1

Onderwerp: taartenbaksters in spijkenisse

Hallo allemaal,

Ik ben benieuwd of er nog meer taartenbaksters zijn in spijkenisse. En zo ja, dan zou ik het leuk vinden om met jullie in contact te komen.

2

Re: taartenbaksters in spijkenisse

Ik woon niet in Spijkenisse, maar wel in de buurt, in Rozenburg :)

3

Jippie!!! Toch nog iemand in de buurt   :Y . Er is hier pas een winkeltje geopend en er als ik de verkoopster mag geloven bakken er veel mensen in spijkenisse en omstreken taarten. Denk alleen dat ze dit gezellige forum nog niet gevonden hebben  :nooo .

Had me leuk geleken om ervaringen uit te wisselen maar wie weet komen de reacties nog. Wel leuk Ineke dat je reageerde.

4

Hoi Anita,

Pas een winkeltje geopend :o

Er bakken inderdaad heel veel mensen in de omgeving Spijkenisse, waaronder ook wij :)

Als je zin hebt kan je wel een keertje langskomen. Je vind ons achter de Formido in de Akkers.

Groetjes,
trish

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

5

Ik woon ook in Rozenburg!
Ben pas net begonnen met taarten, maar nu al redelijk verslaafd :Y

6

Trisha, ik denk dat Anita het nieuwe winkeltje op het Plateau bedoelt (dit stukje stond in de krant: http://www.spijkenieuws.nl/default.php? … p;id=3816)

Ik ben overigens al een tijd van plan om eens bij jou te komen kijken, ben alleen afhankelijk van het OV, moet ik dan gewoon met de metro naar de Akkers?

Renaat, wat leuk, nog een Rozenburgse :) Misschien kunnen we eens gezellig thee drinken en fröbelen!

groetjes, Ineke

7

ineke010 schreef:

Trisha, ik denk dat Anita het nieuwe winkeltje op het Plateau bedoelt (dit stukje stond in de krant: http://www.spijkenieuws.nl/default.php? … p;id=3816)

Ik ben overigens al een tijd van plan om eens bij jou te komen kijken, ben alleen afhankelijk van het OV, moet ik dan gewoon met de metro naar de Akkers?

Renaat, wat leuk, nog een Rozenburgse :) Misschien kunnen we eens gezellig thee drinken en fröbelen!

groetjes, Ineke

lijkt me leuk!
Ik wilde trouwens binnenkort ook naar het winkeltje in spijkenisse gaan, heb echter wel een auto. Dus als je mee zou willen rijden kan dat natuurlijk.
groetjes

8

Ik bedoelde inderdaad het winkeltje op Plateau.

Trisha, Ik ben al in jouw winkeltje geweest. Ik moet me iedere keer inhouden want ik word altijd veel te hebberig en wil alles kopen  :lol: . Ik vrees dat er meer met dit "probleem" zitten  :D .

En Renaat en Ineke...mochten jullie na het winkelen in spijkenisse zin in koffie/thee hebben dan staat de deur voor jullie open hoor!

9

Lijkt me gezellig! Geef maar een gil als je die kant op gaat.

10

Hoihoi, ik woon in Hellevoetsluis. Is dichtbij. Ben net bezig met taarten bakken maar ben al erg verslaafd.

Groetjes Anyta

11

Hoi Anyta,
Wat leuk een naamgenoot (al schrijf je het net even anders). En nog dichtbij ook. Ik ben ook nog niet zolang bezig hoor maar net als iedereen hier al echt verslaafd.
Nou wie weet kunnen we een keer ervaringen uitwisselen.

Succes in ieder geval met je taarten.

12

Nog een Hellevoeter.
Ik ben bezig met taarten vanaf november en vind het super leuk om te doen!

13

Hoi Anita,

lijkt me erg leuk om een keer ideen uit te wisselen.

groetjes Anyta

14

Ook ik woon in de buurt, Hoogvliet..
Leuk dat er hier op het forum mensen uit de omstreken zijn..
Ik kan nog een boel leren dus tips zijn welkom :D

Gr. Melissa

Beginner

15

Hoi,hoi,

Ik nog iemand uit Spijkenisse.
Woon om de hoek bij trisha's winkeltje, maar ga gauw ook een keer naar het nieuwe winkeltje.

16

Hoi hoi.

Ik kom uit Hellevoetsluis. Werk in Spijkenisse.
Heb Trisha en Diana's taart & cupcake winkeltje al menig keer bezocht en flink gekocht.
Ben sinds vorige week pas begonnen met bakken en heb er al twee af. Aankomend weekend naar de Brabant hallen. Lijk me leuk om ideeen op te doen.

groetjes Corina uit Hellevoet.

17

Hoi,
Hier ook eentje uit spijkenisse :Y
Er zullen er nog veel meer zijn denk ik :Y
Groetjes!

Life is what you make of it...

18

Ik wist wel dat er in Spijkenisse en omgeving meerdere taartenmaakers waren  :Y . Er zijn niet voor niets 2 winkels hier. Lijkt me leuk om een keer kennis te maken en ideeën uit te wisselen.

19

misschien is het leuk om een keer een gezellige middag/avond te plannen?

20

Ik stem voor! Leuk.

21

Lijkt me ook gezellig!

22

Lijkt me heel erg gezellig. Ik heb alleen geen auto, dus ik wil best mijn huis beschikbaar stellen  ;)

23

dat vind ik een goed plan, hoef ik het dorp niet af haha.
maar als het ergens anders is kun je ook meerijden hoor! ;)
iemand een voorstel voor een datum?
ik kan doordeweeks vooral s'avonds, anders heb ik mijn dochtertje!
x

24

Mij maakt het niet zoveel uit of ik ergens heen moet. Ik heb een auto dus ben vrij mobiel. Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar ik heb een schoolgaand dochtertje dus door de weeks wordt lastig voor mij. 's Avonds moet wel lukken denk ik. Of anders in een weekend.

25

misschien een vrijdagavond?