76

Re: omgeving Barneveld/Leusden

hmmm :think:  goed plan... aan vieze broodjes hebben we ook niks he... ;) :+

moet ik ook nog ergens voor zorgen?

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

77

Zo, ik denk ik zet t topic weer even naar boven én tevens een herrinnering aan morgen!!!! Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!!
Nogmaals, erg spannend maar wel erg leuk!!!!

Meiden tot morgen en we maken er vast iets gezelligs van :thumb:

78

ik had nog geen berichtje terug gehad over hoe laat we ook weer hadden afgesproken??

dussuh.... hoe laat??? :D

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

79

Naar mijn idee 10 u chocotoetje.

Tot morgen!

80

tot morgen!

81

Tot morgen! Ik heb er ook zin in! gr Edith

82

Willemijn, nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid, het was reuze gezellig ondanks dat we niks gefreubelt hebben :lol:
Meiden bedankt en voor de eerst volgende keer hier in Leusden? De tafel hier is precies goed voor 6 pers dus... welkom!  :thumb:

83

Hi meiden,

bedankt voor jullie komst....ik vond het erg gezellig!
Misschien was 4 uur gewoon tekort  :lol: , volgende keer maar een hele dag... wellicht komt er dan iets uit onze HANDEN  ;)

Tot snel,

Groetjes, Willemijn

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

84

haha, ik ben ondertussen bezig met mijn puzzelplaatje wat ik gepland had voor vandaag!!
vond het ook erg gezellig! snel een nieuwe datum prikken, want dan regel ik weer dat ik vrij heb..

willemijn, inderdaad nogmaals bedankt voor je gastvrijheid!! en voor de tip van blauwe kaas in tomatensoep.. heerlijk!

tot snel allemaal!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

85

hay allemaal!

het was echt reuze gezellig!
de tijd was veeeeeel te snel om!
volgende keer dus inderdaad alleen maar koffie voor degenen die klaar zijn ;)

willemijn bedankt voor de lekkere soep en broodjes en gastvrijheid!

(ps dat recept voor de koek/ taart/ foutigheid.. dat je bij de koffie had, mag je nog wel een keer mailen, daar ga ik hier wel mannen mee blij maken hoor!)

volgende keer bij jou dus ing? gezellig!

binnenkort maar weer eens agenda's trekken denk ik dan he!

groetjes!

86

Ja, hoor volgende keer zijn jullie van harte welkom hier bij mij, gezellig!!! maar... hier moet dan wel gewerkt worden hoor :lol:
Het was zeker weten gezellig en zeker voor herhalingvatbaar dus!!!

enneuh... ik wil ook dat recept van dat lekkers hoor willemijn zoooooo lekker hoe fout 't dan ook mag zijn hahaha :thumb:

87

Hallo meiden

Het was echt gezellig
Ik wil ook wel dat recept van je hebben, van het foutieve lekker uitziende gebak  :P

Tot de volgende keer  :thumb:

Patricia

the things  that make me different
are the things that make me

88

Hi dames, ik vond het ook supergezellig! Erg leuk om zo kennis met jullie te maken. En ondanks dat we er niet aan toe zijn gekomen om te freubelen, heb ik echt al leuke ideeen opgedaan en dingen geleerd. En.... m'n verlanglijstje voor januari heb ik al klaar!!!  ;)

Willemijn nogmaals heel erg bedankt voor je gastvrijheid! Wat woon je daar mooi. 

En Ingrid, wat leuk dat we de volgende keer bij jou welkom zijn! Wanneer gaan we weer wat plannen?

Sandra, ik heb je site bekeken, wat een mooie taarten en geweldige cupcakes!

Groetjes Edith en hopelijk tot snel.

89

Nou, wat dachten jullie vd 16e nov bij mij???

90

hallo dames...

en we (sandra, ingrid en ik) hebben alvast een nieuwe datum geprikt.. 16november zijn we welkom bij ingrid om een sinterklaas iets te maken!!
we hadden het plan om nu van 7.00 tot 15.00 te freubelen!! miss komt er dan iets uit onze handen??!

willemijn, ik wil ook wel graag het recept hoor! het was heerlijk!!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

91

16 nov, ik ga in mijn agenda kijken! Zou er de volgende keer ook graag bij zijn. Is daar nog plek voor?

92

Ja hoor LauraB, nog 1 stoeltje erbij kan net aan de tafel, we schuiven gewoon een beetje op :lol:  Welkom!

93 Laatst bewerkt door LauradB (12-10-2010 19:34)

haha oke, das top! :D Anders neem ik mijn eigen inklaptafeltje wel mee ;)
7 uur is trouwens mooi op tijd zeg, haha :lol:

94

* :think: ze zal toch wel begrepen hebben dat ik niet echt al vanaf 700 uur fut heb om te freubelen?*

lijkt me leuk dames!  :thumb:
ik zet hem vast in de agenda!

95

chocotoetje schreef:

* :think: ze zal toch wel begrepen hebben dat ik niet echt al vanaf 700 uur fut heb om te freubelen?*

hihi.. uurtje of 9.30? beginnen we met koffie/thee en dan om 10uur beginnen met freubelen!!  als Ingrid dat goed vind natuurlijk... is haar huis he! ;)

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

96

chocotoetje schreef:

7:00u is 7:00u chocotoetje! :Y
Hahahah nee hoor, ook ik moet er niet aan denken, dat komt niet goed :nooo  Maar gewoon op 10:00u houden?
Zullen we heeeeel even wachten of de anderen ook op de 16e kunnen voordat we 'm echt vastleggen?

97

9:30u ook oke hoor!! :thumb:  :thumb:

98

16 november staat genoteerd!!! Leuk om dan iets voor Sinterklaas te maken!

En 7:00 gaat mij wel lukken hoor! Als de jongste om 5:30 wakker is, ben ik prima op tijd!

Gr Edith

99

Neeeeeeee, geen 7:00u!!!!!!!!!! :lol:  :lol:  :s  :nooo  :mad:  :mad:  :lol:

100

Oh, meiden! Wat een enthousiasme allemaal, leuk he!

Okay, de link naar het recept:
http://www.smulweb.nl/903602/koken/rece … shortbread

16 november ben ik erbij! Ik heb het in m'n agenda gezet, de definitieve tijd horen we nog wel......ontbijt mee dan?

Ik heb jullie websites allemaal bekeken......erg indrukwekkend!

Ook nogmaals dank voor de prachtige bloemen?

groetjes!!

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl