1

Onderwerp: zijn er ook mensen uit omgeving veendam?

ik wil heel graag leren hoe ik cupcakes kan maken en decoreren. zijn er mensen in omgeving veendam, die mij op weg willen helpen?

2

Re: zijn er ook mensen uit omgeving veendam?

Hey,
Dat wil ik ook wel! Ik kom uit Winschoten dus als je inmiddels wat wijzer bent geworden hoor ik het graag!
Succes in ieder geval.

3

wat leuk dat er iemand reageert!
Ik heb inmiddels een paar taarten en cupcakes gemaakt. Maar helaas nog geen mensen uit de buurt ontmoet die het leuk vinden om met elkaar wat te freubelen.
Het lijkt me nog steeds erg leuk...

4

Hallo,
ik ben ook een beginner dus ik kan je ook niet helpen!
Kom uit Scheemda, en heb vorige week net mijn eerste taart gemaakt. Ben helemaal enthousiast en kan haast niet wachten de volgende te maken!  :lol:

Groetjes Harma

5

Hebben jullie gezien dat er in Assen op 25 okt een freubelavond is?
Misschien een idee?
Ik kan zelf niet :s , maar het is bij mijn buurvrouw. :D

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

6

Hallo!

Wat leuk, mensen dicht uit mijn eigen omgeving!
Ik woon zelf in Winschoten en maak sinds anderhalf jaar taarten en soms cupcakes.

Op dit moment ben ik 6 maanden zwanger en maak ik niet zoveel taarten meer, maar het lijkt me altijd leuk om eens te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.
Workshops geven doe ik niet, maar goed.. elkaar informatie geven kan altijd wel denk ik.

Groet!
Marjolein

7 Laatst bewerkt door julia80 (21-10-2010 15:56)

ja het lijkt me heel leuk om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. leuk dat er toch wat mensen in mijn buurt wonen.
Ik ben trouwens zelf ook bijna 6 maanden zwanger en ik moet zeggen dat ik het leuk vind om taarten en cupcakes te maken maar als ik er mee bezig ben geweest hoef ik er zelf niets meer van te hebben. Dus ik eet het zelf bijna niet maar mijn familie wil altijd wel proeven gelukkig :-)

ik heb trouwens jouw taarten bekeken marjolein, en volgens mij kan jij mij nog heel veel leren!! wat een mooie taarten staan er op jouw site!! wordt er bijna jaloers van.

8

Hallo Julia,

Dat is aardig van je om te schrijven.
Maar oefening baart absoluut kunst.

Is er iets dat je graag zou willen leren/doen dan?

Ik kan helaas niet zo lang meer staan en lopen, en bij het maken van taarten loop ik toch wel vaak heen en weer en sta ik in onnatuurlijke houdingen.
Maar goed, een keertje samen wat doen kan vast wel.

Groet!
Marjolein

9

hallo marjolein,

ik heb je even een mailtje gestuurd!!

10

Wat leuk mensen uit de buurt!
Ik woon in Hoogezand en maak sinds februari 2010 taarten/cc's. Sinds de zomer heb ik een website en het loopt erg goed moet ik zeggen.
In april begin ik met een PME 3 course bij Ellen in Donderen. Gaan er van jullie toevallig nog mensen heen?

11

Dit is echt leuk mensen uit de buurt.
Ik kom uit Zuidbroek.
Heb deze maand mijn 1ste taart en cubcakes gemaakt en krijg alleen maar leuke reacties.
Maar ik wil graag een workshop volgen.
Wie weet waar je een goeie workshop kan volgen?

12

Hoi Gina,

In Donderen zit een taartatelier, daar kun je leuke workshops en cursussen volgen. De eigenaresse zit al heel lang in het vak!

www. ellenscreativecakes.nl

13

Hoi Liesa,

Is dat allen door de weeks en s'avonds of ook op zaterdag.
Door de week is een probleem.

14

bijvoorbeeld op 12 februari is er een cursus:Versier koekjes en cupcakes met Royal Icing - het thema vandaag : Valentijn... om 10 uur sochtends... staat allemaal op de site, er komt volgens mij regelmatig wat bij...succes!

15

Veendam-Erm is ook wel te doen toch?
daar zit Gonny van Trendytaart

(hartige) taarten bakken is een grote hobby van mij !
Helaas niet veel tijd momenteel..

16

Pumba schreef:

Wat leuk mensen uit de buurt!
Ik woon in Hoogezand en maak sinds februari 2010 taarten/cc's. Sinds de zomer heb ik een website en het loopt erg goed moet ik zeggen.
In april begin ik met een PME 3 course bij Ellen in Donderen. Gaan er van jullie toevallig nog mensen heen?

Ik volg op dit moment PME3 in Donderen. 29 januari is de laatste les.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

17

10taart schreef:

Veendam-Erm is ook wel te doen toch?
daar zit Gonny van Trendytaart

Erm is idd goed te doen of Emmen, daar zit Katy en in Winsum (geloof ik) zit juffrouw taart

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

18

Hallo,

Beetje late reactie haha maar in Veendam inmiddels ook!

Ik ben sinds juli vorig jaar begonnen en mijn miniwinkeltje loopt ook goed!

En inmiddels zijn er steeds meer in Veendam die kennis maken met deze verslaving....dus dichterbij is ook al een optie!

Groetjes,

Louise

19

He Louise, ik kom je ook overal tegen!  :lol:

20

Hoi allemaal,

Ik ben dol op taarten maken en cakjes...en alles wat lekker en leuk is om te maken (en wat er mooi uitziet) hahaha... Doe het alleen te weinig... Weet niet of je/jullie nog mensen zoeken om een keer samen een taart te maken of elkaar tips te geven. Zelf kom ik uit Winschoten!

Groetjes van Han

21

Hey allemaal,

Is er al een leuke middag/avond gepland voor het maken van taarten in deze omgeving? Ik kom zelf uit Westerlee en vind het erg leuk om te doen. Ik sluit zo aan!  :D heb nu 5 taarten gemaakt, maar ook ik doe het erg weinig. En het is ook nog gezellig ook!

Groetjes Susanne

22

Ik werk in Veendam!

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

23 Laatst bewerkt door Henriette34 (25-06-2011 08:27)

Oeps was dubbel....

24 Laatst bewerkt door Mariannetje (28-06-2011 10:07)

Hoi hoi,

Ik ben al ruim anderhalf jaar bezig met taarten, cupcakes en koekjes bakken en decoreren. Heb al veel verschillende taarten gemaakt (zie mijn hyve via mijn profiel). Ik zou graag met jullie afspreken om lekker een keertje samen te freubelen en tips en trucs uit te wisselen. Ik woon in Hoogezand, dus dat is dichtbij Veendam. Laat me weten wanneer we es afspreken!

Groetjes Marian

PS ik heb me net opgegeven voor een workshop decoratie technieken in Donderen op donderdagavond 21 juli en donderdagavond 28 juli. Er is trouwens nog genoeg plek dus als je ook zin hebt om mee te gaan laat het me weten!

25

Mariannetje schreef:

PS ik heb me net opgegeven voor een workshop decoratie technieken in Donderen op donderdagavond 21 juli en donderdagavond 28 juli. Er is trouwens nog genoeg plek dus als je ook zin hebt om mee te gaan laat het me weten!

Leek me ook leuk, maar dan zit ik in ITALIE !!!!