1

Onderwerp: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Ik wil graag een website maken. Ik heb al één en ander opgezocht, maar er is zoveel te vinden! Ik vind webhosts zoals one.com en webreus vrij duur voor een jaar (het is en blijft een hobbywebsite), daarom dat ik nu op zoek ben naar een gratis alternatief. Maar bij die gratis websites heb je altijd ongewenste reclame op je site. Wie heeft ervaring met zo'n gratis websites en kan me één aanraden? Liefst met zo weinig mogelijk reclame (en als het even kan zonder - wishfull thinking  :P  )!

Bedankt!

Groetjes van Natascha!

2

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

ik heb geen idee wat het kost, maar heeft vistaprint ook geen websites? en hyves en facebook zijn gratis.

N-Joy Cakes

3

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Facebook heb ik al, maar ik wil graag iets uitgebreider, met verschillende pagina's.

Groetjes van Natascha!

4

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

come2me.nl

daar kun je de reclame verwijderen.

Groetjes, Franka

5

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Fibi schreef:

come2me.nl

daar kun je de reclame verwijderen.

Die ken ik niet, maar lijkt interessant! Bedankt voor de tip!

Groetjes van Natascha!

6

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Ik heb come2me eens bekeken, maar jammergenoeg geldt de 'website zonder reclame' niet meer  :nooo

Groetjes van Natascha!

7

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

webs.com misschien? Je hebt er wel reclame, maar heel beperkt.

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

8

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Ik heb een site via webklik. Dit bevalt mij erg goed, ´t is wel even een gepuzzel voor ´t helemaal naar mijn zin was, niet alles is zo in te stellen als ik eerst van plan was, maar ´t is gratis en zonder reclame.

9

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

ik heb een website via www.wix.com

10

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Mijne is ook van webklik.nl.
Ik doe er nog niet erg veel mee, maar er zijn aardig wat mogelijkheden. En zonder reclame.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Weet niet of je al een keuze hebt gemaakt, maar bij wordpress.com heb je een gratis versie. Heb ik ook. Wil je een grotere opslag dan betaal je daar voor. In ieder geval niet erg moeilijk als je je er een beetje in verdiept!

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Hoi,

Ik vind Yoomla de allerbeste gratis site. Denk er wel om dat je de meest recente versie neemt. Ik had eerst een oudere versie, die werd gehackt door iemand uit Rusland!  Dan doen zij om zodoende spam en illegale documenten te versturen via jouw site. Oppassen dus.
Het lijkt dan net of je je oude site weer terugkrijgt, maar er worden dan documenten tussen versleutelt die mensen uit bijv. Rusland gebruiken. Het klinkt raar maar het is echt gebeurd bij mijn oude site.
Nu heb ik de meest recente versie van Yoomla, en overkomt mij dit hopelijk niet meer. Mijn partner is ICT-er.
Ik heb ook een slechte ervaring met webklik (sorry hoor).Eerst ging alles prima, maar later kreeg ik veel problemen met het laden van foto's e.d.
Uiteraard moet je bij andere webhosting ook kiezen voor de meest recente versie.
Succes!

13

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

joomla biedt toch geen sites aan, alleen de software die gratis is? of vergis ik me nu?

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

14 Laatst bewerkt door saskiahuisman (01-12-2010 13:53)

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

Rabbeltje schreef:

joomla biedt toch geen sites aan, alleen de software die gratis is? of vergis ik me nu?

Hoi,
Je vergist je hoor, ......even googlen.

15

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

dan zal ik wel verkeerd zoeken ;) ik kan alleen maar de download-cms vinden van joomla die je dus zelf moet installeren.

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

16 Laatst bewerkt door cares (01-12-2010 14:01)

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

bij google kun je een eigen site maken
https://sites.google.com/

17 Laatst bewerkt door Moonfairy (01-12-2010 16:22)

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

ik vind t vaak zo jammer dat je maar uit beperkte templates kunt kiezen..

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

18

Re: Waar een gratis website maken met weinig of liefst geen reclame?

ik heb een hele tijd via freewebs een site gehad. Beviel goed alleen door teveel foto's werd het uploaden van foto's lastig. Vandaar andere site nu.