26

Re: Freubelen in Tiel wie heeft er zin in :)?

19 uur lijkt me prima :thumb: tot hoelaat gaan we door?

Happiness is a CAKE!!

Haha geen idee ? Moet er de volgende ochtend wel om half vijf uit maar denk dat iedereen dan weer vroeg op moet ;)

28

ok ik lees mee

Happiness is a CAKE!!

29

19 uur is goed! wil je me een priveberichtje sturen met je adres? en wat ik moet meenemen? ik heb geen idee! maar vind het wel eng..  O-)  ken jullie allemaaaaal niet!!!

:P we bijten niet ja dat is een goede wat wil je mee nemen dan? Gewoon je eigen spulletjes wat je wilt gebruiken koffie thee is er altijd en wat lekkers ook wel weet niet of iemand speciale wensen heeft met drinken?

31

:Y wat leuk , in Tiel....
is dit dan bij iemand thuis?
Ik wil ook wel een keer...... gezellig, zie ik mensen in het echt van het forum!

Leef je leven en volg de weg die bij je past!

32

esper2008 schreef:

:Y wat leuk , in Tiel....
is dit dan bij iemand thuis?
Ik wil ook wel een keer...... gezellig, zie ik mensen in het echt van het forum!

Ja, bij Bianca (simpeltaartje) thuis.
We willen maandagavond om 19 uur frobelen...
Kom je ook?

Happiness is a CAKE!!

Klopt bij mij :D gezellig in de woonkamer/keuken heb dan genoeg tafels en stoelen ( geef zo ook de workshops dus moet gekomen ;) ).

Trouwens voor mensen die het adres nog niet hebben stuur dan zelf even een pb ik ben een vergiet op het moment dan weet ik zeker dat ik niemand over sla.

34

Deze keer kan ik niet , maar wil zeker de volgende keer ook gezellig meedoen!!!
Ik zal nog wel even een mailtje sturen voor het adres.....
Tot e volgende keer!  :thumb:
Voor maandag HAVE FUN! :Y

Leef je leven en volg de weg die bij je past!

Thanks en als je een andere keer wilt frobelen of iets mag je ook gewoon berichtje sturen hoor vind ik wel gezellig :D

36

Ik kan helaas niet. Wij hebben dan vakantie. En lig momenteel nog plat door de buikgriep, dus hoop gauw op te knappen. Een volgende keer ben ik er graag bij.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

37

hahhahaha  :Y  je maakte een grapje denk ik om al me taartspulletjes mee te nemen  :x  dan kan ik nu alvast gaan inpakken  :rolleyes:  heb aardig veel taartspullen...

Haha Anne gewoon mee nemen wat je nodig denkt te hebben (A) Heeft er iemand iets waarmee je een paard kan maken of een hoofd er van ofzo ( pony mag ook). Kan wel wat boetseren maar een paard... Zou iemand die daar wat van heeft dat maandag mee willen en kunnen nemen (A)

Jammer Maris dat je niet kan maar komt vast nog wel een avondje beterschap verder nog.

39

Hoi dames lees nu pas de rest ben pas terug van vakantie en kan dus morgenavond niet ga dan op kraamvisite.
Hoop voor de volgende keer wel dat ik kan komen.

Leuke vakantie gehad willeke?
We zullen vast wel na vanavond een andere datum plannen hopelijk kan je dan ook :)

41

Ja wij hebben een erg leuke vakantie gehad we zijn naar attractiepark slagharen geweest en geslapen in een wigwam.
Ga er alles op zetten om de volgende keer wel te kunnen maar ja wat ik nu ga doen is ook erg leuk!!!

42

zal ik wel, zal ik niet...

Life is a piece of cake.

:D Klinkt erg leuk willeke hoe is het met de dummie ?

En lionne gewoon komen ;)

44

Druk mee bezig wil nog niet helemaal lukken maar we gaan stug door tot het lukt.

Heb je het met water/crisco gedaan of toch met botercreme?

46

met water gedaan maar dat wilde niet mooi strak worden gaat het nu dus met botercreme proberen

Ben benieuwd :D:D