26 Laatst bewerkt door riannebianca (16-09-2010 08:17)

Re: omgeving Barneveld/Leusden

ing schreef:

Nou Willemijn, het word nu wel weer stil hier... jammer.
Zouden ze van gedachten zijn veranderd?? :s

ik ben er ook nog!! ;)  zodra ik weet welke dag het wordt vraag ik vrij.. en dan hopen dat ik het krijg!! maar ben wel van plan om te komen hoor!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

27

ing schreef:

@Rianne, grappig hè allebei uit Leusden! Kunnen we miss wel carpoulen? Als je dat wilt tenminste! Lijkt me leuk! :Y

jahoor! dat kunnen we zeker doen!! wel zo handig he! waar woon jij ongeveer in leusden? ik tussen de hamershof en de montessori school in..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

28

Oh gelukkig, gezellig!
Ik zit in het ruige veld, vlakbij de school de brink.
Nou, dan is het idd nog even afwachten of anderen nog met een voorkeursdatum komen...

29

maar ze ging toch nu ook eerst op vakantie??

Groetjes, Dorothea.

30

He wat leuk, ik kom voor eerst op het forum en zie dat er twee andere dames uit Leusden hier actief zijn. Wie weet kunnen we ook een Leusdensafspraakje maken? Het lijjkt mij ook erg gezellig om een keer iets af te spreken, samen aan het bakken en frobelen te gaan en vast weet nog veel dingen bij te leren. Ik heb doordeweeks alleen geen auto en ben aangewezen op de fiets.  Ik ben nu een aantal maanden bezig met het maken van taarten. Samen met mijn schoonzusje (die ook in Leusden woont) hebben we het virus te pakken. We wonen vlakbij basisschool De Holm.

Gr Edith

31

Hey wat leuk Edith!! Grappig nu zijn we al met z'n 3en uit Leusen!
@dorataartjes, ja ze zou eind sept gaan voor n week dacht ik, miss is het wel handig als we zo snel mogelijk de datum vastleggen dan kan bv Rianne alvast vrij vragen! ;)
Heb jij voorkeur Dorataartjes voor 1 vd 2 data?

32

edithkoohen schreef:

He wat leuk, ik kom voor eerst op het forum en zie dat er twee andere dames uit Leusden hier actief zijn. Wie weet kunnen we ook een Leusdensafspraakje maken? Het lijjkt mij ook erg gezellig om een keer iets af te spreken, samen aan het bakken en frobelen te gaan en vast weet nog veel dingen bij te leren. Ik heb doordeweeks alleen geen auto en ben aangewezen op de fiets.  Ik ben nu een aantal maanden bezig met het maken van taarten. Samen met mijn schoonzusje (die ook in Leusden woont) hebben we het virus te pakken. We wonen vlakbij basisschool De Holm.

Gr Edith

Edith, heb jij heel toevallig een broer die Edgar heet??? Zal wel heel toevallig zijn maar je weet maar nooit? ;)

33

He Ingrid, wat grappig. Ik heb inderdaad een broer die Edgar heet!!! Waar ken jij hem van??? En ken ik jou dan misschien ook? Oh ja, ik las dat je vlakbij de Brink woont en dat je twee schoolgaande kinders hebt. Zitten die toevallig op de Brink? Dat zou het misschien nog grappiger maken, hihi! Gr Edith

34

He Ingrid, wat grappig. Ik heb inderdaad een broer die Edgar heet!!! Waar ken jij hem van??? En ken ik jou dan misschien ook? Oh ja, ik las dat je vlakbij de Brink woont en dat je twee schoolgaande kinders hebt. Zitten die toevallig op de Brink? Dat zou het misschien nog grappiger maken, hihi! Gr Edith

35

Hihi, ik ben al diep aan het graven in mijn geheugen!!!

36

Hahahaha, ja ze zitten op de brink, bij je vader inderdaad!!! Want daar doelde je op toch?? Ik ken jullie van vroeger. Ik heb een aantal jaren bij edgar in de klas gezeten, mavo. zelfs naast hem! en op de vallei had ik vroeger je vader in klas 4 én 6!! Nu zie ik m vaak op de brink! Ik ken jullie gezin meer dus van je broer (ik ben dus van zijn leeftijd) Maar ik wist dus dat hij een zus had die edith heette! Lache zeg! Ken ik miss je schoonzus ook? (hoeft natuurlijk helemaal niet) maar dit vind ik wel erg leuk hoor!! ;)
Nou, nu moeten we echt wat afspreken hoor, haha. :Y

37

Hi, Hi! Wat zo'n berichtje op dit forum zoal teweeg brengt.
Ok, laten we het op dinsdag 12 oktober houden. Zijn de tijden goed of zijner andere suggesties?

Inderdaad ga ik eerst nog een week weg naar Amerika, ik kon 5 oktober terug en moet dan met m'n jet-leg meteen weer aan het werk maar ja, je moet er wat voor over hebben toch?

Om samen te vatten:

Voorals nog zijn we dan met z'n drie-tjes:
Ing
RianneBianca
en ik zelf dan.
Als ik het goed begrijp komt dorotaartjes ook?

we laten het gewoon doorgaan hoor....als we maar met z'n drietjes blijven is dat toch ook goed?

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

38

ik zou wel willen komen, maar ten eerste zit ik met de kleine van 3,5 en ik heb geen auto ter beschikking....

Groetjes, Dorothea.

39

Leuk Willemijn!
Al zijn we met z'n drieeën , kan ook gezellig zijn toch?!! Maar ik kreeg het idee dat edith miss ook wel wilde?? Ze heeft alleen geen vervoer tot haar beschikking schreef ze maar als er nog 2 uit Leusden gaan... moet vast wel lukken denk ik!
Ik schrijf de 12e in m'n agenda en mocht het toch nog veranderen naar de 11e.. ook goed! ;)

40

Of een avond? Is dat een optie?

41

De 12e lijkt me ook leuk!!!! Mag ik ook komen, hihi? Ik kan inderdaad alleen als ik met iemand mee kan rijden en als m'n zoontje van 2 mee kan of als ik daar oppas voor kan regelen. Hoe laat hadden jullie afgsproken.

Willemijn , ik lees dat jij naar Kentucky gaat, toch? Leuk hoor. Ik ben daar zlf een paar keer geweest in Kentucky horse park!

Ingrid, ik doelde inderdaad op mijn vader die op de Brink werkt. Wat grappig allemaal. En dat jij Edgar ook goed kent. Inderdaad leuk om misschien een keer iets af te spreken. Ik ben nu wel heeeel benieuwd wie jij bent en of ik je misschien ook al ken??

Gr Edith

42

Leuk Edith als je ook gaat! Ik heb wel een auto(tje) en tuurlijk mag je meerijden alleen ben ik geen snelweg mens (ja stom ik weet t... :s  :grr: ) Maar naar Terschuur of Zwartebroek kan je ook heel goed binnendoor hoor! :lol:  :Y  :thumb: 
Ja Edgar kende ik goed hoor, hihi. Ik heb n hoop geleerd van 'm op natuurgebied ;)  Ik heb je even uitgenodigd op hyves dan kan je foto's zien en herken je me heel miss wel...

43

Hallo weer!

Jammer dat je niet kunt Dot! Maar mocht je toch kunnen, de kleine kan toch gewoon mee? NOgmaals, speelgoed zat (ook een tv met hele leuke dvd's :).

Leuk dat je ook wilt komen Edith!
Ik ga inderdaad ook naar het Kentucky Horse Park...we gaan naar de finale van de kur op muziek....nog een cadeautje voor de verjaardag van mijn man! Eigenlijk zou hij met een vriend gaan maar de toegangsbewijzen zijn betaald met mijn creditcard en het bleek dat je ze daarmee tezamen met een geldig ID met dezelfde naam moest ophalen....tjongen balen zeg! MOET ik mee..... :D .
Maar dan heb jij ook wat met paarden dus?

Op zich zou een avond ook kunnen maar dat wordt bij mij thuis wel wat moeilijker.... alles is bij ons gelijkvloers en mijn kinderen vinden het heeeeel gezellig als er bezoek is dus die doen dan geen oog dicht  :s !

we kunnen anders toch nog een datum prikken, een keer in de avond bij iemand anders?

44

Ja, ik vind 't prima hoor. Ik wacht rustig af wat de anderen willen. :Y

45

Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wie er nu gaan?
En gaan we voor de 11e of de 12e okt?

46 Laatst bewerkt door riannebianca (18-09-2010 15:27)

11 oktober:
riannebianca (als ik vrij krijg)

12 oktober:

kopieer het lijstje en zet je naam bij de datum die jij kan!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

47

11 oktober:
Ing

12 oktober:
Ing

48

Joehoe, waar zijn jullie?? Willen jullie even je naam erbij zetten bij welke datum je wilt/kunt?!! Dan kunnen we het vast leggen. :Y

49

Hier ben ik ! :Y
Weet je...laten we dinsdag de 12 de vastleggen. Er kan altijd nog iemand bij of andere afspraken gemaakt worden voor eventueel een andere keer.
Ik zal jullie mailen om m'n adres door te geven, OK?

ing schreef:

11 oktober:
Ing
Willemijn

12 oktober:
Ing

Willemijn

50

Hallo

Ik wil ook wel komen
Heb vakantie  O-) en voor mij is het de 2de keer dat ik lekker kan knutselen
Moet ik nog spullen meen nemen   
Mits er voor mij nog plek is natuurlijk  :o

Groetjes
Patricia

the things  that make me different
are the things that make me