76

Re: frobelen Twente

Wat mij betreft ook prima! Ik ben wel thuis, maar kan er niet bij zijn helaas. Wij vieren de verjaardag van mijn man.
Maar zal wel ff om de hoek komen kijken :D

77

his schreef:

Bij deze dan...

Vanaf een uur of twaalf??
Dan hebben we de hele middag om lekker te freubelen en te kletsen. :Y

Helemaal goed.

78

ik vind het ook prima!

Pluk de dag !!!

79

En als ik nou zeg dat ik dat niet prima vind :+  :lol:

Nee hoor, prima, dan hoef ik niet achterlijk vroeg op O-)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

80

Staat genoteerd  :Y

81

Ottolien schreef:

En als ik nou zeg dat ik dat niet prima vind :+  :lol:

Nee hoor, prima, dan hoef ik niet achterlijk vroeg op O-)

Dus ik neem aan dat dat dan een ja is??
Je stond nog op "lichte twijfel" nl.. :lol:

Benieuwd naar mijn blog? Klik hier!

82

De tijd moet ik nog even bekijken. Ligt er aan of er voetbal is, anders kom ik wat later of kijk mijn zusje even heeeeel lief aan ;)

83

vind helemaal prima gezellig :Y  :Y

Ik heb het genoteerd, de 20e vanaf 12:00 bij Vivian!
Neemt iedereen nog iets lekkers mee?
Ik zorg voor wat hartige wraps, ter compensatie voor al dat zoets waar we mee gaan freubelen.

Wie gaat trouwens wat doen die middag. Ik wil dus in iedergeval wat baby's maken!! :lol:
Misschien is het leuk als mensen die leuke mallen, uitdrukkers oid hebben deze meenemen? Heb zelf namelijk niet zo veel en wil natuurlijk van de gelegenheid gebruik maken.

85 Laatst bewerkt door daan77 (25-01-2011 13:30)

glinster grijs schreef:

Ik heb het genoteerd, de 20e vanaf 12:00 bij Vivian!
Neemt iedereen nog iets lekkers mee?
Ik zorg voor wat hartige wraps, ter compensatie voor al dat zoets waar we mee gaan freubelen.

Wie gaat trouwens wat doen die middag. Ik wil dus in iedergeval wat baby's maken!! :lol:
Misschien is het leuk als mensen die leuke mallen, uitdrukkers oid hebben deze meenemen? Heb zelf namelijk niet zo veel en wil natuurlijk van de gelegenheid gebruik maken.

Ik wil graag koekjes versieren of cakepops maken. Wie kan mij daarbij helpen en wat heb ik allemaal nodig?

Goed idee iets lekkers, maar wat????

86

glinster grijs schreef:

Moeten we nog even een man regelen???? :lol:  ;)  :P

87

Ik wil wel spullen om koekjes te versieren meenemen! :Y Voor cakepops ligt het er aan hoe je ze wil maken...ik maak ze zelf altijd van een goedkope kant-en-klare cake, beetje jam erdoor en dan dippen in gesmolten chocolade of candy melts. En daarna nog even door de disodip oid. Alleen heb je dan wel een magnetron (of kookpitje voor au-bain-marie) nodig om de chocolade te smelten, dat is het enige probleem... :/

Oh, en ik neem wel tortillachips met de dip van Jolanda mee, die was erg lekker bij de freubeldag in Apeldoorn! :Y
En als we allemaal wat te drinken meenemen moet dat ook goed komen, toch?

88

Als jullie dat erg graag willen doen, mag onze magnetron wel in de winkel staan.

89

Viv schreef:

Als jullie dat erg graag willen doen, mag onze magnetron wel in de winkel staan.

:thumb:

90 Laatst bewerkt door Hertje (24-01-2011 21:29)

daan77 schreef:
glinster grijs schreef:

Moeten we nog even een man regelen???? :lol:  ;)  :P

:lol:  :thumb:

his schreef:

Oh, en ik neem wel tortillachips met de dip van Jolanda mee, die was erg lekker bij de freubeldag in Apeldoorn! :Y

:P Dat was superlekker (in Nijkerk ;) ).

Ik neem Griekse spiesjes mee (komkommer- apetina feta -kerstomaatje- olijf -blaadje basilicum). Lekker fris.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

91

Oooooh ja Nijkerk, ik was al aan het twijfelen, maar ik zat toch dicht in de buurt!! :lol:   :lol:

92 Laatst bewerkt door Hertje (24-01-2011 21:32)

his schreef:

Oooooh ja Nijkerk, ik was al aan het twijfelen, maar ik zat toch dicht in de buurt!! :lol:   :lol:

Maakt niet uit, als 't maar gezellig is! En dat was het daar. :Y

93 Laatst bewerkt door Hertje (24-01-2011 21:33)

Cakepops leren maken lijkt me een prima idee :) , ik heb ze 1x gemaakt en toen gingen ze spontaan van hun stokje :s . Hoog tijd voor een herkansing dus. :Y
En koekjes decoreren is altijd leuk.

94

his schreef:

Dat ligt er maar aan van welke kant je komt :+

Sorry His, maar ik kan het weer niet laten. Denk maar dat m'n bui nog niet over is O-)
:lol:  :lol:  :lol:

O en ik weet al wat ik ga doen die middag :Y . Ik ga foto's maken. Als jullie net zo onhandig zijn als ik met die calepops dan krijg ik het nog heel druk met dat fototoestel :lol:
Ik denk nog even na over iets lekkers. Ik mis wel de dadels op het lijstje :s

Groetjes, Ilonka

95 Laatst bewerkt door Ottolien (24-01-2011 22:00)

Voor het eerst een labtop en ik klikte niet op het goede knopje O-)
2x is teveel dus deze maar weggeghaald.

Groetjes, Ilonka

96

ik ga gevulde dadels maken, had ik al een keer gepost volgens mij, maar bij deze nog maar effe een keer  ;)

Pluk de dag !!!

97

Hoe lastig is et bij sweetycake te komen met OV? 
Ik zou nog ff oppas moeten regelen maar als het en beetje te doen is met ov dan is het wel de moeite waard.
Ik heb al meer als een jaar niet echt gefreubeld... en moet echt weer in de taart/koekie/cc stemming komen voor mei :+

98

Met de trein naar Hengelo en dan 4 minuutjes in de bus en 6 minuutjes lopen volgens 9292ov.nl. En dat klopt wel!

99

his wat moeten we meenemen om de cakepops te maken???? :D

100

Pfff, wat zal ik eens meenemen :think:  :think:  :think:

Smoothies?!  :P

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl