1

Onderwerp: zijn er ook mensen uit omgeving veendam?

ik wil heel graag leren hoe ik cupcakes kan maken en decoreren. zijn er mensen in omgeving veendam, die mij op weg willen helpen?

2

Re: zijn er ook mensen uit omgeving veendam?

Hey,
Dat wil ik ook wel! Ik kom uit Winschoten dus als je inmiddels wat wijzer bent geworden hoor ik het graag!
Succes in ieder geval.

3

wat leuk dat er iemand reageert!
Ik heb inmiddels een paar taarten en cupcakes gemaakt. Maar helaas nog geen mensen uit de buurt ontmoet die het leuk vinden om met elkaar wat te freubelen.
Het lijkt me nog steeds erg leuk...

4

Hallo,
ik ben ook een beginner dus ik kan je ook niet helpen!
Kom uit Scheemda, en heb vorige week net mijn eerste taart gemaakt. Ben helemaal enthousiast en kan haast niet wachten de volgende te maken!  :lol:

Groetjes Harma

5

Hebben jullie gezien dat er in Assen op 25 okt een freubelavond is?
Misschien een idee?
Ik kan zelf niet :s , maar het is bij mijn buurvrouw. :D

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

6

Hallo!

Wat leuk, mensen dicht uit mijn eigen omgeving!
Ik woon zelf in Winschoten en maak sinds anderhalf jaar taarten en soms cupcakes.

Op dit moment ben ik 6 maanden zwanger en maak ik niet zoveel taarten meer, maar het lijkt me altijd leuk om eens te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen.
Workshops geven doe ik niet, maar goed.. elkaar informatie geven kan altijd wel denk ik.

Groet!
Marjolein

7 Laatst bewerkt door julia80 (21-10-2010 15:56)

ja het lijkt me heel leuk om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. leuk dat er toch wat mensen in mijn buurt wonen.
Ik ben trouwens zelf ook bijna 6 maanden zwanger en ik moet zeggen dat ik het leuk vind om taarten en cupcakes te maken maar als ik er mee bezig ben geweest hoef ik er zelf niets meer van te hebben. Dus ik eet het zelf bijna niet maar mijn familie wil altijd wel proeven gelukkig :-)