2476

Re: freubeldag omgeving Arnhem-Nijmegen

klinkt leuk ! Wel grappig elfjes voor een 71 jarige ! is het niet toevallig voor een 17 jarige ? misschien kun je een voorbeeld nemen van de Efteling ? Ik weet niet of je daar uitstekers voor hebt, ga je boetseren of een puzzelplaatje van maken....he Tinkerbel lijkt mij erg leuk maar is denk ik een beetje kinderachtig... In ieders geval veel succes en ik ben benieuwd naar het resultaat.

2477

oh jee we zitten al op pagina 100.....wordt bijna tijd voor een nieuwe topic...

2478

@Kelly: Die zie je idd niet aankomen. Maar wel super leuk om te maken voor een vrouw van 71. Als ik zo oud ben wil ik misschien wel een hk taart...uhhh nee, denk 't toch niet. Jammer dat je niet kunt 3 juni.

Het zou idd bij mij zijn. Maar als we met veel  zijn kan het misschien bij danny.
En dan een keer als er wat minder kunnen bij mij. Alhoewel ik ook plaats heb voor 8 en als het echt moet kan ook ik er de houtwn tafel van zolder bijplaatsen.

Oh en monique en birdygirl, jullie zijn natuurlijk van harte welkom!!!

@monica; gewoon lekker bakken die cc. Leuk en lekker!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

2479

Dus wie kan en wil 3 juni gezellig meefröbelen?
Nu had ik trouwens ook iets gehoord over een beurs dat weekend. Da's misschien ook leuk om met een stel naar toe te gaan.
Anyway... Mijn zusje is 2 juni uitgerekend en het kan zomaar zijn dat de kleine er dan is. Omdat ze aan de andere kant van het land woont wil ik misschien op zondag ook even op en neer rijden voor een kus en een knuffeltje. Misschien is het dan sowieso wel handig om het bij Danny te doen... Ik kan dan komen als het er nog niet is en wegblijven als de kleine man is geboren.

2480

Leuk dat ik ook mee mocht doen, maar ik kom er net achter dat ik het weekend van 2 en 3 juni er waarschijnlijk helemaal niet ben of het moet heel slecht weer zijn, want de mannen gaan dan altijd in Diekirch (Luxemburg)marsen en dan ga ik altijd met mijn zus en mijn zoontje een weekend weg. Wij wilden dit keer naar de waddeneilanden gaan maar als het regent ben ik wel gewoon thuis..

2481

Even kijken wie dan op 3 juni kan
3 juni: Danny

2482

we hebben de 100 gehaald!!

Wie gaat de nieuwe openen??

Liefs, Zanoni

2483

Jij Zanoni ? Ik wil de eer geven aan degene die al vanaf het begin erbij zat en dat is ????

2484

3 juni: Guusje, Danny,

ZANONI.... OPEN HEM!!! (ipv sesam open u)  :+

2485

Nog 15 berichtje na mij....

2486

nog 14...... :+

2487

Oh nee nu nog 12.... dan oook nog niet goed tellen... duuhhhhh  :s

2488

Yes I did it!

OP naar de nieuwe!!

Liefs, Zanoni

2489

Tromgeroffel.....

2490

En die staat hier: klikkerdeklik   ;)