol:

op de beurs stond trouwens een dummie met lavendel van ri gespoten.. heeft iemand hier een foto van?? of weet iemand waar ik die taart kan vinden??

2467

dat gaat wel lukken voor half 12!  :D

2468

daffy, die foto heb ik gezien, vond hem zo gaaf dat ik hem opgeslagen heb!
momentje....

2469

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZTOFIVO7.jpg

2470

Heb net voor het eerst in mijn leven....

slangen gevoerd..... Brrrrrhhhh

Vind beesten zonder haar of veren toch maar helemaal niks  :s
Heb het gedaan omdat een lief vriendinnetje dat aan mij vroeg maar anders... blehhh.

Met zoete groet! Akire

2471

@tine: jahh die bedoelde ik!! zo nu kan ik thuis oefenen met een voorbeeldje :D 

enne terwijl ik opzoek was kwam ik zomaar een tafel vol apeldoornse dames tegen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DJQHBZJP.jpg

@Akire: Het is dat ik niet in de buurt ben.. Had het met liefde gedaan :D

2472

Dat meen je NIET! Heb jij wat met slangen?!! Vissen... tja dat wist ik wel maar slangen :s  :s  :s

Ik kan wel bewondering opbrengen voor het beest zelf. Prachtige kleuren en een anatomie die nog uit de dino-tijd stamt. Maar ze zelf houden en aanraken... Blehhh. Nee dan liever iets met veren of haren  :Y

Met zoete groet! Akire

2473

kan niet zo goed zien op de foto wie er allemaal bij zitten/staan, herma, en jij daphne, en de rest?

2474

Nou ik weet niet wat je ze gevoerd hebt maar de laatste keer dat ik bij een collega van steven was heb ik ze getrakteerd op een woestijn muisje.. en lekker dat ie het vond ;)

2475

Goeie Morgen Allen,

We gaan hard!
Mooie taart Henkes!
Welkom alle nieuwkomers!
Chantal....je bent gewoon Welkom!
Rosajati.....nounou....we hebben gezwaaid naar elkaar zaterdag :o
Ik zie je vanavond.....date bij het gat ;) ?
Daffy....gauw beter worden hoor.
Hertje.....jammer van de kink in de kabel, wanneer mag je nu wel met de nieuwe medicijnen beginnen?
Reneebr......ik verveel me ook vrij veel hoor, hier ben je dus ook welkom!Iedereen trouwens :D
Iemand vergeten?

Heeft er iemand nog een tip? Ik wil petit fourtjes maken in de vorm van een vogelhuisje....nou had ik zelf bedacht....klein vierkant koekje als bodem, daar cake op,beetje vulling er tussen, cake in een puntje snijden en bekleden met fondant, snoepjes...
bestaan er kleine vierkantje koekjes kleiner dan biscuitjes :think:
Iemand nog andere bruikbare tips die het overdenken waard zijn,
overigens vandaag geen haast bij, tips zijn ook welkom in het nieuwe topic maar vele hebben ook mijn emailadres wel.

groetjes....