1

Onderwerp: Wie uit emmen eo wil mij helpen met een taart maken?

Ik heb vorige week mijn eerste taart gemaakt, opzich ging het best goed, maar.. hij was niet zo mooi strak als de taarten die ik hier op het forum langs zie komen. Het fondant lag er opzich super mooi overheen. maar de taart zelf was niet zo strak.
Wie wil mij een keer helpen met een taart maken? het kan gewoon bij mij thuis.
liefs

2

Re: Wie uit emmen eo wil mij helpen met een taart maken?

Misschien is het een idee om een keer een workshop te gaan volgen! Ook erg gezellig nl ;)

3

Emmen is voor mij ook  niet naast de deur, maar ik kan je wel een tip geven. Ik bak een taart altijd een dag eerder dan dat ik hem ga bekleden met fondant of marsepein want zo kan ik hem als hij afgesmeerd is met botercreme een dag in de koelkast laten staan. De botercreme is dan mooi stevig en dan krijg je een veel strakkere taart  :Y  :Y  :Y

4

Workshop volgen kan evt. bij mij! :Y

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Hoi Mama-Cake,

Ik woon zelf in Emlichheim en ben ook pas begonnen.
Heb inmiddels m'n 5 taart gemaakt, echt heel leuk maar idd niet superstrak.
Supertip Beertje, ik ga het zeker uitproberen!!
Suc6 met je hobby en kijk uit dat het geen verslaving wordt.

Groetjes Melanie

6

ik woon in hoogeveen, :) als je hulp nodig hebt kunnen we eens samen bakken :)

7

Hoi hoi,

Ik woon in Emmen en ondanks dat ik ook een beginner ben heb ik het bekleden wel aardig onder de knie. Een keer samen bakken lijkt me hardstikke gezellig en we kunnen vast wat van elkaar leren  ;)
Je mag me mailen als het je wat lijkt :)

8

Je kunt bij ook een workshop volgen is in Emmer Compascuum

Je kunt altijd eens contact opnemen komen we vast samen uit.

9

Hoi!

Ik woon in Veenoord, is vlak bij Emmen en wil graag met andere baksters in contact komen uit de omgeving...freubeldagje ofzo... en tips uitwisselen natuurlijk! Misschien nog meer belangstelling voor?

10

Mereltje schreef:

Hoi!

Ik woon in Veenoord, is vlak bij Emmen en wil graag met andere baksters in contact komen uit de omgeving...freubeldagje ofzo... en tips uitwisselen natuurlijk! Misschien nog meer belangstelling voor?

lijkt me leuk! Ben zelf de zaterdagen iig slecht beschikbaar ivm werk maar als er meer belangstelling is en een datum geprikt... ben ik voor. :)

11

sebratje schreef:
Mereltje schreef:

Hoi!

lijkt me leuk! Ben zelf de zaterdagen iig slecht beschikbaar ivm werk maar als er meer belangstelling is en een datum geprikt... ben ik voor. :)

Leuk! Nog meer belangstellenden? Het kan natuurlijk ook op een avond, of op een zondag? Of zal ik even een nieuw topic starten?

groetjes Merel

12

Mereltje schreef:

Leuk! Nog meer belangstellenden? Het kan natuurlijk ook op een avond, of op een zondag? Of zal ik even een nieuw topic starten?

groetjes Merel

Zolang het geen donderdagavond is ;) (koopavond, werk in een winkel)
Ik zou zeggen gooi er een aantal data in en ieder die kan ff kopieren en naam achter data plaatsen als je die dag/avond kan??;)

Ik kan bijna elke ma,di,wo en vr avond wel :D

13

sebratje schreef:
Mereltje schreef:

groetjes Merel

Zolang het geen donderdagavond is ;) (koopavond, werk in een winkel)
Ik zou zeggen gooi er een aantal data in en ieder die kan ff kopieren en naam achter data plaatsen als je die dag/avond kan??;)

Ik kan bijna elke ma,di,wo en vr avond wel :D

ok dan...
zal het even een paar weken de tijd geven..
ik kan zelf niet op  de vrijdag avond

maandag avond 5 maart
dinsdag avond 6 maart
woensdag avond 7 maart
zondag ochtend 11 maart

ik zet dit ook in mijn ander topic ;)