2426 Laatst bewerkt door soesa (11-04-2011 20:51)

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 2-

Sylliek schreef:
soesa schreef:

detaartenvanlot heeft een oproep geplaatst voor een bruidstaart 20 mei voor in apeldoorn,  misschien een van de apeldoornse dames....

:x OMG dit is de bruiloft van goede vrienden (wij zijn getuigen bij hun)!!! Dit gaan ze niet leuk vinden... want ze hebben nog niets van haar gehoord.  :x  :nooo  :think:

dat is niet zo netjes, ik wil hem wel maken mocht er geen reacties komen op het topic

Ze komen hoe dan ook echt niet zonder bruidstaart....

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2427

Nee geen datum... Gaat ook moeilijk worden, is weer volop aan het werk... volgende week ver weg.... waar ging ie ook alweer heen??? pffffff ik heb een geheugen als een zeef  :grr:

Volgens mij australie of nieuw zeeland...

Maar zal wel even overleggen of hij er zin in heeft... Zit nu in duitsland... denk dat ik hem morgen nog wel ff spreek... Als ik nu maar kan onthouden dat ik hem het even moet vragen hahahaha

2428

reneebr schreef:

Nee geen datum... Gaat ook moeilijk worden, is weer volop aan het werk... volgende week ver weg.... waar ging ie ook alweer heen??? pffffff ik heb een geheugen als een zeef  :grr:

Maar zal wel even overleggen of hij er zin in heeft... Zit nu in duitsland... denk dat ik hem morgen nog wel ff spreek... Als ik nu maar kan onthouden dat ik hem het even moet vragen hahahaha

Wat super voor hem!!! Ik help je wel mee hoor anders krijg je een hele rare bruidstaart :cool:

We kunnen donderdag ook je taart uittekenen en knopen gaan doorhakken welke bloemen je erop wil... Nu ga ik echt plat want het gaat niet meer.....

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.

2429 Laatst bewerkt door reneebr (11-04-2011 20:51)

Okay :)

Tot donderdag :)

Oh ja, volgens mij ben jij drukker met de bruidstaart als ik hahahaha

2430

soesa schreef:
Sylliek schreef:
soesa schreef:

detaartenvanlot heeft een oproep geplaatst voor een bruidstaart 20 mei voor in apeldoorn,  misschien een van de apeldoornse dames....

:x OMG dit is de bruiloft van goede vrienden (wij zijn getuigen bij hun)!!! Dit gaan ze niet leuk vinden... want ze hebben nog niets van haar gehoord.  :x  :nooo  :think:

dat is niet zo netjes, ik wil hem wel maken mocht er geen reacties komen op het topic

Nee dit is zeker niet netjes, maar het komt ons niet onbekend voor... ze heeft onze workshop ook maar 2x afgezegd  :nooo  :think:  :grr:

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

2431

Renée, je hebt gewone mail :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2432

da's idd niet zo leuk en netjes Syliek :nooo ze maakt wel mooie taarten :Y (kende d'r niet :o , heb effe gekeken). Gezien de reacties gaat het goedkomen, maar ja, toch wel effe overleggen met bruidspaar  :s  :think:  lijkt mij zo

2433 Laatst bewerkt door Aaf (11-04-2011 21:12)

Sylliek schreef:
soesa schreef:
Sylliek schreef:

Nee dit is zeker niet netjes, maar het komt ons niet onbekend voor... ze heeft onze workshop ook maar 2x afgezegd  :nooo  :think:  :grr:

:x

Maar waarom maak jij de taart niet??  :)  En anders zag ik dat er al meerdere reacties zijn gelukkig!

Groetjes, Aaf

2434

O das idd raar!
Maar gelukkig lijkt het goed te komen :)

ik ben aan het webwinkelwinkelen... Er is alleen niet zoveel aanbod :( Dus nu maar een oproepje geplaatst haha... Misschien krijg ik wel reacties...

Gelukkig vragen we niet zoveel haha...
Lopende webshop, met omzet, niet gemaakt voor de verkoop, zeker al een jaar bestaan, niet volledig dropship, gemiddelde waarde van de bestellingen vanaf 50e. Europese leveranciers, zeker voor het dropship gedeelte etc. etc.

Dus we maken het ons wel makkelijk ;)

2435

Oh ja, mijn Go Ahead Eagles taart zou ik nog even showen...
Hij staat hier: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=145257

Dat is toch een TAART waard!

2436 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 07:40)

chantalessers schreef:

Beste Allemaal!!
Wauw!!! Wat een onwijsssss gezellig topic!!!  :)
Ik ben een nieuwegeinse en zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag voor 15 april een plekje willen bemachtigen bij de tassen makerij!
Is dit nog mogelijk? Ik hoor het heeeeeeel graag!!!!!

Vr Gr Chantal Essers

Hoi Chantal,

Jeetje jij gaat een stuk rijden haha.. Maar hoe meer mensen hoe gezelliger we het vinden! Dan ben jij onze eerste officiële gast :D  Hoe het allemaal in ze werk gaat kun je op de eerste pagina lezen van dit topic. We gaan op 15 april een handtasje maken. Dit is een klein handtasje wat je bijvoorbeeld boven op een "normale" taart kan plaatsen. Zoals de dames hiervoor al hebben vermeld is het geen workshop maar gewoon gezellig wat uit proberen met ze alle. Je vroeg of we dan 1 handtas maken met ze alle, maar je maakt allemaal zelf een tasje. Je kan op de eerste pagina ook zien wat je mee moet nemen. Heb je iets niet dan zijn er vast dames die het je die avond willen lenen. Als je nog meer of andere vragen hebt kan je ze altijd hier stellen of mij een mailtje sturen

Groetjes Daphne

Alles braaf terug gelezen maar er is natuurlijk weer weinig blijven hangen haha

@maritje: Ik heb je erbij gezet voor vrijdag  :Y

@ Carin: Wat een leuke taarten! en de 8 is nog prima gelukt zag ik

@ppeltje: Ik heb hier een collega zitten die best z'n taart wil hoor  :thumb:

@iedereen: Heb weer iedereen toevoegt volgens mij voor vrijdag, maar als jullie nog iemand missen dan roepen jullie wel he :D

2437

reneebr schreef:

Zo dat is ff naast de deur zeg, denk dichter bij mijn zus dan hier ;)
nou dan moet ie haar maar even de groeten doen van de familie hier.

Christine.

2438

Zo hee vanuit Nieuwegein. Is maar waar je zin in hebt.
De Freubelavonden willen namelijk wel eens laat worden.
En om dan nog een uur terug te rijden. Maar als je het er voor over hebt ben je natuurlijk hartelijk welkom.

@Sylliek,  :x Das echt niet netjes. En dan spreek ik het nog vriendelijk uit. Heb al meer klachten over Lot gehoord. Maar dit vind ik echt niet kunnen. Ik zou als bruidspaar helemaal uit mijn ster gaan. Voor jou nu moeilijk om niks te zeggen. Hierbij de succes.

2439

@muisje: zover willen mensen nou rijden om van jou iets te leren ;)

2440

Daffy, ben je weer (een beetje) beter?
Vandaag mag ik met school op pad naar een voorstelling 10.15-12 en dan van 14-15 palmpaasstok versieren :rolleyes: (gelukkig de laatste keer :D ); kortom, een dag waarop je niks doet :s Heb wel nog effe flowerpaste gemaakt :)
Eerst nu gauw met de hond rond :Y ; tot ooit.

2441

Aaf schreef:
Sylliek schreef:
soesa schreef:

:x

Maar waarom maak jij de taart niet??  :)  En anders zag ik dat er al meerdere reacties zijn gelukkig!

Ik wil best de taart maken maar ik kom uit deventer en de taart is voor apeldoorn dus vandaar  ;)

2442

daffy schreef:

@muisje: zover willen mensen nou rijden om van jou iets te leren ;)

:lol: Denk eerder dat het komt omdat mensen denken dat we goedkope workshops geven. En na zo'n leuke en gezellige freubelavond (waar je toch echt wel wat leert) zijn ze dan toch teleurgesteld.

Heb nu al de bibbers voor vrijdag. Moet ik helemaal alleen de handtas doen omdat mijn maatje is afgehaakt  ;)

2443 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 08:41)

@Carien:Een beetje ja.. voel me nog steeds niet helemaal lekker maar ben wel gewoon aan het werk.. Klinkt als een drukke dag.. Veel plezier! :Y

@muisje: volgens mij is het nu wel duidelijk dat het freubelen is  :Y  en ik heb alle vertrouwen in jou uitleg :D

2444

Carien, Is het nog gelukt met de flowerpaste?

Muisje, Ik wil je wel helpen hoor, heb alleen nog nooit een tas gemaakt hahaha

2445

@ Daffy: Dankje voor je oprechte berichtjes! Ze hebben aan jou een goede die het organiseert en anderen te woord staan.

Echter.... bij mij is nu de twijfel toegeslagen door de reacties van de medeforumleden. Dus excusus daffy, schrap mijn naam maar van de hoofdpagina, ik voel me niet helemaal welkom ;-)
Ik zoek wel iemand in de buurt...

Ik wens jullie veel plezier met alle aktiviteiten die komen gaan! Leuk initiatief!!

Groetjes Chantal uit Nieuwegein

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

2446

Muisje, komt helemaal goed hoor, vrijdag! Je moet je niet te druk maken!  :D

Daffy, fijn dat je weer wat opgeknapt bent, succes vandaag!

Carien, leuke taarten heb je weer gemaakt!  :thumb:  Drukke dag vandaag, palmpaasstok versieren vond ik vroeger helemaal geweldig! Al was het dan alleen maar om al die lekkere snoepjes die erop gingen! :o  (ik had mijn stok ook al kaal voordat ik thuis was.... O-) )

Gisteravond naar piet zoomers geweest met mijn zusje, ik wilde wat nieuwe kleren (al tijdje op zoek naar een goede spijkerbroek..) en we zochten allebei een jurkje voor een bruiloft,  zij is wel geslaagd, een heel leuk feestelijk jurkje, maar ik niet. Kon echt niets leuks vinden.... :s  Dus misschien zaterdag maar even de stad in!

2447 Laatst bewerkt door daffy (12-04-2011 08:53)

@chantal: niet je af laten schrikken hoor!! Je bent hartstikke welkom  :Y  :Y  toch dames??? Het is alleen zo dat het echt om een freubel avond gaat en niet om een (mini) workshop en ik denk dat de andere dames bang zijn dat je dan teleurgesteld bent en dat hele stuk voor niks hebt gereden.. Snap je?? Ook is het zo dat woorden op het internet soms "harder" over komen dan bedoelt omdat je iemand zijn of haar uitdrukking niet ziet.. Maar welkom ben je zeker!! Wat mij betreft wel in ieder geval.. Denk er nog even over na ok?

@Tine: weet niet wat je precies zoekt maar ik word altijd wel blij van de Steps jurkjes

2448

chantal, jammer dat je je niet welkom voelt, dat is natuurlijk nooit de bedoeling geweest van de berichtjes hier. Het was alleen als 'waarschuwing' bedoelt, dat je niet teleurgesteld zou zijn na die avond. Geschreven tekst kan soms wat verkeerd overkomen, maar ik weet zeker dat het anders bedoeld was...

2449

daffy, we dachten hetzelfde!

en ja steps staat als eerste in mijn lijstje van winkels waar ik naar toe wil! (ik moet wel eerlijk zegen dat ik al tijden niet meer in de stad ben geweest, dus als iemand nog andere leuke 'nieuwe' winkels weet, ik hoor het graag!

2450

@tine: het ligt er een beetje aan wat je zoekt :) we hebben nu ook loft en is ook erg leuk (zit schuin tegen over de steps) maar is wat duurder (dacht ik) en wat romantischer, en we hebben de leuke dingen winkel maar dat is echt weer iets heel anders dan steps.. meer speels (denk kersjes en appeltjes op je jurk) en pfff er zit zoveel :lol: