1

Onderwerp: gast workshop

Ik zie regelmatig hele leuke workshop in het westen of zuiden van het land, maar zelden in het noordern. Is het een goed idee om de koppen in het noorden bij elkaar te steken en regelmatig een gast workshop te regelen in het noorden zodat we niet altijd 2 a 3 uur moeten reizen? Een workshopruimte is zo geregeld en ik denk dat er genoeg animo is om genoeg personen bij elkaar te krijgen.

Re: gast workshop

helemaal mee eens!!!! :Y

3

Het lijkt me het handigste om een workshopruimte in een stad te regelen zodat iedereen er makkelijk kan komen (ook met ov) (assen, groningen, emmen, leeuwarden). En natuurlijk van wie willen we graag een gast workshop?

4 Laatst bewerkt door Nicolet (19-01-2011 22:03)

Leuk idee :thumb: , misschien kan je de bedrijfjes in Assen een berichtje sturen.
Mijn eigen ruimte is helaas niet geschikt voor meer dan 6 personen. Want een gastworkshop is vaak voor minimaal 10 personen.

Ik wil wel weer een workshop van Wendy volgen.  :Y
Ik ga eens speuren op het web, ik  kom vast veel meer leuke workshops tegen. :Y

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

5

Hier zat ik gisteren en vandaag ook nog aan te denken.
Lijkt me erg leuk!
Ik zag op Hyves dat Wendy weinig op pad gaat dit jaar vanwege de drukte. Maar misschien wil iemand anders.

6

Ik wil ook!

7 Laatst bewerkt door Famke84 (20-01-2011 10:20)

Hier nog iemand die ook geïnteresseerd is ;)

Hoeft wat mij betreft niet perse in een stad te zijn. Er is altijd wel iemand die deelnemers die per OV reizen op kan pikken. Dat geldt voor mij vanaf station Leeuwarden, kan ik er 3 in mijn auto hebben als het nodig is.

8

Nicolet schreef:

Mijn eigen ruimte is helaas niet geschikt voor meer dan 6 personen. Want een gastworkshop is vaak voor minimaal 10 personen.

Nee hoor, niet altijd.... ;)
O.a. ik kom graag naar het noorden en het minimaal aantal deelnemers heb ik verlaagd van 8 naar 6, omdat niet iedereen over een grote ruimte beschikt. :)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

9

Annelies schreef:
Nicolet schreef:

Nee hoor, niet altijd.... ;)
O.a. ik kom graag naar het noorden en het minimaal aantal deelnemers heb ik verlaagd van 8 naar 6, omdat niet iedereen over een grote ruimte beschikt. :)

Ik zou zeggen... Annelies wanneer kun je? Je maakt zulke mooie creacties dat we nog heel veel van je kunnen leren. Als jij aangeeft wanneer je kunt, regel ik een workshopruimte. Ik denk niet dat het heel veel moeite kost om zes deelnemers te vinden

10

Ik heb een emailtje gestuurd naar Annelies met welke workshops ze wil geven, welke datums ze kan en welke kosten hieraan zijn verbonden. Wie heeft een workshopruimte voor 6-10 personen die we hiervoor kunnen gebruiken (en misschien in de toekomst ook voor andere gastworkshops)?

11

miranda80 schreef:

Ik heb een emailtje gestuurd naar Annelies met welke workshops ze wil geven, welke datums ze kan en welke kosten hieraan zijn verbonden. Wie heeft een workshopruimte voor 6-10 personen die we hiervoor kunnen gebruiken (en misschien in de toekomst ook voor andere gastworkshops)?

Ik ga je vanavond mailen!
(Ben vandaag oppas voor mijn zieke kleinkind en moet steeds bij haar zitten en handje vasthouden... :s  maar ze is zo lief.. ;) )

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

12

Wat een goed idee, als het niet te ver weg is zou ik ook graag mee willen doen.
hartelijke groetjes, anne-mieke

groetjes, anne-mieke

13

Annelies, beterschap met je kleindochter.
Mijn beide kindjes zijn ook al ziek. De oudste (3 jaar) heeft koorts maar voelt zich verder goed. Maar de jongste (1) heeft net de laatste antibiotica doses gehad voor haar oorontsteking maar wil sinds vanochtend niet meer drinken (ze lacht gelukkig nog wel, haar mama vindt het minder leuk)

14

Ik heb ruimte voor 6 a 7 personen.
Wanneer er iemand ruimte nodig is voor een gast workshop, ik wil dan wel graag meedoen. hahaha
Ben bezig met thirs; de shoe crazy.
En heb ook een aanvraag neegelegd bij Suus; de wavy, of de coleete wanneer er interesse voor is.
Annelies je bent ook welkom hoor. :Y

Dames ik zou zeggen. Laat je horen. :Y

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

15

Ik heb twee bedrijfjes benaderd in assen. Bij beide kunnen er gastworkshops gegeven worden. Ik heb op dit moment de volgende personen benaderd voor een gastworkshop:
- Annelies
- Etty (van Caek)
- Marjolein (van Zoete kunst)
- Suuz (suikertaartjes)
Op dit moment zijn we nog bezig met datums en welke workshops. Maar als iemand anders nog een leuk idee heeft voor gastworkshops, is dit natuurlijk altijd welkom :Y .

16

Wat zijn de kosten?
Als die niet te hoog liggen heb ik zeker intresse. :D

"Succes is een taart waarvan iedereen mee wil eten. Maar als ie op is, zie je niemand meer."  Wim Kan

17

Wat zijn de kosten?
Als die niet te hoog liggen heb ik zeker intresse. :D

"Succes is een taart waarvan iedereen mee wil eten. Maar als ie op is, zie je niemand meer."  Wim Kan

18

Het lijkt mij ook heel erg leuk. Maar wel even afhankelijk van tijd, kosten en opvang voor 3-jarige dochter.

19

Het lijkt mij ook wel heel erg leuk. PME sugarpaste wordt 't niet voor de zomer op zaterdag volgens Ellen, dus kan ik wat andere dingen doen :Y  Ik werk wel gewoon en kan daarom alleen op vrijdagmiddag/avond en in het weekend.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

20

Afhankelijk van het wie, wat, waar en de prijs ben ik ook wel geinteresseerd! Ik ga dit draadje volgen.

21

Ik heb het ook al een paar x voor gesteld maar als ik dan meld dat de gastworkshops 90 euro kosten haakt iedereen af

Op een 1 of andere manier vinden we het hier in het oosten en noorden gauw te duur  :s .

Ik woon zelf een half uur van joure af dus het mag ook hier :-)

22

Ja, de meeste workshops liggen rond de 90 euro. Maar dit is dan wel een hele dag workshop inclusief lunch. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat diegene die de workshop geeftook reiskosten/uren maakt en voor alle materialen zorgt. En aan het eind van de dag heb je een heleboel geleerd die je weer bij je eigen taarten in de praktijk kunt brengen. Ik vindt 90 euro voor een gehele dag inclusief lunch en matrialen niet duur.
Je betaalt inhet noorden voor een avondworkshop (2 a 3 uurtjes) ook 30-40 euro.

23

miranda80 schreef:

Ja, de meeste workshops liggen rond de 90 euro. Maar dit is dan wel een hele dag workshop inclusief lunch. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat diegene die de workshop geeftook reiskosten/uren maakt en voor alle materialen zorgt. En aan het eind van de dag heb je een heleboel geleerd die je weer bij je eigen taarten in de praktijk kunt brengen. Ik vindt 90 euro voor een gehele dag inclusief lunch en matrialen niet duur.

:Y  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

24

miranda80 schreef:

Ja dat heb ik toen ook uitgelegd  :thumb:  :thumb:  :thumb:

25

miranda80 schreef:

Ja, dit klopt allemaal. Maar het blijft veel geld.
En voor sommigen is het een week boodschappen voor hun gezin.

Raar eigenlijk dat we voor sommigen activiteiten het zo neerleggen, omdat het veel meer om ons heen gebeurd. En dan denk ik even aan al die (motor)rijscholen. Vorig jaar betaalde ik voor twee uurtjes motorrijles 80 euro!

Ik denk dat je voor jezelf goed de afweging moet maken, of JIJ vindt dat de workshop in kwestie dat bedrag waard is.

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky