1 Laatst bewerkt door Anne2008 (08-12-2010 19:34)

Onderwerp: (kerst)Freubelen in Tiel?

Wie heeft er zin om er mee te komen freubelen in Tiel? het liefst voor de kerst? leuke koekjes of cupcakes of kleine taartjes?
ik zorg voor de drankjes en lekkere broodjes! dus zijn er nog meer mensen die zin hebben om gezellig een avondje/middag/dagje te freubelen?

liefs Anne

2

Re: (kerst)Freubelen in Tiel?

ik wel hoor anne... ligt aan wanneer...

Happiness is a CAKE!!

Hee lief meisje :D:D
Gelukkig heb je al een stoel voor mij vrij gehouden ;)

(K)

4

wanneer wanneer  :D

Happiness is a CAKE!!

5

Heeeey!!! bianca natuurlijk hou ik een stoel voor jou vrij!  :thumb:

@ emine & bianca.

De datum moeten we nog even bekijken. ik zat misschien te denken aan dit weekend! want volgend weekend ben ik weg.. en dan zitten we eigelijk al op de kerst!  :/  Wat denken jullie?

koeeezje voor mijn vriendinnetje!  :Y

6

Anne2008 schreef:

Heeeey!!! bianca natuurlijk hou ik een stoel voor jou vrij!  :thumb:

@ emine & bianca.

De datum moeten we nog even bekijken. ik zat misschien te denken aan dit weekend! want volgend weekend ben ik weg.. en dan zitten we eigelijk al op de kerst!  :/  Wat denken jullie?

koeeezje voor mijn vriendinnetje!  :Y

zaterdagochtend heb ik een workshop (geef het zelf) daarna vrij en zondag ook ....

Happiness is a CAKE!!

:D lieverd je weet toch dat ik dit weekend met 5 taarten zit (A) doordeweeks s'avonds aankomende week? Maken we het niet te laat want je moet ook beetje aan jezelf denken :)

8

Bianca? kan jij zondag toevallig!  :rolleyes:

en anders euhm woensdagavond 15 december?
Want ik ga vrijdag al weg (na maastricht!*D)

Zondag avond hoelaat? Dan ga ik dat even overleggen met Mark maar moet wel lukken denk ik :)

10

ja of woensdagavond?  :9  hahaha!

ik heb (emine meegeteld) nog 1 plekje vrij! kan eventueel ook uitbreiden nog nog 2 plekjes erbij rekenen! maar er zijn dus dan nu nog in totaal 3 plekjes vrij! mail me effe mensen als er nog meer mensen zijn die willen komen freubelen!