26

Re: Medetaartenbakster/bakkers zeeuws vlaanderen

Hoi Hoi, ik kom ook graag freubelen, maar kan ook pas eind juni ivm mijn huwelijk.....

27

Haha helaas heeft de topicstarter (ik dus  :o ) nogal last van zwangerschapsverschijnselen dus zal ik er zelf niet bij zijn. En wij zijn eind juni op vakantie ;) Maar als er een datum bekend is, misschien dat ik me dan beter voel en alsnog kom ;)

Trotse mama van Iris en Milan, en wonder nr 3 onderweg <3

28

Mocht er nog iets georganiseerd worden, heb ook wel interesse. Leuk om anderen eens te ontmoeten en van elkaar te leren.
Groetjes

Kijk voor mijn gemaakte taarten op: http://www.mijnalbum.nl/Album=RF84JTFH

Ik wil ook wel van de partij zijn als er iets wordt georganiseerd. Van mij valt niet echt veel te leren aangezien ik een beginner ben maar het lijkt me leuk om met een aantal taartenbaksters samen te komen.

30

Hoi,

Ik wil 1 oktober naar de pioenroos workshop in Beesd (zie vraag en aanbod workshop). Iemand uit Z-Vlaanderen verder ook zin hierin? We kunnen dan wellicht samenrijden. Stuur maar een berichtje naar me als je mee wilt.

www.CakeisforLife.nl
voor elke gelegenheid een taart

31

ik meld me ook gelijk aan voor alle freubelmeetings in z-vl! keep me posted!

32

Hierbij een poging om een freubel middag of avond in Zeeuws Vlaanderen nieuw leven in te blazen...

Wie heeft er zin in???

33

absoluut, maar moet doordeweeks werken, dus 's avonds of in het weekend!!!

www.CakeisforLife.nl

34

Als ik kan kom ik zeker hoor!

Kijk voor mijn gemaakte taarten op: http://www.mijnalbum.nl/Album=RF84JTFH

35

Hier nog een zeeuws-vlaamse taartenbakster (Koewacht). Mij lijkt het ook wel gezellig als er nog ruimte is tenminste ;-) !

36

ik kom uit nieuw-namen en ik bak ook graag.
als het eens uitkomt zou ik ook graag meedoen

37

hoi
ik ben ook een beginneling heb dus ook geen ervaring
wil graag wat leren
ik ben niet jong meer dus weet niet of ik mij ook kan aanmelden
hoor het graag van jullie waneer jullie een freubel dag,mid,av
houden
ik kom uit sluiskil

een beginneling die veel wil leren

38

Lijkt mij ook super leuk om te freubelen. Ik kom uit Axel

39

Ik denk dat we als eerste eens moeten kijken voor een geschikte locatie voor meerdere mensen. Mijn zolder en keuken zijn namelijk veel te klein voor meer dan 4 mensen. Heeft er iemand in Z-Vl zin en plaats om meerdere mensen kwijt te kunnen? Meer dan een eetkamertafel/keukentafel met stoelen hebben we niet nodig.

Als tweede kunnen we dan kijken voor een datum waarbij we gelijk kunnen aangeven hoeveel mensen zich kunnen aanmelden.

Als derde moet er dan lekker worden gefreubeld en gekletst en leanneke: leeftijd moet geen punt zijn!!!

www.CakeisforLife.nl

40

Ik heb een eettafel voor 6!

41

bibi89 schreef:

Ik heb een eettafel voor 6!

Geen aanmelding van iemand met nog meer plaats?
Dan wordt het max 6 personen.
Nu een datum + dagdeel.

Ik kan niet overdag doordeweeks ivm werk.
Verder is het afhankelijk van mijn agenda, maar neem aan dat de gastvrouw de datum uitkiest???

www.CakeisforLife.nl

42

Ik kan alleen 's avonds.. Het liefst op vrijdagavond als dat kan..

43

Ik kan eigenlijk alleen Dins- en donderdagmiddag.

Mijn man werkt  5 dagen in de week vroeg (5u en 6u beginnen) dus rekeninghoudend met hem kan het bij mij thuis 's avonds niet.

Dins- en donderdagmiddag van 13:00 tot uur of 17 moet geen probleem zijn.

44

Even weer een upje voor dit topic.
Inmiddels werk ik niet meer op donderdag, dus eens een donderdagmiddag moet voor mij wel lukken.

www.CakeisforLife.nl

45 Laatst bewerkt door Caroline (07-10-2012 19:59)

Hey dames!

Zijn jullie in de tussentijd al ergens samengekomen? Ik kan 12-13 man zetten  :P

Ik kom uit Hulst dus als er iets te doen is in Zeeuws-Vlaanderen (samen taarten bakken of nieuwe dingen uitproberen, workshops,...), let me know!

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

46

Wat leuk dat jullie iets organiseren! Het lijkt mij gezellig om andere 'taartdozen'  ;) te ontmoeten. Ik woon niet in z.vl   maar wel in de buurt: omgeving vlissingen. Hier komt er jammer genoeg steeds niks van de grond om iets te organiseren. Dus ik hoop met jullie mee te mogen doen!?

47

Volgens mij het het topic de afgelopen jaren een beetje doodgebloeid.. Jammer :( .
Zijn er nog steeds taartenbaksters in de buurt die zin hebben in een freubelmiddag?

Ik ben na een tijdje niet gebakt te hebben vanwege tijdgebrek, weer begonnen en mijn 1e opdracht is al binnen; een taart en cupcakes voor +/- 50 personen voor de verjaardag van mijn neefje die 1 jr wordt en mijn zusje die 25 wordt (moeder & zoon). Heel leuk!