2401

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws -deel 2-

Soesa, je gaat op de naam van het topic staan, klikt rechtermuisknop, selecteert snelkoppeling kopieren en that's all :Y  (nou ja, dan nog wel effe plakken waar je het hebben wilt natuurlijk :D )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2402

Nee die had ik dan toevallig wel gezien haha... Tijdens mijn zoektoch naar de dummies van zzc. hahaha...

Soesa van de week samen freubelen? (ik verveel me een beetje hahaha). 14 april was rogier druk dacht ik he?

2403 Laatst bewerkt door reneebr (11-04-2011 18:35)

Huh? Ik wil haar topic ook zien  :Y maar waar is die?
Altijd leuk nieuwe mensen :)

Ah! Gevonden!
Soesa, je had me er al over verteld!

2404

detaartenvanlot heeft een oproep geplaatst voor een bruidstaart 20 mei voor in apeldoorn,  misschien een van de apeldoornse dames....

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2405

Ja had hem ook gelezen... Leek wel een leuke opdracht!

2406

reneebr schreef:

Nee die had ik dan toevallig wel gezien haha... Tijdens mijn zoektoch naar de dummies van zzc. hahaha...

Soesa van de week samen freubelen? (ik verveel me een beetje hahaha). 14 april was rogier druk dacht ik he?

Helemaal gezellig, kom je deze kant op want dan heb ik 2 dames...

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.

2407

Is goed... Hoeft niet per se als rogier weg is hoor... Was meer een vraag of ik het goed had met de datum? Lekker criptisch omschreven haha

2408

reneebr schreef:

Is goed... Hoeft niet per se als rogier weg is hoor... Was meer een vraag of ik het goed had met de datum? Lekker criptisch omschreven haha

je hebt het prima omschreven ;)

2409

Beste Allemaal!!
Wauw!!! Wat een onwijsssss gezellig topic!!!  :)
Ik ben een nieuwegeinse en zou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag voor 15 april een plekje willen bemachtigen bij de tassen makerij!
Is dit nog mogelijk? Ik hoor het heeeeeeel graag!!!!!

Vr Gr Chantal Essers

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

2410

Zo, even een paar dagen niet op het forum gekeken en ik kan gelijk 5 pagina's door lezen...
We kletsen wat af hier hè.

Ook ik heb het super naar mijn zin gehad op de ZZC. Helemaal top hoor dames.  :thumb:
Ben ook erg blij met mijn gekochte spulletjes en kan niet wachten tot ik ze kan uitproberen.

Ben ook al bezig geweest met mijn "silly" om malletjes te maken, maar heb bij een aantal luchtbellen er in gekregen.  :s  Jammer.
Maar de anderen zijn wel leuk geworden, dus die zal ik binnenkort even showen als ik er ook fondantfiguurtjes mee gemaakt heb.

Dat is toch een TAART waard!

2411

soesa schreef:
reneebr schreef:

Wat zitten jullie lekker geheimzinnig te doen saampjes..... :rolleyes:

2412

cassie schreef:
soesa schreef:
reneebr schreef:

Wat zitten jullie lekker geheimzinnig te doen saampjes..... :rolleyes:

valt best mee toch :+

2413

Ja is best geheimzinnig... Rogier gaat de 14e eerst zwemmen, dat moet, is verplicht onderdeel van zijn cursus tot het worden van ruimtevaarder...
Daarna heeft hij een afspraak bij nasa, voor zijn sollicitatie... en als alles goed gaat zit hij dezelfde avond nog in een ruimteschip op weg naar mars  :Y  :rolleyes:

Dus is even afwachten, de 14e ;)

Oh wat een levendige fantasie heb ik ook  :cool:

@chantalessers, zo nieuwegein, das een eind weg! Het is een demo he, en geen workshop... (we hadden namelijk af en toe het idee dat er mensen kwamen voor de goedkope workshops ;), die waren dan na afloop ook een beetje teleurgesteld, maar als dat niet zo is, excuses  :Y )

2414 Laatst bewerkt door Carien (11-04-2011 19:51)

jaaaaa, valt best mee hoor :)  ;) gaan jullie maar lekker fröbelen met man uithuizig :Y , toch :think:  O-)

euh, Chantalessers, da's een heel eind uit de buurt toch? :o Bij Utrecht toch? :o
Ik vind het best, maar we moeten natuurlijk ook weer niet heel half NL naar Apeldoorn krijgen :s
  :think: Zijn er geen fröbelaars bij je in de buurt dan?  :think: Wil je eenmalig voor de tasjes, of vaker komen?

2415

:lol:  :lol: ikke eerst nog denken zoooo, opleiding ruimtevaarder, poepoe (ja echt hoor :o ), maar daarna  :think: dacht ik toch wel te snappen dat het niet waar was  O-)  ;)

2416

Idd carien, dat vroeg ik me ook af ;)

Tis ook zonde als je zon eind moet rijden en dat het dan niet is wat je ervan verwacht ;)

Ohhhhh ik MOET voor vrijdag de crimpers in huis hebben, ik wil ze gaan gebruiken bij de tas!
Dus twijfel twijfel, moet nog meer dingen hebben... maar tis allemaal zo duur....
Heeft er iemand nog een hijtje voor een karweitje? (of schrijf je dat niet zo)
Autowassen of iets ;) Ben ik heel goed in hoor... Kom ik in mijn auto, die ik al 2 jaar heb, maar nog nooit gewassen heb... hahahaha ;)

Oh moet snel weer even iets van werk gaan doen, geld raakt op ;)

2417

reneebr schreef:

Ja is best geheimzinnig... Rogier gaat de 14e eerst zwemmen, dat moet, is verplicht onderdeel van zijn cursus tot het worden van ruimtevaarder...
Daarna heeft hij een afspraak bij nasa, voor zijn sollicitatie... en als alles goed gaat zit hij dezelfde avond nog in een ruimteschip op weg naar mars  :Y  :rolleyes:

Dus is even afwachten, de 14e ;)

Tsjaaa.... nu moet je niet alles verklappen !!  :+  :+  :+

2418

hahahahahahahaha carien.... hahaha..... ik dacht maak er zon verschrikkelijk lul verhaal van, dan snappen ze vast wel dat het niet waar is hahahahhaha

2419

@ Renee:
Ik ben sinds kort aangestoken door het bakvirus en wil dus eigenlijk alles aanpakken. Dus vandaar dat ik op dit forum reageerde.
Maken jullie met elkaar een tas? Dan leer je van elkaar? Of zie ik dat verkeerd?

@ Carien:
Het is een klein uurtje rijden naar Apeldoorn, ik heb het er voor over!
Bovendien staat jullie topic in "Midden Nederland" dus ja... daar ben ik ook woonachtig...

Hier in de buurt wordt niet zoveel georganiseerd als bij jullie. Sprak mij erg aan. Maargoed... ik hoor wel of ik welkom ben, ik zou het in ieder geval wel erg leuk vinden!

Groetjes Chantal

Iedere Taart is Uniek
www.chantalessers.webklik.nl

2420

Van mij mag het wel, hoe meer zielen hoe meer vreugde zegt men toch ;)
Maar ik geloof dat er afspraken waren gemaakt over de grootte van de apeldoorn groep, doel dan meer op afstand ;) Maar ik weet zo even niet meer wat er was afgesproken.
Anders moet je daffy even mailen, die kan  je er meer over vertellen, die beheert op dit moment het topic.

Ik weet niet of je vaak online bent, maar we zitten nu aan de 97 bladzijdes, bij 100 bladzijdes openen we een nieuw topic, die weer te vinden is in het midden van het land... Aangezien we nogal veel kleppen denk ik dat er morgen of overmorgen een nieuw topic geopend wordt, dan weet je het vast ;)

2421

:think: jeumig, zijn we al zover :rolleyes: Had het effe niet in de gaten :nooo  Ga gauw m'n klep houden :Y
Doeg allemaal :)

2422

Tjonge jonge gezellig hoor carien ;)

Pfff tis Bones avond, maar deze heb ik helaas al gezien  :(

2423

reneebr schreef:

Tjonge jonge gezellig hoor carien ;)

Pfff tis Bones avond, maar deze heb ik helaas al gezien  :(

hier ook, gezellig he die mannen :nooo

2424

soesa schreef:

detaartenvanlot heeft een oproep geplaatst voor een bruidstaart 20 mei voor in apeldoorn,  misschien een van de apeldoornse dames....

:x OMG dit is de bruiloft van goede vrienden (wij zijn getuigen bij hun)!!! Dit gaan ze niet leuk vinden... want ze hebben nog niets van haar gehoord.  :x  :nooo  :think:

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

2425

@reneebr heb je al een datum met je mannetje gepikt om te proeven (misschien wel leuk op de dag van ondertrouw...)