1

Onderwerp: Winkels omgeving Amstelveen?

Goedenavond,

ik wilde vragen waar de dames/heren uit de omgeving Amstelveen/Aalsmeer/Uithoorn/Ouderkerk a/d Amstel hun spulletjes kopen? Er is volgens mij niet veel in de buurt, alleen Amsterdam dan. Of weet er iemand misschien iets wat beter te bereiken is dan centrum Amsterdam of Amsterdam Noord. Ik weet dat er genoeg webshops zijn, maar soms wil ik ook dingen 'live' zien.

Groetjes,

Joyce

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Als je in de buurt van de metro woont in amstelveen, het is maar 8 min met de bus vanaf amsterdam centraal naar ACDS in noord. En die bussen (34/35) gaan best vaak.

Verder helaas geen winkel tips

3

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Er is niets in de buurt, en trouwens ik vind de winkels heel erg duur en het assortiment valt ook tegen.
Ingrediënten koop ik bij de Marco of Hanos en de rest bestel ik via internet.

4

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Sugarlicious in Amsterdam in de Jan Pieter Heijestraat (vlakbij de Overtoom) Heel leuke winkel met een prima assortiment.

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

In Uithoorn zit er een hobbyzaak, die heet Hand(ig)werk. Die heeft een assortiment van Wilton. Geen idee hoeveel, maar daar kan je ook wat spullen kopen.
Winkel zit in winkelcentrum Amstelplein.

Groetjes Karine

6

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Moon schreef:

Er is niets in de buurt, en trouwens ik vind de winkels heel erg duur en het assortiment valt ook tegen.
Ingrediënten koop ik bij de Marco of Hanos en de rest bestel ik via internet.

:Y

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Sugarlicious is ook de winkel waar ik heenga. Maar ik vind het ook leuk om weleens ergens anders te kijken wat ze hebben. Ben ook bij de Tafel van 18 in Utrecht geweest. En dan nu ook bij Taart op Maat. Aangezien ik daar de PME 1 volg. En bij de Makro ben ik ook inderdaad geweest. Hanos is dat ook met een pasje, net zoals bij de Makro?

Fijne avond!

8

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

joyce_pijnaker schreef:

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Sugarlicious is ook de winkel waar ik heenga. Maar ik vind het ook leuk om weleens ergens anders te kijken wat ze hebben. Ben ook bij de Tafel van 18 in Utrecht geweest. En dan nu ook bij Taart op Maat. Aangezien ik daar de PME 1 volg. En bij de Makro ben ik ook inderdaad geweest. Hanos is dat ook met een pasje, net zoals bij de Makro?

Fijne avond!


ja voor de  Hanos heb je ook een pasje nodig
maar die heeft alleen ingrediënten en ook niet super goedkoop hoor en alles in grootverpakking dus.....
ik heb de pas ook te leen maar als je een keer mee wil mail me dan maar
groetjes Simone

9 Laatst bewerkt door angelz (26-01-2011 14:47)

Re: Winkels omgeving Amstelveen?

Moon schreef:
joyce_pijnaker schreef:

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Sugarlicious is ook de winkel waar ik heenga. Maar ik vind het ook leuk om weleens ergens anders te kijken wat ze hebben. Ben ook bij de Tafel van 18 in Utrecht geweest. En dan nu ook bij Taart op Maat. Aangezien ik daar de PME 1 volg. En bij de Makro ben ik ook inderdaad geweest. Hanos is dat ook met een pasje, net zoals bij de Makro?

Fijne avond!


ja voor de  Hanos heb je ook een pasje nodig
maar die heeft alleen ingrediënten en ook niet super goedkoop hoor en alles in grootverpakking dus.....
ik heb de pas ook te leen maar als je een keer mee wil mail me dan maar
groetjes Simone

Ik haal er altijd mijn sbpoeder, fondant, bakspray, bakpapier, gepast. eiwit etc etc. Ja het is wel iets meer dan dat je in de supermarkt kan kopen blijft over het algemeen lang goed. Ben er in verhouding goedkoper uit dan in bv een webshop.