1

Onderwerp: Almelo & freubeldagje

Welke gezellige Almelose (oke en omgeving  :Y ) dames hebben een keertje zin in een heerlijk freubeldagje/avondje?

Dit lijkt mij errug leuk om eens en wie weet daarna vaker te gaan doen.

Bij mij thuis maak ik zo plek.... dan wel maximaal 6 denk ik.... maar misschien hebben jullie andere ideeen?!?

Ben benieuwd!!

Groetjes!

2

Re: Almelo & freubeldagje

Ja, mijn freubelkoffertje is al ingepakt  :Y
Lijkt me leuk om samen te doen. Alle tips e.d. uitwisselen en materialen van elkaar uitproberen!

Wie volgt?

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

3

Super! Supermuts! Dat zijn er dus al 2 !!

4

leuk, ik wil ook wel komen,
Borne is dichtbij genoeg toch ?  :Y  :D

Pluk de dag !!!

5

Tuurlijk is Borne ook dichtbij genoeg!

Ik ben woonachtig op 't Nijrees, aan de goeie kant dus... ha,ha,ha

6

Leuk, ik wil ook wel komen! Woon in Nijverdal, wel aan de andere kant :P
Hopelijk is dat ook goed?:P

I love pie!!

7 Laatst bewerkt door carol (02-08-2010 15:43)

nou als ik op de datum kan,wil ik ook wel hoor, gezellie.
   Carla

8 Laatst bewerkt door CupCakeKim (02-08-2010 18:56)

Jullie zijn allemaal welkom!

Carla, wat ben je verschrikkelijk goed! Heb even je taartjes bekeken..... (geef je geen workshops??)

Ik ben nog een echte newbie hoor... Maar wil heel graag jullie kunsten en kennis horen en zien!

Wat is een leuke datum?
Deze maand al ergens misschien? :Y
Gaat jullie voorkeur naar een avond of overdag?

Mij maakt het niets uit, ik stuur manlief gewoon met onze meisjes op pad!

Groetjes!

9

ik groeiiiiii :D  hihi,maar mail je wel ff .
greetz Carla

10

Ik hou dit topic in de gaten en wie weet lukt het mij ook wel als er een datum geprikt is

Groetjes Barbara

11

Hhhhm, ik woon wel niet in Almelo, maar werk er wel... ;)
Ik hou dit topic even in de gaten!

Groetjes Liesbeth

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

12

Oooohhh dames, wat kwijl ik bij al jullie prachtige taarten!

En wat veel reacties al op het freubelen!  :Y

Zo groot is mijn keuken nou ook weer niet, ha ha ha

Ik zet hier een aantal datums neer en dan hoor ik wel welke jullie ook kunnen!

* zaterdag 14 augustus
* maandag 16 augustus
* zaterdag 21 augustus
* woensdag 25 augustus
* maandag 6 september
* woensdag 8 september

Zet er even bij of je overdag of 's avonds kan. Ik ben deze dagen de hele dag beschikbaar!

13

Voor mij alleen woensdag de 25e, en dan `s morgens of `s avonds...`s middags zit ik bij de kapper om me haar te verven, anderhalf week later ga ik trouwen dus nog de nodige voorbereidingen  :D  En in september ben ik in Thailand...

Ik kijk wel wat het wordt en of ik dan kan komen...hoop het wel, ik wil zoooo graag leren van de gevorderden :)

Groetjes!

I love pie!!

14

@ margreetjuh : Als het niet lukt plannen we er gewoon nog eentje in oktober en november en december  :Y

ha ha ha, we zien wel.... maar ik heb er nu al zin in!

En de rest?!?!

15

misschien een optie om het s,avonds te doen(beetje vroeg heb je lang tijd),heb Liesbeth der taarten gezien en  nou daar zou wel ff wat kneepjes van willen weten en die werkt in Almelo en Margreet zag ik woensdagavond ,ik heb nog meer tijden vrij hoor maar dacht doe alvast een reaktie,ik hou me op de hoogte ,lees wel .
taartgroetjes Carla

16

Ik vind dan woensdag 25 augustus wel een mooie datum, maar dan wel om een uurtje of 19.00 of nog vroeger....

Voor mensen die hier werken  wil ik zelfs wel koken, ik heb dan vakantie en ben de hele dag thuis.

Is het ook leuk om er een thema avondje van te maken ? bijv. Cupcake's of iets anders... Suggesties zijn welkom!

plaats je naam even bij 25 augustus (avond): *Kim

17

CupCakeKim schreef:

Ik vind dan woensdag 25 augustus wel een mooie datum, maar dan wel om een uurtje of 19.00 of nog vroeger....

Voor mensen die hier werken  wil ik zelfs wel koken, ik heb dan vakantie en ben de hele dag thuis.

Is het ook leuk om er een thema avondje van te maken ? bijv. Cupcake's of iets anders... Suggesties zijn welkom!

plaats je naam even bij 25 augustus (avond): *Kim

*Margreet (19.00 uur is prima!)

I love pie!!

18

En anders nog een x in oktober, november en december hoor, geen probleem hahaha...heb er wel zin in hoor!

Oh ja thema, maakt me niet zoveel uit, maar ik vind persoonlijk wel leuk om wat te leren over boetseren of icing...maar heb op allerlei vlakken nog te leren, dus alles komt me wel ten goede denk ik haha:D

I love pie!!

19

Ik blijf nog even meelezen: vind het moeilijk om me op een datum en tijd vast te leggen aangezien mijn jongste net 2 maand oud is en ik dus elke dag een ander ritme heb! (De andere 2 zijn 1,5 en 3 jaar oud).
Op woensdagavond kan ik sowieso nooit, dan ben ik in Enter in de sportschool! Tja, zwangerschapskilootjes die weg moeten  :o

Oh ja: ik ga donderdag 19 augustus naar Marije in Deventer voor een workshop bloemen maken ('s avonds), maar hier is nog niet voldoende animo voor tot nu toe. Iemand van jullie zin om ook te gaan? Ik wil evt. wel over Almelo rijden voor carpoolers! :Y

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

20

Kim 19.00 is voor mij ook  :thumb: en Liesbeth ga ff bij Marije kijken wat en hoe bloemen,vind ik het iets voor mij dan lijkt het me leuk om met je mee te gaan,je hoort nog van me fijne avond nog allemaal .
Greetzzz Carla

21

Ho, nog een gegadigde ws voor een freubelavond. (Grizje op het forum) maar die is op dit moment met vakantie!

We hebben beide een workshop gevolgd in Hengelo afgelopen maand.
Ik ga woensdag de 25e even in de groep gooien (heb ook 3 kleine kids van 9 mnd, 3 jaar en 5 jaar) dus u hoort van ons!  :D

19.00 uur is wat mij betreft dan prima!
Gezellie

22

Oh neemt ieder dan z'n eigen kapsel mee? By the way?

23

@ Liesbeth: Het zou leuk zijn als je er bij kan zijn! Ook heb ik even bij Marije op de site gekeken, maar dat is echt nog veelste hoog gegrepen voor mij.... laat ik maar eerst eens beginnen met de basis!

@ Carla & Margreet: Gezllig dat jullie erbij zijn! :Y

@ Supermuts: Lijkt me handig dat je inderdaad je eigen kapsel meeneemt..... die heb ik nog niet gebakken..... en om er dan ineens 6 te doen....  :nooo zie ik niet zitten hoor... ha ha ha

Uiteraard wil ik wel een lading (voor iedereen) CC's bakken... Als iemand dan voor mij een mini kapsel bakt?!?  :P

Woensdag 25 augustus om 19.00 uur zijn erbij:
*Margreet
*Carla
*Kim

24

@cup cake kim: wat bedoel je met mini kapsel?  :P  Hoe groot moet t zijn?
Mijn kapsels zijn ook niet altijd super goed hoor :o , maar wel lekker :P

I love pie!!

25

Oh ja nemen we allemaal nog iets lekkers mee ofzo? Idee?

I love pie!!