76

Re: taartenbaksters in spijkenisse

tweeny1 schreef:

De vakantie is voorbij. Is het al tijd om iets te gaan plannen? Vond het zo gezellig in Hekelingen.

Groetjes Natalie

we gaan binnenkort wat plannen,maar we hebben het even heel druk met de zaak,maar het komt eraan

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

77

als er weer een frobelafspraak word gemaakt mag ik dan ook mee?
Hallo ik ben  fiona en in 2008 begonnen met taarten maken , maar door werkzaamheden na korte tijd weer gestopt .
Sinds augustus dit jaar weer begonnen, dus ik ben nog wel beginner.
Maar ik woon dus ook in spijk dus ik hou me zo een frobel dag/avond aanbevolen , of moet je daar vergevorderd taartenbakker voor zijn :o  ?

rollin rollin keep that fondant rollin ........role out whoeha =D

78

vicenza schreef:

als er weer een frobelafspraak word gemaakt mag ik dan ook mee?
Hallo ik ben  fiona en in 2008 begonnen met taarten maken , maar door werkzaamheden na korte tijd weer gestopt .
Sinds augustus dit jaar weer begonnen, dus ik ben nog wel beginner.
Maar ik woon dus ook in spijk dus ik hou me zo een frobel dag/avond aanbevolen , of moet je daar vergevorderd taartenbakker voor zijn :o  ?

natuurlijk mag je dan komen
maar op het moment hebben we het heel druk met workshops,maar zodra we kans zien organiseren we het weer
hou het dus in de gaten
gr georget

79

Heej wat leuk nog iemand in spijkenisse.

Voor de freubelavond hoef je zeker geen gevorderd taartenmaaker te zijn hoor. Ik was nog maar net begonnen toen ik hier op het forum dit topic begon. Iedereen is welkom dus jij ook hoor.

Groetjes Anita

80

hier nog 1 uit spijkenisse  :Y

81

Yeah..weer een talent in Spijkenisse. Welkom op dit leuke forum. Wie weet zien we je ook als we weer een freubelavond hebben.
In ieder geval heel veel plezier met taarten maken.

82

wekom debster
houd dit forum in de gaten
ik denk dat de frobelavond pas in januari komt,dan is onze workshop ruimte gereed

83

bianc22 schreef:

zijn er echt niet meer taarten baksters in de omgeving
zou toch wel leuk zijn met een wat groter groepje te gaan starten
met frobelen

Hier uit Hoogvliet een taartenbakker i.p.v. bakster.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

84

JPS schreef:
bianc22 schreef:

zijn er echt niet meer taarten baksters in de omgeving
zou toch wel leuk zijn met een wat groter groepje te gaan starten
met frobelen

Hier uit Hoogvliet een taartenbakker i.p.v. bakster.

Gr,
John.

leuk welkom

85

Hoi allemaal,
Heb net de berichtjes hier allemaal gelezen. Zit nu ongeveer een jaartje op dit forum, maar had het nog nooit gezien.

En ja hoor...... ook ik kom uit Spijkenisse en vond het al zo jammer dat ik nooit iets zag van een frobeldagje in de omgeving. Dus als er weer een frobeldagje is wil ik ook wel graag van de partij zijn.

Groetjes
Henny

86

maasje schreef:

Hoi allemaal,
Heb net de berichtjes hier allemaal gelezen. Zit nu ongeveer een jaartje op dit forum, maar had het nog nooit gezien.

En ja hoor...... ook ik kom uit Spijkenisse en vond het al zo jammer dat ik nooit iets zag van een frobeldagje in de omgeving. Dus als er weer een frobeldagje is wil ik ook wel graag van de partij zijn.

Groetjes
Henny

Wat leuk dat er steeds meer mensen uit Spijkenisse dit topic vinden. Je ben van harte welkom hoor.

Nou Georget, dat gaat een volle bak worden als we weer gaan freubelen.

Enne....John, het was natuurlijk niet zo netjes van mij om alleen baksters uit te nodigen terwijl er ook genoeg mannen zijn die prachtige taarten maken. Sorry daarvoor.

87 Laatst bewerkt door JPS (06-11-2011 11:53)

Anita, geeft niets hoor  ;)

Gebeurd zo vaak dat er over baksters gesproken wordt maar dat snap ik ook wel ik het thuisbakwereldje waar nu eenmaal 99% vrouw is. In de beroepswereld van de taarten is dat grappig genoeg wel anders. Werd pas aangesproken toen ik bij Jamin tussen de bakspullen aan het snufellen was, zei die verkoopster ineens " en heeft uw vrouw al een paar kleurstoffen?" toen ze begreep hoe de vork in de steel zat kreeg ze schaamrood.

Prachtig wil ik ze van mij nog niet noemen maar het gaat vooruit, mede door de hulp van zoveel vrouwen op dit forum en een paar mannen niet te vergeten ha ha. Youtube is gelukkig ook heel leerzaam.

Frobeldagen ben ik nog even niet aan toe. Ik vermoed dat dames het toch iets leuker vinden met alleen dames onder elkaar. Met een man erbij zal de sfeer toch weer iets anders zijn.

Bovendien werk ik gemiddeld  zo'n 50 uur per week en soms ook wel eens 70 (met 24-7 wachtdienst) dus blijft er maar weinig tijd over. Heb hier nl ook nog 4 vrouwen in huis die ook de nodige aandacht verdienen.

Gr,
John

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

88

Ik ben nog maar net begonnen met taarten maken, maar heb de smaak te pakken.
Zo'n frobeldagje lijkt me erg leuk en leerzaam!
Dus als er binnenkort iets is, houd ik me aanbevolen.

Groetjes Linda ( uit Geervliet trouwens)

89

sem2007 schreef:

Ik ben nog maar net begonnen met taarten maken, maar heb de smaak te pakken.
Zo'n frobeldagje lijkt me erg leuk en leerzaam!
Dus als er binnenkort iets is, houd ik me aanbevolen.

Groetjes Linda ( uit Geervliet trouwens)

welkom linda
Zodra er een frobelavond is houden wij je op de hoogte
maar dat zal pas worden in het nieuwe jaar

90

he wat leuk een heleboel baksters in Spijkenisse!

Ik ben een beetje een apart geval  :o  Woon namelijk niet in Spijkenisse maar op Corsica. Ik kom wel uit Spijkenisse en als ik in NL ben dan logeer ik daar (bij mijn ouders).

Mochten jullie voor het nieuwe jaar weer iets plannen dan houd ik me graag aanbevolen, heb nog zoveel te leren! En de winkeltjes ga ik ook af als ik weer in het land ben :lol: Al is het financieel misschien niet zo'n strak plan hihi. Jeetje wat een dure hobby is dit zeg, hopen dat de taarten op Corsica ook een beetje aanslaan anders bak ik mezelf blut :cool:

91

Waaaauuuw...wat leuk om te lezen dat er ook zo veel bakverslaafden in buurt wonen.... :thumb:
Dag dames, ik ben Natascha en ik woon in Rozenburg...

92

en heer  :o ...excuus JPS

93

Ik woon niet in Spijkenisse, maar Den Haag... En ik bak nog niet zolang

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

94

indomommy schreef:

en heer  :o ...excuus JPS

Daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor. Ben het wel gewend. En zeg maar John, heer klinkt zo deftig :D

Welkom Natascha, op dit zeer verslavene forum.

Gr,
John

95

Hier nog 1 uit Spijkenisse!! Ben in augustus begonnen en compleet verslaafd  :D

96

Hier nog 1 uit spijkenisse

En hier nog iemand uit Hellevoetsluis :) . Wat zijn er veel' taarters' in de regio...leuk he? Momenteel weer regelmatig aan het bakken, waarbij ik nu ook steeds meer lol begin te krijgen in cup cakes.. Het is een heerlijke hobby (zegt ook mijn omgeving ;) )

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

98

Goedenavond dames wanneer gaan we weer  een keer freubelen? Het lijkt me heel erg leuk om een keer bij elkaar te komen.

99

Goedenavond dames wanneer gaan we weer  een keer freubelen? Het lijkt me heel erg leuk om een keer bij elkaar te komen.

Voor diegene die iets 'meer' willen dan freubelen....Op donderdag 1 maart komt Eline naar Hellevoetsluis voor een workshop Orchidee (ochtend) en lelie (middag)

Er is nog plek!

Zie ook http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=183102

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.