1

Onderwerp: omgeving Barneveld/Leusden

Straks gaat mijn jongste naar de kleuterschool en dus wat meer tijd voor m'n hobby!!
Hoewel ik al een aardig eind op weg ben wil ik graag wat meer handigheid krijgen in het maken van roosjes, bloemen en al het andere boetseer en knutselwerk.
Wie vind het leuk een keer af te spreken om ervaringen en tips uit te wisselen? Het kan bij mij thuis maar ik kan ook in de auto springen en naar jou komen?

Groetjes, Willemijn

Niet de ervaring zelf, maar het plezier eraan telt :)
http://www.mijntjestaart.mijnalbum.nl

2

Re: omgeving Barneveld/Leusden

Hallo Willemijn.

Welkom op dit leuke forum! mijn jongste gaat per eind december/begin januari ook naar de kleuterschool; wel een verandering dan hè?

In Veenendaal en Ede zitten erg veel baksters en we hebben dan ook regelmatig freubelavonden.
Richting Nijkerk zitten er ook een aantal.

Ook is er op 26 sept een freubeldag in Deventer, misschien ook leuk? Moet je even in het topic lezen:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=97695

Groetjes en vast tot gauw eens.

Dorothea

Groetjes, Dorothea.

3

Hi Dorothea,

Dank je voor je reactie  :) .
HOewel ik het heerlijk vind en heel gezellilg met mijn jongste....het is nu ECHT tijd voor hem om naar school te gaan....zijn grenzen liggen inmiddels heeel ergens anders dan die van mij  :lol:

Maar wat leuk zeg, zo'n hele middag! Helaas kan ik dan niet....gaan we net op weg naar Amerika  :s , ja....echt heel vervelend!  :+ .

Maar ik hou het forum in de gaten....wellicht tot snel een keer inderdaad!

Groetjes, Willemijn

4

wat rot zeg, dat je naar Amerika moet  :lol: lekker taartshoppen, zou ik zeggen!
ik zou zo wel met je willen ruilen! Hoe lang ga je erheen?

Groetjes, Dorothea.

5

ruim een week,  we gaan naar de Wereld RuiterSpelen (World equestrian Games, WEG) in LexingtonKentucky....
Verjaardagscadeautje voor mijn man die vorig jaar 50 werd  :shh:

Ik heb inderdaad ook al gekeken waar de dichtstbijzijnde
Wilton shop is! Shop till I drop!!
Heb even gekeken op de wilton site en het kan toch al snel een paar euro verschillen met de prijzen in Nederland  *D .
Maar ja, het moet ook allemaal in de koffer passen en die mag maar 21, nogwat kilo wegen.... (met een practisch lege koffer heen dus ) :D !

6

Natuurlijk moet je dat doen!
heel veel plezier daar, ik hoop, dat iemand mij ook eens zo'n cadeautje doet!

Groetjes, Dorothea.

7

Hoi,
Terbroek...  :think:  is dat Terschuur en ...Zwartebroek??
Ik moest er even over nadenken  :lol:  en ik woon er zo dichtbij.
Aan mij heb je niet zo veel, ik moet nog beginnen met mn 1e echte boetseersel  :lol:  en veel ervaring heb ik ook niet met taarten.
Ik zag een leuke foto van een hondje, knap gedaan!  :thumb: 

Wel leuk, iemand uit de 'buurt' op het forum  :D

8

hallo Willemijn,

lijkt me zeker leuk, een keer freubelen. Bak zelf ook nog maar kort, dus heel veel ervaring nog niet, maar dat mag de pret niet drukken :lol:

groetjes,
Bauwina

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

9

Hi Bauwina en jacqueline,

Inderdaad, Terbroek is Terschuur en Zwartebroek samengevoegd....
Ik had geen idee maar naar aanleiding van een zelf in elkaar geknutseld spel voor iemand die 50 werd werd Terbroek genoemd.
Voorthuizen is naast de deur en wat maakt het uit dat je nog maar kort bakt ?
we kunnen toch afspreken?
En bauwina,

Leuk dat je ook wilt freubelen...op heel korte termijn kan ik niet, het wordt dan na 5 oktober maar wellicht kunnen we wat plannen?

Groetjes, Willemijn

10

ik woon in leusden, en het lijkt mij ook wel leuk om eens samen te fröbelen.. ben ook nog niet zo lang bezig.. maar kunnen vast wel van elkaar leren!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

ik woon in Ede en mij lijkt het ook gezellig om wat af te spreken!

Ik zing mijn eigen wijsje!

12

En als het de juiste datum is vind ik het misschien ook wel leuk om te komen :Y

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

13

Ik heb even zitten kijken in mijn agenda.....

Het zou bij mij thuis kunnen op maandag 11 of dinsdag 12 oktober.
We beginnen dan natuurlijk wel eerst met koffie (of thee) natuurlijk  :D, zo rond de klok van 10.00 uur tot een uur of 13.00/14.00 ?
Maar mochten jullie andere dagen/tijden willen of kunnen, gooi maar in de groep dan komne we er vast wel uit  :Y

Leuk!
tot snel wellicht!

14

En miss kan ik ook wel :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

15

:o ik vind het ook wel leuk, hoewel ik het ook altijd een beetje spannend vind :Y  Maar wel leuk om er even lekker uit te zijn en dan nog wel in aanraking komen met meiden die dezelfde hobby hebben!
Ik kom ook uit Leusden Rianne, grappig!
Ik houd deze topic goed in de gaten als er een datum vast ligt!

16

ing schreef:

:o ik vind het ook wel leuk, hoewel ik het ook altijd een beetje spannend vind :Y  Maar wel leuk om er even lekker uit te zijn en dan nog wel in aanraking komen met meiden die dezelfde hobby hebben!
Ik kom ook uit Leusden Rianne, grappig!
Ik houd deze topic goed in de gaten als er een datum vast ligt!

wat leuk, nog iemand uit leusden!!
ik vind het ook wel spannend! maar het lijkt me wel weer leuk om van elkaar te leren..

ik zal vrij moeten vragen voor een datum, dus zou het liefst zien dat het even van te voren bekend is zodat ik nog vrij kan krijgen..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

17

op woensdagavond 20okt een freubelavond in Veenendaal (grens met Rhenen) zie topic:

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126113494

ik zou op dinsdag de 12-10 wel willen, maar dan moet ik de kleine meenemen, dus ik denk, dat dat handiger is als hij straks naar school gaat...

Groetjes, Dorothea.

18

Misschien kunnen we alvast een beetje kijken waar de meeste voorkeur naar toe gaat qua dag, de 11e of de 12e?
Willemijn, kan je ons wel allemaal kwijt, want ik denk dat je er nu wel een aantal over de vloer krijgt?! :lol:  Wel gezellig!
Ik heb zelf ook even gekeken maar ik kan beide ocht. dus voor mij maakt het niet uit. Wel moet ik even m'n moeder vragen of  ze kan oppassen op ons dochtertje van 11 mnd. Maar zodra ik weet welke ocht het word komt dat vast wel goed.
@Rianne, grappig hè allebei uit Leusden! Kunnen we miss wel carpoulen? Als je dat wilt tenminste! Lijkt me leuk! :Y

19

Hallo Allemaal!

Leuk, zoveel enthousiasme! Ik kan zo'n 8 mensen wel kwijt denk ik. We gaan geen taarten bekleden, toch? Dat wordt wel een beetje krap als er idd 8 komen, maar freubelen dat zal prima gaan!

Op zich kunnen jullie best je kids meenemen hoor....speelgoed genoeg. Ik heb geen box of campingbedje meer maar er is wel plek voor.

Goed; wie is er voor de 11de en wie voor de 12de?

20

Leuk zeg! Ik vind het spannend (ben niet iemand van de voorgrond :lol: ) maar vind het wel ontzettend leuk om jullie te leren kennen zo uit de buurt!
Ik heb 2 kids die op school zitten, die kunnen wel voor die keer overblijven en m'n dochtertje van 11 mnd gaat meestal tussen half 12 en 12 naar bed dus dat word wat moeilijk en ik denk dat er dan ook niet veel terecht komt van freubelen als zij over de grond rondkruipt :lol:  maargoed, voor haar kan ik oppas regelen, als ik het maar van tevoren weet om welke dag het gaat.
Mij maakt het dus niet uit dus naar mij hoef je niet te kijken, ik kan allebei de ocht. :thumb:

21

Hi Ing!

Leuk dat je komt, welke dag het ook is.
Ook ik vind het spannend hoor....  :s  nog nooit erder gedaan maar het lijkt me wel erg gezellig! :Y
Ook ik heb twee kids (jongens, bijna 4 en net 6) en zij blijven ook over.....
Ik hoop over een dag of twee -drie de datum vast te hebben.

Groetjes, Willemijn

22

Willemijn schreef:

Hi Ing!

Leuk dat je komt, welke dag het ook is.
Ook ik vind het spannend hoor....  :s  nog nooit erder gedaan maar het lijkt me wel erg gezellig! :Y
Ook ik heb twee kids (jongens, bijna 4 en net 6) en zij blijven ook over.....
Ik hoop over een dag of twee -drie de datum vast te hebben.

Groetjes, Willemijn

Leuk dat je dan toch deze stap neemt!
Ik heb een dochter van net vorige week 10 geworden en een zoon die morgen 8 word en dan nog een dochtertje van 11 mnd. De oudste twee hoeven in princiepe nooit over teblijven omdat ik full-time moeder/huisvrouw ben maar als ze dan s mogen overblijven vinden ze het helemaal leuk dus voor hun zal het zeker geen straf zijn! En het lijkt me erg leuk hoor om m'n dochtertje mee te nemen (die overigens 15 okt 1 word, drukke dgn daarvoor! Maar dat geeft niet hoor) maar dat lijkt me toch niet zo handig om die erbij te hebben.
Nou, ik hoop dat de rest ,die hierboven ook geschreven hebben, nog reageren voor welke ocht zij willen gaan maar ik houd het goed in de gaten hoor!
Groetjes Ingrid.

23

Hallo dames,

leuk initiatief. Helaas kan ik overdag eigenlijk niet. werk op ma-di-do en overige dagen is de ochtend erg kort als ik om 12 uur weer bij school moet staan  :(
mocht het binnenkort ergens een keer een avondje worden dan hou ik me zeker aanbevolen! :Y

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

24

Jammer Bo2309! Maar wie weet bevalt het ons zo goed dat we nog s met elkaar afspreken en dan miss op een avond?!

25

Nou Willemijn, het word nu wel weer stil hier... jammer.
Zouden ze van gedachten zijn veranderd?? :s